26 en maagd
vrijdag 28 oktober 2011 om 21:29
Er is eeuwenlang één seksueel ideaal dominant geweest: heteroseksueel. En dan de variant van 2x per week.
Maar de mens is altijd al ook homoseksueel geweest. En bi-seksueel. Sommige mensen zijn trans-seksueel.
En sommigen zijn a-seksueel. Seks? Dat doet me eigenlijk niets. Hier berust een taboe van hier tot Tokio op. Laat je niet gek maken door een ideaalbeeld.
Maar dat je naam 'unhappy single' is, verward me ook een beetje. Komt dat omdat je geen partner hebt kunnen vinden die je seksueel "tegemoet kan komen"?
Maar de mens is altijd al ook homoseksueel geweest. En bi-seksueel. Sommige mensen zijn trans-seksueel.
En sommigen zijn a-seksueel. Seks? Dat doet me eigenlijk niets. Hier berust een taboe van hier tot Tokio op. Laat je niet gek maken door een ideaalbeeld.
Maar dat je naam 'unhappy single' is, verward me ook een beetje. Komt dat omdat je geen partner hebt kunnen vinden die je seksueel "tegemoet kan komen"?
zaterdag 29 oktober 2011 om 21:58
Tja zoals de anderen ook zeggen dat ligt echt aan jezelf... Als je er eenmaal aan begint merk je vanzelf of je wat hebt gemist of niet. Dat wil niet zeggen dat je nu zo snel mogelijk met iemand het bed in moet duiken hoor. Seks is het leukste als het met liefde gepaard gaat volgens mij, zelf heb ik het ook alleen maar gedaan met iemand waar ik van houd. Zou het niet zonder die gevoelens kunnen denk ik.
Zolang je er geen behoefte aan hebt; doe het niet. Ga niks forceren.
Zolang je er geen behoefte aan hebt; doe het niet. Ga niks forceren.
zaterdag 29 oktober 2011 om 23:22
Die persoon waar je die keer mee zoende, voelde je daar niets bij omdat je die persoon niet leuk vond? Dus zoende je omdat je nog nooit gezoend had? Want dan kan ik me voorstellen dat je er niets bij voelt.
Ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt dat je op je 26e waarschijnlijk een van de weinigen bent die nog maagd is. Maar misschien ben je gewoon nog niemand tegengekomen waar je seks mee zou willen hebben. Als dat zo is, is daar niets vreemds aan denk ik. Als ik jou was zou ik i.i.g. niet zomaar een onenightstand het bed in trekken. Ik ken een aantal verhalen van vriendinnen die zich "dan maar lieten ontmaagden, anders zou het te laat zijn" en die hebben niet bepaald van hun eerste ervaring genoten...
Ik leidt uit je nickname wel af dat je niet happy bent met je single bestaan, maar probeer je dan te concentreren op het vinden van een leuke partner - niet op het maagd zijn. Probeer je hier niet onzeker door te laten maken, veel mensen vinden het helemaal geen probleem dat je nog maagd bent hoor (en waarom zou het ook een probleem zijn, 't is zo geleerd )
Ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt dat je op je 26e waarschijnlijk een van de weinigen bent die nog maagd is. Maar misschien ben je gewoon nog niemand tegengekomen waar je seks mee zou willen hebben. Als dat zo is, is daar niets vreemds aan denk ik. Als ik jou was zou ik i.i.g. niet zomaar een onenightstand het bed in trekken. Ik ken een aantal verhalen van vriendinnen die zich "dan maar lieten ontmaagden, anders zou het te laat zijn" en die hebben niet bepaald van hun eerste ervaring genoten...
Ik leidt uit je nickname wel af dat je niet happy bent met je single bestaan, maar probeer je dan te concentreren op het vinden van een leuke partner - niet op het maagd zijn. Probeer je hier niet onzeker door te laten maken, veel mensen vinden het helemaal geen probleem dat je nog maagd bent hoor (en waarom zou het ook een probleem zijn, 't is zo geleerd )
zaterdag 29 oktober 2011 om 23:29
Vooral lekker bewaren voor iemand waar je echt van gaat houden! Ik wou dat ik het allemaal overnieuw kon doen, want mijn eerste keer was alles behalve vrijwillig of plezierig...... En ja, ook ík heb fouten gemaakt wat vrouwen betreft die weliswaar weggebiecht zijn, maar waar ik tot op de dag van vandaag enorm veel spijt en verdriet van heb. Ellende van mannen [of andere vrouwen?] wil ik je vooral besparen. Dus neem je tijd lieverd, het komt allemaal vanzelf op je pad. Op elk potje past een dekseltje. jouw partner loopt daar buiten ergens rond