Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Nou die praatjesman zit niet zo in mijn hoofd meer. Ik snapte zijn gedrag gewoon niet, en nu wel, dus ik heb eigenlijk nog maar weinig aan hem gedacht. Ik wilde verder ook geen relatie met hem en ik heb hem maar 1 keer gezien, was leuk, maar wel achter me gelaten.

Die andere vind ik nog steeds jammer dat je er na 2 maanden contact achter komt dat er dingen niet werken. Het leek echt heel veelbelovend. Maar om eerlijk te zijn was het te kort om hem echt te missen. We hebben het ook gewoon goed afgesloten en geen contact meer gehad.

En onderzoeker vind ik op de foto's wel een leuke uitstraling hebben. Maar ik denk dus dat hij niet helemaal mijn type is. Maar who knows, ik ben wel vaker gevallen op mannen die ik niet had aangekeken als ik ze nooit gesproken had. Bij mij komt dat toch vaak door de interactie. Hij ziet er in elk geval niet verkeerd uit. Ik ben vooral zo enthousiast geworden door zijn verhalen en wie hij is en zijn extra lieve dingetjes enzo. Het lijkt me gewoon een gekke lieve knuffelbeer, heel open en nieuwsgierig, snel enthousiast. Oh ik heb wel zin in morgen inmiddels haha! Ik hoop dat het geen terleurstelling wordt.
Vakantieman heeft trouwens ook weer gemaild, en ik heb weer over zijn verkapte uitnodiging heen gepraat. Die derde heeft ook gemaild maar die mail ik nu zelf een paar dagen later wel terug. Het zijn leuke mannen, maar ik wil mijn date wel de aandacht geven die hij verdient en ik vind hem het leukst op dit moment.
Tierney, niet om t een of ander hoor, maar word jij niet vreselijk moe van dat internetdaten? Ik kan het bijna niet meer opbrengen om er energie in te steken, haha..vind t best kansloos..maargoed, zo te zien zijn er toch nog wel leuke mannen op dat internet
Nou ja, ik heb twee jaar geleden twee dates gehad en ben nu pas 3 maanden weer bezig, dit wordt over all mijn 7e eerste date. En ze zijn nog steeds vaker leuk dan niet leuk. Ik had er toch bijna een relatie aan over gehouden. Dus ik heb maar 1 echt slechte ervaring tot nu toe. Weetje, een hoop mensen genieten pas als ze die ene prins hebben gevonden. Dan moet je niet gaan ID. Je moet het daten zelf ook leuk vinden, inclusief de ontmoetingen die je gewoon gezellig, spannend of interessant of wat dan ook maar meer niet vond. En die enkele keer dat je wel op je bek gaat, nou ja gebeurt ook wel via gewoon daten.

Waarom doe je niet een nieuwe poging marsepeintje, kun je ook lekker mee schrijven...?

En nu ga ik echt naar mijn bedje, morgen weer vroeg op. Truste mensen en verhalen graag!
Ja, ik heb me ook maar weer ns ingeschreven, was een tijdje geen lid. Was even "involved" met iemand anders (niet van internet) maar die breuk heeft me zo'n mokerslag gegeven dat ik het idee heb dat ik nog helemaal niet toe ben aan nieuwe dates. Aan de andere kant denk ik ook wel dat het de enige manier is om over die gast heen te komen, want hij blijft maar door mijn hoofd spoken en aangezien het een korte romance was, is dat veel te lang naar mijn idee (het "rouwen").

Dus ik wil de bakens verzetten!!! Inderdaad, het daten op zich is wel een leuke bezigheid zo nu en dan. Daar doe ik het dan ook maar even voor, en als ik on the way die ander vergeet is dat helemaal mooi meegenomen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen..
@Tierney,

gisteravond laat nog even contact gehad. Denk dat ik maar gewoon letterlijk even post wat er gezegt is:

"Ik kan het voorlopig niet opbrengen"

"ik het 't ook super gehad.... Wat ik zeg, je bent een super gozer..."

"Moet eerst alles verwerken, en hoe lang dat gaat duren, weet ik echt niet"

"contact wil ik zeker houden"

"Tis wel van belang dat je 't goed verwerkt... Dat heb ik dus totaal niet gedaan... van 't een in het ander gestort"

Nu lijkt me dit zo klaar als een klontje en zoals ik al aangaf zijn de volgende dates met andere kandidaten al geplanned.

Maar toch blijft het momenteel van binnen knagen... Een afwijzing recht door zee zou ik geen probleem mee hebben, maar dit blijft zo halfslachtig. Kan ook gewoon bepaalde momenten niet uit mijn gedachte schrappen..

Hoe we op bepaalde momenten naar elkaar keken... krijg er nog steeds de koude rillingen van :(

Gaan in iedergeval binnenkort nog wel een keer schaatsen

Maarja...

Gewoon hopen dat er wat anders op mijn pad komt
Binnenkort een keer schaatsen? Niet doen. Alle contact met die vrouw verbreken en zeggen: als je van gedachten verandert, neem contact op en dan zien we wel weer. waarom wil je met haar schaatsen? Om de wond open te laten en te laten etteren? Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik geloof het ook niet zo. Ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, klinkt hard maar zo zit het vaak wel. Verbreek het contact, heb verdriet en ga verder met je leven. Schaatsen kan je ook met iemand anders.
@Marsepeintje

Denk dat je gelijk hebt..

Maar snap niet waarom dan niet gewoon eerlijk zeggen wat ze er van vindt? Heb het gisteren gewoon recht door zee gevraagd en toen kwam weer dit hele verhaal voorbij....

Soms snap ik er echt geen snars meer van :P
ohhh mindhunter, ik zou haar ook gewoon laten...dit kost voor jou gewoon allemaal nadenkwerk zo.

zoek idd maar iemand anders om mee te gaan schaatsen

ik moet zo boodschappen gaan doen, hij komt vanavond eten :-) eerst nog even verzinnen wat ik op tafel ga zetten...

vanmorgen nog een leuk nieuw rokje gekocht. iets wat ik een jaar terug nooit uit zou kiezen, een wat korter rokje (draag normaal vaak rokjes tot op/net boven de knie) van de sting. Maar ik schijn een paar kilo afgevallen te zijn (zeggen mensen in mijn omgeving)...en nu dacht ik ik neem hem gewoon mee, en eigenlijk vind ik hem gewoon superleuk! Dus ik weer blij met een nieuwe outfit. We zijn nu beiden gewoon thuis, maar wil nog even wat achterstallig administratie werk doen en in huis bezig. Dus hij mag vanmiddag komen.
@xxroosjexx

Heb ik al gevonden en we gaan volgende week als we een datum kunnen prikken.

Snap op dit moment gewoon niet waarom ze niet gewoon duidelijk kan zijn... :(

Eerst je hoofd op hol brengen en dan voor zulke koppijn zorgen ;)
@Mindhunter: zoals ik al eerder schreef.....skippen en op naar de volgende. Ze houdt je op deze manier (onbedoeld?) aan het lijntje terwijl je kennelijk niet leuk genoeg (voor haar) bent om er vol voor te gaan.

Als ze je echt geweldig vindt, is het verleden niet zo belangrijk meer, verwerkt of niet.
Lees ook mee en heb jullie advies nodig; ben sinds maandje weer aan internetdaten. Had er eigenlijk geen zin in, maar was in mijn hoofd teveel met ex bezig met wie het al een half jaar uit is en echt niks meer gaat worden. Dus tijd om mij bezig te houden met andere leuke mannen! Niet zozeer voor een relatie, maar wel zin om te daten en leuke dingen te doen.

Ik ken de wereld van online daten beetje uit verleden en kan 'keihard' zijn, reageer zelf ook selectief en heb ook weleens een rampdate gehad. Maar nu, best maf, leuk mailcontact met jongen. Stuurde ook aan op date, meer gegevens uitgewisseld en sindsdien radiostilte. Terwijl hij altijd erg snel reageerde en ik hem rustig een dag later terug mailde(ben nooit zo snel en wel erg druk nu)... Voelt niet prettig omdat ik het laatste mailtje heb gestuurd naar zijn pers. emailaccount(dus niet via RP). Terwijl hij daar zelf om vroeg. Gekke is dat hij sindsdien ook niet meer online is geweest. Zou die zo'n vette crush op iemand anders gekregen hebben dat ie maar niet meer inlogt en mij niet even een reactie geeft?! Dan check je je berichten nog wel eventjes (of je deactiveert je account toch?!)
Oke,.heb op advies van jullie ;) net laten weten niet aan her lijntje gehouden te willen worden en daarom afzie van een volgende ontmoeting/date. Indien ze toch iets wilt gaan doen kan ze altijd contact opnemen, maar ik heb vanuit mijn kant het contact opgezegd :(
Heel goed mindhunter... Ik heb hetzelfde met mannen mee gemaakt ook voor hun is het moeilijk om te zeggen dat er gewoon niks was. Je wilt niet weten wat er aan smoezen wordt bedacht....!
@dater74

zal wel komen omdat ik zelf gewoon eerlijk aangeef of ik het wel of niks vond, dat ik het een rare manier vind van afwijzen....

een heel lul verhaal en daarna nog een op een uitje willen gaan... zoiets zou ik zelf nooit kunnen als ik het niks vind.
Dat op een uitje gaan vind ik ook vaag, maar ik ben denk ik ook niet altijd even eerlijk geweest. Mannen zeggen heel vaak dat het niet aan jou ligt maar dat ze druk met werk zijn, hun ex nog niet verwerkt hebben maar ze willen wel graag vrienden zijn..
@mindhunter:

Ik vind het niet zo zwartwit. Ik denk dat ze je en wel leuk vindt en nog niet over haar ex heen is. Dat kan toch samen gaan? Vandaar ook de gemixte signalen. Maar goed dat je de bal nu bij haar hebt gelegd en veel plezier op je volgende date(s).

Ik heb net mijn date uitgezwaaid. Was een leuk feestje gisteren. Vanochtend een goed en eerlijk gesprek gehad over hoe we hier in staan. Conclusie is dat we nog in de kennismakingsfase zitten en dat we elkaar erg leuk vinden, maar dat we rustig aan kijken hoe dit uit gaat pakken. Moet nog even laten bezinken wat ik hier van vind.
quote:mindhunter schreef op 29 oktober 2011 @ 12:52:

@Marsepeintje

Denk dat je gelijk hebt..

Maar snap niet waarom dan niet gewoon eerlijk zeggen wat ze er van vindt? Heb het gisteren gewoon recht door zee gevraagd en toen kwam weer dit hele verhaal voorbij....

Soms snap ik er echt geen snars meer van :P

Ik snap dat ook nooit goed. Maar er zin mensen die gewoon echt niet durven zeggen: "Sorry, ik vind je heel leuk, maar ik heb geen verdere gevoelens voor je". Dat schijnt heel moeilijk te zijn.

Ik heb iets soortgelijks achter de rug, nooit echt open en eerlijk geweest en als ik bel vindt ie het heel leuk zegt ie, hij wil ook wel afspreken maar zelf onderneemt ie geen enkel initiatief en als ik ernaar vraag (zijn gevoelens, hoe zit het, waarom nooit initiatief) doet hij vaag. Waarschijnlijk ook een ex of zo (relatie nog niet lang uit). Ik ben er nu klaar mee, dan niet. Blijf maar lekker zwelgen in een relatie die blijkbaar toch niet goed zat en blijf jij lekker hangen in het verleden...doei!

Ik ben van mening: je relatie kan een dag uit zijn, als je daarna iemand ontmoet die je hoofd op hol brengt is die ex snel vergeten. Dus misschien denkt ze ook wel dat het daaraan ligt en noemt ze het daarom als reden, maar ik denk gewoon niet dat dat het geval is.
quote:vivalaalcohol schreef op 29 oktober 2011 @ 14:06:

@mindhunter:

Ik vind het niet zo zwartwit. Ik denk dat ze je en wel leuk vindt en nog niet over haar ex heen is. Dat kan toch samen gaan? Vandaar ook de gemixte signalen. Maar goed dat je de bal nu bij haar hebt gelegd en veel plezier op je volgende date(s).

Ik heb net mijn date uitgezwaaid. Was een leuk feestje gisteren. Vanochtend een goed en eerlijk gesprek gehad over hoe we hier in staan. Conclusie is dat we nog in de kennismakingsfase zitten en dat we elkaar erg leuk vinden, maar dat we rustig aan kijken hoe dit uit gaat pakken. Moet nog even laten bezinken wat ik hier van vind.

Hier kan ik ook nooit zo veel mee. "Rustig gaan kijken hoe dit gaat uitpakken". Misschien ben ik kort door de bocht hoor, maar als je elkaar leuk vindt gaat het vanzelf.

Maar misshcien ben ik ook wel gewoon een "alles of niets type" en niet dat gezemel. Het is er of het is er niet. PUNT.
Om maar even aan te geven: ik heb een (jarenlange) relatie gehad die mij emotioneel geheel te gronde heeft gericht. Ik was letterlijk kapot toen het uitging. Niet lang daarna ontmoette ik iemand van vroeger waar ik ooit heel verliefd op was geweest. Het oude gevoel kwam weer boven. Mijn verdriet om die ene man was in 1 klap verdwenen...ongelofelijk.

Echter, als ik liefdeverdriet heb en ik date met iemand die ik "zo zo" vind, ga ik die eerdere man juist idealiseren en werkt het averechts.

Dan kan ik me idd niet openstellen voor die nieuwe mogelijke relatie. Dan denk ik: Hoe komt dat toch? Dat komt dan niet omdat ik niet over die ex heen geraak, het komt omdat ik die ander niet leuk genoeg vind en DUS niet over die ex heen raak (omdat die in gedachten zoveel leuker was). Het is dus vaak EN-EN, het 1 gaat met het ander samen.
Mindhunter, ik denk dat ze je heus wel leuk vindt, maar haar ex nog leuker. Je bent plan B voor haar nu. Zowiezo, bagage is een ding, onafgeronde zaken zoals dit iets heel anders. Wegwezen hoor. Lekker met die andere meiden daten.

Marsepeintje, leuk dat je ook meedoet met ID. Ik hoop dat je die ene ontmoet die je verliefde gevoelens kan geven waardoor je je vorige vlam vergeet. Verliefdheid is heerlijk vluchtig en daardoor een stuk makkelijker te vinden dan echte liefde

Roosje, Veel plezier met je kortere rokje, altijd leuk om je sexy te voelen in je nieuwe kleding!

Iedereen die dates heeft vanavond, have fun! Ik ga me nu ook maar eens omtoveren tot aantrekkelijke schone in een nieuwe blouse hihi
Oh en vla, ik weet ook niet wat ik daarvan denk. Natuurlijk weet je na 2 maanden niet of het voor het leven is, maar de aftastfase ben je dan toch wel voorbij? Misschien is hij gewoon heel voorzichtig? Voelt het verder wel goed? Hij doet geen dingen waardoor je het idee hebt dat hij er niet voor wil gaan toch?
VLA, staat hij er zo in of jij? Het is toch al best serieus tussen jullie nu? Kan me wel voorstellen dat je zoiets even moet laten bezinken. Wanneer zien jullie elkaar weer of hebben jullie dat open gelaten?

Tierney, onwijs veel plezier vanavond meid! Ik zal wat romantische vlinders jouw kant opsturen

Ik ga zo weer naar hem toe, heb er zo'n zin in en vind het ook weer zo spannend. Wat moet ik aan???!!

Pfff, duurde wel heel lang dit keer.
Dames, allemaal heel veel plezier vanavond in jullie nieuwe sexy outfits .

Weet nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik ben wel zover om hem echt mijn vriendje te noemen, hij heeft al een deel van vrienden/ familie ontmoet, ik een deel van de zijne. De aftastfase zijn we denk ik nog niet voorbij, ook omdat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Ik weet ook niet zo goed wat hij er nu mee bedoelt. Aan de ene kant hebben we uitgesproken elkaar echt leuk te vinden, aan de andere kant heb ik het gevoel dat we nu een stap terug doen. Ik merk dat ik daardoor toch geneigd ben me terughoudender op te stellen. En ook kritischer naar ons ga kijken. Pfff lastig!

We hebben nog niks afgesproken maar ik ga ervan uit dat ik hem volgend weekend wel zie.
Nou was een korte date!

Hij was inderdaad een heel lieve, openminded, beleefde man. Maar toen ik hem binnen zag lopen zag ik het al, niet mijn type. Maargoed, misschien hebben we dan toch een gezellige avond. En in de bar was het ook wel gezellig, veel gepraat. En ik merkte bij mezelf totaal geen behoefte hem aan te kijken of aan te raken ofzo. Maar goed het was gezellig dus toch op pad gegaan voor wat we wilden doen. Tijdens de wandeling verliep het contact ineens zo stroef, hij klapte dicht van grapjes, wist niks te vertellen en ik verveelde me dood. Hij voelde het ook want op een gegeven moment stonden we stil en hij biechtte ook op het niet te voelen, was wederzijds dus zijn we teruggelopen en ik ben naar huis gegaan. Wel jammer van de fantasie, maar ook wel een opluchtig omdat het gewoon echt niks voor mij was, te lief en te beleefd en niet aantrekkelijk.

Ik ga nu even een zak chips soldaat maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven