Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Hahaha, nog een verslaafde :x)

Bob is zo lekker kerstig, samen met de christmas massagebar, hmmm!

Ik vind die bars wel lekker, al trekt de olie die vrij komt niet zo goed in. (Of ik gebruik gewoon teveel ;))

Maar de volgende ochtend is mijn huid wel heerlijk zacht!

Jasmine! Dat is lief van je.

Ik ga je mailen!

Ik heb de karma parfum nog niet gebruikt omdat ik een andere nogal overheersende geur ophad.

Maar morgen lijkt me geschikt.

Ik douche nu vaker en langer. Moet van te voren iets samenstellen omdat ik zoveel te kiezen heb... Maar het is zo lekker!
Ha welkom nieuwe verslaafde!

Heb vanochtend met Bob gedoucht. Was heerlijk!

Echt een lekkere geur die onmiddellijk aan kerst doet denken!

Hij blijft niet zo lang hangen als de karma maar je krijgt wel meteen zin in kerst!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ben vaak 's avonds te moe om te douchen, dus doe ik het altijd snel 's ochtends voor ik ga werken, maar moet zeggen dat ik er nu steeds vaker 's avonds ook toch maar ff onder duik... Ruik dan zooo heerlijk met Lush!
annbritt79 wijzigde dit bericht op 04-12-2007 14:34
Reden: Stukje tekst weggevallen
% gewijzigd
Heb een paar dagen geleden mijn bestelling gekregen. Had oa american cream solid perfume besteld. Had deze keer maar een paar dingen besteld omdat ik begin januari flink wil inslaan op de duitse site. Waarschijnlijk gaan ze dan weer gratis spullen weggeven net als vorig jaar. Heb toen echt veel leuke kerstspullen gekregen.
M'n zusje heeft als afscheidscadeau van een collega die weggaat van de zaak waar zij bedrijfsleider is een cadeauverpakking met Lush gekregen; 2 stukken zeep, een docuhe jelly en een massagebar.

Zusje "houdt er niet van" (zegt ze...) en passte alles door aan grote zus (= ikke).

up!
Ben helemaal blij! Heb vanmiddag een bestelling van Lush binnengekregen en vanwege de sale kon je een gratis pakket uitzoeken.

Had gevraagd om de celebrate van 29 euro maar heb nu een veel duurder pakket gekregen, de christmas island met lekkere scrub en voetlotion en nog heel veel andere dingen.

Voel me helemaal verwend!! Heerlijk!!!
Ik mag van mezelf iedere maand eventjes naar Lush.

Ik kan het echt niet laten

Deze keer, de Nutts en Therapy Massage bars,

ickle baby baff bruisbal, lemslip buttercream, Sympathy for the skin bodycreme, angels on bare skin scrub, en een waving not drowning bruisbal gekocht....

Ben nu al aan het verzinnen wat ik volgende maand zal halen.....

in ieder geval Cupcake, die is bijna op.....
quote:boschbolletje schreef op 25 januari 2008 @ 14:23:

in ieder geval Cupcake, die is bijna op..... Heej, kom net terug van de Lush en kreeg bij mijn gekochte massage bar een kleine verpakking van CupCake kado, ben dus errgg benieuwd
Peas on earth!
Wat gemeen.....

Hij is echt lekker, ruikt naar chocola.....

Veel plezier ermee
Ik gebruik nu al een tijdje de roze/rode shampoobar tegen uitvallende haren.

Die bevalt prima, mijn hoofdhuid voelt veel beter aan ook.

De big bevalt goed.

Minder goed vind ik de voetlotion die ik laatst gratis kreeg; hij voelt even lekker aan en daarna krijg ik echt kurkdroge hakken.

Ik ben nog steeds weg van de karma-zeep. Die vind ik zo ongelooflijk prettig en lekker!
Er zijn nu grab bags te verkrijgen in de winkels en online (onder bestsellers of kopje grab bag links op de site)!! op=op!!

Er is een mini bag voor 10 euro met kerst en discon producten ter waarde van 50 euro en een maxi bag voor 20 euro met producten ter waarde van 100 euro!!
Hé dank je wel!

Ik zat al de hele middag af en toe ff te kijken op de lush site maar had de grab bags nog niet gezien.

Heb geen idee hoe zo'n grab bag eruit ziet of wat voor spullen er in zitten dus de kleine maar gedaan.

Of krijg ik daar later spijt van?
Oh en de seanikshampoobar, die had ik al een hele tijd liggen maar nog niet geprobeerd maar die bevalt ontzettend goed!

Hij geeft meer volume en maakt mijn haar wat stugger en minder slap. Erg blij mee!

Heb trouwens ook wat dingen om te ruilen, iemand interesse in ruilen?

Of kan ik dat beter via het lushforum doen?
Heb net even gekeken op lush.nl maar kan de grabbags niet vinden in de online shop :( Kan iemand even uitleggen welke volgorde ik moet hebben??
quote:jasmine schreef op 13 februari 2008 @ 15:37:

Oh en de seanikshampoobar, die had ik al een hele tijd liggen maar nog niet geprobeerd maar die bevalt ontzettend goed!

Hij geeft meer volume en maakt mijn haar wat stugger en minder slap. Erg blij mee!

Heb trouwens ook wat dingen om te ruilen, iemand interesse in ruilen?

Of kan ik dat beter via het lushforum doen?

PM maar even wat je te ruil hebt!

De grabbags staan aan de linkerkant als je op online shop klikt!
Ik heb een grote besteld.

Zie geen kans deze week de stad in te gaan,

dus dan maar een keer bestellen

Ben erg benieuwd!
Thanks, misschien heb ik binnenkort ook wel iets te ruilen, want heb de 20 euro bag besteld..altijd leuk zo'n cadeautje waarvan je niet weet wat er pcies inzit
Heb o.a. een 1 maal gebruikte happy hippy 100 gr(houdbaarheidsdatum 10/11/08) om te ruilen maar ik bedenk me nu dat je zoiets waarschijnlijk alleen met pakketpost kunt sturen? Dus ongeveer net zo veel verzendkosten als wanneer je iets nieuw koopt?

Of mis ik iets?
Oh en ik zou zelf dolgraag een proefje willen van de Go Green solid perfume.

Is er iemand die me een heel klein flintertje op wil sturen?
quote:Martini schreef op 13 februari 2008 @ 15:40:

Heb net even gekeken op lush.nl maar kan de grabbags niet vinden in de online shop :( Kan iemand even uitleggen welke volgorde ik moet hebben??

Ik weet niet of je het al gevonden hebt maar op de site staan links diverse kopjes waaronder dierproefvrij, bedrijven en daaronder staat grab bag! het staat ook in het keuze menu onder de categorie bestsellers. Ik heb op het Lush forum even gekeken wat er allemaal inzit en ze verschillen allemaal maar zijn allemaal zeer de moeite waard!!! Ik heb 2 grote en 1 kleine besteld!!

Edit: zag net dat je al besteld hebt....
Dit zit er in de grap bags, maxi ongeveer 15 producten en mini 8-10.

Chelsea Garden bath ballistic

Angels Delight

Snowcake soap

Schnuggle

Snowfairy

Christmas Party (gift)

Gold Frankincense and beer jelly

Greenwash

Tree Amigos (gift)

Silver Cloud

Dream on

Christmas Angel

Still Life bath ballistic

Romance in a stone

Champagne Snow Showers SP

Black tandgel

Sugar Rush bath ballistic

Bob soap

Avowash soap

Green green bath of foam

Twinkle (gift)

Alkmaar

17 CTL

Powdry

Powder Puff

Lush Pud

Mr Butterball

Christmas Party

Golden Slumber

Ne Worry Pas

Ruby Red Slippers

Bling Crosby

Santa's Little Helper

Party On Temple Balm
Ze zijn inmiddels online uitverkocht de grab bags, nog wel te krijgen in sommige winkels maar ook daar gaat het hard!
Wat ik me afvraag is, hoe doen jullie dat met die soap bars? Als ik ze namelijk in de douche laat liggen, op een schaaltje, wordt dat zo smerig van het vocht. Ik vind die stukken zeep er heerlijk uitzien in de winkel, totdat ze een paar weken bij mij in de badkamer liggen. Dan worden ze zacht en glibberig. Hebben jullie daar speciale doosjes of bakjes voor? Misschien met een uitdruiprekje ofzo?
Ben volgende week jarig, en als cadeausuggestie Lush producten, kan er helemaal blij van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven