26 en maagd

27-10-2011 20:46 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben 26 en heb nog nooit seks gehad. Wel een keer gezoend met iemand maar daar voelde ik niks bij. Ik vraag me af of ik soms iets mis.
Neuh...
hahah.. je moet er wel wat voor doen hoor.. tis niet dat je bij je 18de verjaardag opeens ontmaagd wordt
Je mist niets!
Gewoon lekker door maagden. Sex is helemaal niks, al dat gezweet. Bah
Wat een flauwe opmerkingen......

Of je iets mist? tja.. het ligt eraan waar je op doelt. seks? intimiteit? gevoelens?

mis je het zelf?

zo nee, dan mis je niks.

zo ja, dan zal er verder moeten worden gekeken...
Hangt er vanaf. Seks kan intimiteit en bevrediging bieden. Maar zonder kan je ook gelukkig zijn. Sommige mensen moeten er niet aan denken om het te missen, anderen hebben er weinig mee.

Heb je zelf het gevoel dat je iets mist?
Of je iets mist? Dat hangt er maar net van af. Zou je het wel willen?
Het gaat erom of jijzelf ietes mist of niet. Maar als je jezelf Unhappy Single noemt, dan weet je denk ik het antwoord op je vraag al ...
Vieze lakens mis je
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Heb een paar korte relaties achter de rug en heb regelmatig een vriend (ons).

Ik kan er ontzettend van genieten.

Zou echt niet zonder sex kunnen.
Beter te laat dan over tijd.
Heb je zelf het gevoel dat je iets mist?

Dat kan een ander niet voor jou bepalen, de een heeft meer behoefte aan sex dan de ander, dus laat je niks aanpraten waarmee je zelf geen probleem hebt.
Ben blij, jij hebt nog datgene dat wij missen.
Er is eeuwenlang één seksueel ideaal dominant geweest: heteroseksueel. En dan de variant van 2x per week.

Maar de mens is altijd al ook homoseksueel geweest. En bi-seksueel. Sommige mensen zijn trans-seksueel.

En sommigen zijn a-seksueel. Seks? Dat doet me eigenlijk niets. Hier berust een taboe van hier tot Tokio op. Laat je niet gek maken door een ideaalbeeld.

Maar dat je naam 'unhappy single' is, verward me ook een beetje. Komt dat omdat je geen partner hebt kunnen vinden die je seksueel "tegemoet kan komen"?
Tja zoals de anderen ook zeggen dat ligt echt aan jezelf... Als je er eenmaal aan begint merk je vanzelf of je wat hebt gemist of niet. Dat wil niet zeggen dat je nu zo snel mogelijk met iemand het bed in moet duiken hoor. Seks is het leukste als het met liefde gepaard gaat volgens mij, zelf heb ik het ook alleen maar gedaan met iemand waar ik van houd. Zou het niet zonder die gevoelens kunnen denk ik.

Zolang je er geen behoefte aan hebt; doe het niet. Ga niks forceren.
Die persoon waar je die keer mee zoende, voelde je daar niets bij omdat je die persoon niet leuk vond? Dus zoende je omdat je nog nooit gezoend had? Want dan kan ik me voorstellen dat je er niets bij voelt.

Ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt dat je op je 26e waarschijnlijk een van de weinigen bent die nog maagd is. Maar misschien ben je gewoon nog niemand tegengekomen waar je seks mee zou willen hebben. Als dat zo is, is daar niets vreemds aan denk ik. Als ik jou was zou ik i.i.g. niet zomaar een onenightstand het bed in trekken. Ik ken een aantal verhalen van vriendinnen die zich "dan maar lieten ontmaagden, anders zou het te laat zijn" en die hebben niet bepaald van hun eerste ervaring genoten...

Ik leidt uit je nickname wel af dat je niet happy bent met je single bestaan, maar probeer je dan te concentreren op het vinden van een leuke partner - niet op het maagd zijn. Probeer je hier niet onzeker door te laten maken, veel mensen vinden het helemaal geen probleem dat je nog maagd bent hoor (en waarom zou het ook een probleem zijn, 't is zo geleerd )
Vooral lekker bewaren voor iemand waar je echt van gaat houden! Ik wou dat ik het allemaal overnieuw kon doen, want mijn eerste keer was alles behalve vrijwillig of plezierig...... En ja, ook ík heb fouten gemaakt wat vrouwen betreft die weliswaar weggebiecht zijn, maar waar ik tot op de dag van vandaag enorm veel spijt en verdriet van heb. Ellende van mannen [of andere vrouwen?] wil ik je vooral besparen. Dus neem je tijd lieverd, het komt allemaal vanzelf op je pad. Op elk potje past een dekseltje. jouw partner loopt daar buiten ergens rond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven