Favoriete Kinderen voor Kinderenliedjes
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:15
Om de nostalgie nóg meer te voelen (zie topic over kinderboeken van vroeger): welke Kinderen voor kinderen liedjes waren bij jou favoriet?
Ik begin alvast:
Met stip op 1: Mama is morgen van mij
En verder...
Met 1 been op de stoep
Annemiek
De kerstezel
Lariekoek en apekool
Ha ha ha je vader
Vuur en vlam
En nog véél meer! Heb er laatst heel veel teruggeluisterd op youtube, maar kan me ze niet meer herinneren..ga zo even youtuben!
Ik begin alvast:
Met stip op 1: Mama is morgen van mij
En verder...
Met 1 been op de stoep
Annemiek
De kerstezel
Lariekoek en apekool
Ha ha ha je vader
Vuur en vlam
En nog véél meer! Heb er laatst heel veel teruggeluisterd op youtube, maar kan me ze niet meer herinneren..ga zo even youtuben!
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:21
Die van mij met stip op 1 die van de reus met de wrat op zijn neus. Van de LP van nummer 1 denk ik.
En de afwasmedley. "voorzichtig, doe voorzichtig, de glazen gaan als eerste en de pannen zijn het slot! Voorzichtig, doe voorzichtig anders gaat het nog ka... potverdorie moet je nou eens kijken, de grote glazen vruchtenschaal van tante doroté, potverdorie, eerst hadden we er eentje en nu hebben we er twee"
En de afwasmedley. "voorzichtig, doe voorzichtig, de glazen gaan als eerste en de pannen zijn het slot! Voorzichtig, doe voorzichtig anders gaat het nog ka... potverdorie moet je nou eens kijken, de grote glazen vruchtenschaal van tante doroté, potverdorie, eerst hadden we er eentje en nu hebben we er twee"
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:24
quote:lalamien schreef op 28 oktober 2011 @ 20:22:
oooo jeugdsentiment.
-meidengroep
-ha ha ha je vader
Laatst op youtube eens liedjes opgezocht, ik kon zo alles nog meezingen!! (tot ergenis van mijn kinderen, behalve de regel hou je bek van hahaha je vader )Prachtig he, vroegahhh kon en mocht dat allemaal.
oooo jeugdsentiment.
-meidengroep
-ha ha ha je vader
Laatst op youtube eens liedjes opgezocht, ik kon zo alles nog meezingen!! (tot ergenis van mijn kinderen, behalve de regel hou je bek van hahaha je vader )Prachtig he, vroegahhh kon en mocht dat allemaal.