Huispak
donderdag 27 oktober 2011 om 20:03
Ben wel benieuwd hoe anderen daar over denken.
Trek jij na een dag werken/studeren/whatever lekker een makkelijk huispak aan, of blijf jij tot je naar bed gaat gewoon je kleren aanhouden.
Ik ben single, dus geen hond die ernaar kijkt (behalve mijn twee katten ) zou je zeggen, maar ik merk dat ik het niet leuk meer vind. Om dus thuis in een trainingsbroek en een wijde trui op de bank te zitten. Ik voel me er zo onverzorgd door.
Maar ja, opgedirkt blijven vind ik ook niets.
Wat doen jullie?
Trek jij na een dag werken/studeren/whatever lekker een makkelijk huispak aan, of blijf jij tot je naar bed gaat gewoon je kleren aanhouden.
Ik ben single, dus geen hond die ernaar kijkt (behalve mijn twee katten ) zou je zeggen, maar ik merk dat ik het niet leuk meer vind. Om dus thuis in een trainingsbroek en een wijde trui op de bank te zitten. Ik voel me er zo onverzorgd door.
Maar ja, opgedirkt blijven vind ik ook niets.
Wat doen jullie?
donderdag 27 oktober 2011 om 21:18
quote:molly74 schreef op 27 oktober 2011 @ 20:35:
Ik werk niet, dus ben veel thuis. Zolang ik de deur niet uit hoef, heb ik iets 'flodderigs' aan, huis/nachtpak dus. Zodra ik de deur uit moet, hondjes uitlaten, boodschappen doen, trek ik een spijkerbroek en blouse of trui aan.
Maar zodra ik weer thuis ben en niet meer weg hoef (einde van de middag bvb.), ga ik koken, eten en douchen en daarna.... weer huispak. Kortom: ik heb het grootste deel van mijn leven dit aan. Ik weet niet waarom je niet werkt, maar ik zit momenteel in de ziektewet thuis door een auto-ongeluk, maar heb na een paar weken besloten dat ik mijzelf elke dag moet aankleden. Zo voel ik me juist meer mens en minder 'ziek'. Heb jij dat dan niet, dan je jezelf prettiger voelt als je je leuk hebt aangekleed, ook al hoef je niet weg?
Ik werk niet, dus ben veel thuis. Zolang ik de deur niet uit hoef, heb ik iets 'flodderigs' aan, huis/nachtpak dus. Zodra ik de deur uit moet, hondjes uitlaten, boodschappen doen, trek ik een spijkerbroek en blouse of trui aan.
Maar zodra ik weer thuis ben en niet meer weg hoef (einde van de middag bvb.), ga ik koken, eten en douchen en daarna.... weer huispak. Kortom: ik heb het grootste deel van mijn leven dit aan. Ik weet niet waarom je niet werkt, maar ik zit momenteel in de ziektewet thuis door een auto-ongeluk, maar heb na een paar weken besloten dat ik mijzelf elke dag moet aankleden. Zo voel ik me juist meer mens en minder 'ziek'. Heb jij dat dan niet, dan je jezelf prettiger voelt als je je leuk hebt aangekleed, ook al hoef je niet weg?
donderdag 27 oktober 2011 om 21:24
Ik heb geen joggingpak en ook geen huispak oid.
Of ik me omkleed hangt vooral af van wat ik die dag gedragen heb. Is het iets makkelijks (en spijkerbroek met trui ofzo) dan hou ik dat aan, is het iets nets dan ruil ik het meestal om voor wat comfortabelers. En daar komt die spijkerbroek dan weer voor de dag
Of ik me omkleed hangt vooral af van wat ik die dag gedragen heb. Is het iets makkelijks (en spijkerbroek met trui ofzo) dan hou ik dat aan, is het iets nets dan ruil ik het meestal om voor wat comfortabelers. En daar komt die spijkerbroek dan weer voor de dag
donderdag 27 oktober 2011 om 21:32
quote:molly74 schreef op 27 oktober 2011 @ 20:35:
Maar zodra ik weer thuis ben en niet meer weg hoef (einde van de middag bvb.), ga ik koken, eten en douchen en daarna.... weer huispak. Kortom: ik heb het grootste deel van mijn leven dit aan. Tik em aan Ouwe! Ik heb precies hetzelfde!
Maar zodra ik weer thuis ben en niet meer weg hoef (einde van de middag bvb.), ga ik koken, eten en douchen en daarna.... weer huispak. Kortom: ik heb het grootste deel van mijn leven dit aan. Tik em aan Ouwe! Ik heb precies hetzelfde!
donderdag 27 oktober 2011 om 21:53
Ligt er een beetje aan hoe mijn kleren die dag zitten. Ik kan thuiskomen en me enorm ergeren aan mijn spijkerbroek, dan trek ik meteen mijn ''huisbroek'' aan. Ik kan in diezelfde spijkerbroek ook gewoon de hele avond op de bank zitten...
Schoenen gaan altijd als eerste uit!
Ik trek overigens alleen een andere broek aan, shirt draag ik sowieso altijd makkelijk en comfortabel. Vriend doet ook regelmatig direct zijn huisbroek aan... Sexy? Neuh. Prettig? Absoluut!
Schoenen gaan altijd als eerste uit!
Ik trek overigens alleen een andere broek aan, shirt draag ik sowieso altijd makkelijk en comfortabel. Vriend doet ook regelmatig direct zijn huisbroek aan... Sexy? Neuh. Prettig? Absoluut!
donderdag 27 oktober 2011 om 22:06
ik loop thuis als er geen bezoek is altijd een huispak. ging laatst op een avond met een vriendin na het zwembad. na het omkleden deed ik alvast mijn huispak aan dat vond mijn vriendin toch vreemd. een paar dagen later gingen we weer zwemmen en wie deed daarna haar huispak aan? juist mijn vriendin.
mijn vriend loopt als hij vrij is ook in zijn joggingbroek.
mijn vriend loopt als hij vrij is ook in zijn joggingbroek.
donderdag 27 oktober 2011 om 22:07
Jee , we zijn al op pagina 3 maar hier komt ie hoor....... de legging!! Ja, ik trek als ik van mijn werk kom meestal een legging aan met een losvallend jurkje of een makkelijk rokje met shirt. Verder doe ik mijn hakken uit en makkelijke laarjes aan.
Zo kan ik ook nog gewoon over straat of visite ontvangen en heb ik toch lekker zittende kleren aan. Als ik niet werk trek ik ook lekker zittende kleren aan die niet 's avonds verwisseld hoeven te worden. Ik ben niet zo'n liefhebber van jogging-dingen.
Zo kan ik ook nog gewoon over straat of visite ontvangen en heb ik toch lekker zittende kleren aan. Als ik niet werk trek ik ook lekker zittende kleren aan die niet 's avonds verwisseld hoeven te worden. Ik ben niet zo'n liefhebber van jogging-dingen.
donderdag 27 oktober 2011 om 22:09
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:02:
Als ik uit m'n werk kom, trek ik eerst m'n schoenen uit en doe ik m'n horloge af.
Als ik de kinderen naar bed breng, schiet ik vaak m'n stokoude, maar o zo comfortabele duster aan. En dan lekker onder een dekentje op de bank... Heerlijk.Wat is een duster?
Als ik uit m'n werk kom, trek ik eerst m'n schoenen uit en doe ik m'n horloge af.
Als ik de kinderen naar bed breng, schiet ik vaak m'n stokoude, maar o zo comfortabele duster aan. En dan lekker onder een dekentje op de bank... Heerlijk.Wat is een duster?
donderdag 27 oktober 2011 om 22:14
Een van de eerste dingen die ik doe als ik thuis kom (ongeacht waar ik vandaan kom en wat ik aan heb) is kleding uit trekken en gemakkelijke huisbroek + huisshirt aan. Ik kan me niet eens ontspannen als ik mijn 'buiten' kleding (ofwel kantoor ofwel iets meer casual) blijf lopen / zitten. Man is nog erger; hij vindt kleding sowieso naar en in de weg zitten en doet alles behalve boxer uit, en in de winter een t-shirt of trui erbij aan.
donderdag 27 oktober 2011 om 22:34
quote:maaique schreef op 27 oktober 2011 @ 22:24:
Nee ik hou wel mn kleren aan (ik draag altijd comfortabele jurkjes enzo)
Maar ik doe wel vrij snel mn bh uit!
VreselijkSet Them Free! http://www.youtube.com/watch?v=bSAo2YELOZA
Nee ik hou wel mn kleren aan (ik draag altijd comfortabele jurkjes enzo)
Maar ik doe wel vrij snel mn bh uit!
VreselijkSet Them Free! http://www.youtube.com/watch?v=bSAo2YELOZA
vrijdag 28 oktober 2011 om 11:04
Ik doe mijn pantoffels aan.
Maar mijn kleding hou ik eigenlijk wel aan. Alleen als ik iets duurs aan heb waar ik zuinig op ben. Dan doe ik wat makkelijks aan.
Doe mijn maillots e.d. niet uit. En ook mijn bh doe ik niet uit, zoals maaique meedeelde.
Voor mijn gevoel wil ik er toch best een beetje leuk uitzien. Stel dat er aangebeld wordt en er staat een leuke knul voor de deur. Dan zou ik er niet slonzig uit willen zien. En over mijn pantoffels maak ik dan wel een gevatte opmerking.
Beter te laat dan over tijd.