Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Wel een heel lillik bosje!
quote:Moontje138 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:18:

Shalimar,

Spreek je ze wel eens dan via het www?Nee, helaas nooit
Ik denk wel, tis een gok, dat de moeder van dit meiske een Aso-Bovenste-Plank is en dat dát afschrikt.

Misschien dat ie daarom niet durft. Bang dat ie weer met de ex wordt geconfronteerd.
Daar sta je dan....
lekker dramatisch muziekje eronder...

komt ie aan!!!
Krijg nou tietuh.
Acchhh
Wat een aparte man is het.
gelukkig toch n beetje n hart
Zou hij eerst hebben moeten overleggen met zijn vrouw ofzo?
Verrassende wending yippyyyyyyyyyy
ik denk dat heel veel dingen die hij straks tegen Sjon zei, hij zichzelf heeft wijsgemaakt om te kunnen leven met het gemis van zijn kinderen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hij wilde vast al eerder komen, maar werd tegengehouden door rtl4 voor het dramatische effect. Zodat wij denken, loser waarom kom je nou niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 27 oktober 2011 @ 21:28:

Zou hij eerst hebben moeten overleggen met zijn vrouw ofzo?Ja wie weet
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:28:

ik denk dat heel veel dingen die hij straks tegen Sjon zei, hij zichzelf heeft wijsgemaakt om te kunnen leven met het gemis van zijn kinderen Dat lijkt me ook ja!
huh lijkt meer n jongen
En dat was t weer..
quote:Nastik schreef op 27 oktober 2011 @ 21:27:

Krijg nou tietuh.Lol
quote:S0LEIL schreef op 27 oktober 2011 @ 21:22:

[...]

O gelukkig, dat is in elk geval iets.

Maar is er geen enkele manier om ze terug te krijgen of om contact met ze te krijgen? Ik hb een heel dosier inmiddels over de strijd
Net op tijd voor de eilandraad van ER
quote:Iekx schreef op 27 oktober 2011 @ 21:29:

[...]

Dat lijkt me ook ja!Het heet overleven
Shalimar is er nog een kans dat je ze weer gaat zien? Lijkt me bizar zeg, moeilijk voor je..
quote:Nastik schreef op 27 oktober 2011 @ 21:26:

Ik denk wel, tis een gok, dat de moeder van dit meiske een Aso-Bovenste-Plank is en dat dát afschrikt.

Misschien dat ie daarom niet durft. Bang dat ie weer met de ex wordt geconfronteerd.Nou, hij was zelf duidelijk ook geen lieverdje. En ik weet niet, ik ben van het idee dat je het wel heeeeeeeeel bont moet maken willen je eigen koters je bek komen verbouwen, dat doen die kinderen natuurlijk ook niet zomaar. En dat verhaal over die alimentatie, het LBIO pakt ook niet zomaar elke zaak aan als je gewoon kunt laten zien dat je alimentatie betaalt. En was ie nou niet vreemdgegaan met moeders beste vriendin waar ie inmiddels ook mee getrouwd was? Dan ben je sowieso natuurlijk al geen fijne vent, als je het aanlegt met de beste vriendin van je vrouw.
Am Yisrael Chai!
quote:phoolan schreef op 27 oktober 2011 @ 21:32:

Shalimar is er nog een kans dat je ze weer gaat zien? Lijkt me bizar zeg, moeilijk voor je..Tijd zal het leren en die hoop hou ik en ze weten en voelen dat ik altijd van ze zal houden wat er ook gebeurt
Nogmaals sterkte ermee shalimar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven