Vista update,alles weg!

29-10-2011 21:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn laptop kreeg net een update, start opnieuw op en al mijn gegevens zijn weg.

Hoe kan dit en veel belangrijker, kan ik het nog ergens terugvinden.

Kan natuurlijk pas maandag de computermeneer bellen.
Have you tried switching it off and on again?
Hmmmm,ik durf nu eigenlijk helemaal niets meer,maar ga het nu direct proberen.
Zoveel heb je niet te verliezen.
probeer systeem restore
oftewel systeem herstel
Ruza!!!!! Wat goed, en wat voel ik me nu stom!

Had er wel aan gedacht, maar durfde niet en ik dacht, ga eerst maar advies vragen.

Heel erg bedankt.

( en nee, zoveel had ik ook niet te verliezen, maar ik heb er gewoon de ballen verstand van )
Maar gebeurt dit wel vaker? Ik heb het eigenlijk nog nooit mee gemaakt. ( dat was wel te merken dus)
enne vraagje, waarom nog steeds vista?, windows 7 is gelikter, gaat beter met systeem bronnnen om
Ik ben zo blij dat ik van Vista af ben.. vanaf het begin al gezeur met Servicepack 2, was een halve systeembeheerder met opdrachten van de fabrikant van de PC. Moest alles uitvoeren, en vervolgens kon ik ze weer mailen dat ook dát niet gelukt was. Dan kreeg ik weer een andere contactpersoon, die me aanraadde om dan maar X te doen. Terwijl ik bij zijn collega al had gemeld dat dat niet werkte... uiteindelijk was de conclusie 'wij weten het ook niet meer, u zult wel een virus/weet ik veel wat binnengehaald hebben, daar kunnen wij niets aan doen'.

Had ik al gezegd dat ik blij was dat ik er vanaf was?

Maar daar heb jij niets aan, ben blij dat je je bestanden weer terug hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb hier de windows 7 liggen, maar die heb ik er ongeveer 2 maanden geleden opgezet en na een paar dagen ( ook na een update) gaf m'n laptop alleen nog zwart beeld.

Dus ik ben nu niet zo happig om die er weer op te zetten.

Himalaya, ik merk hier dat die updates ook niet helemaal werken, volgens mij is er nu al 3x servicepack nummertje weetikveel opgezet, die dan niet helemaal afgemaakt wordt.

Toch ook maar weer eens gaan bellen.
quote:Ikkuzzz schreef op 29 oktober 2011 @ 22:23:

Ik heb hier de windows 7 liggen, maar die heb ik er ongeveer 2 maanden geleden opgezet en na een paar dagen ( ook na een update) gaf m'n laptop alleen nog zwart beeld.

Dus ik ben nu niet zo happig om die er weer op te zetten.

Hebben we hier ook gehad. Nieuwe computer, updates draaien, zwart. Windows er opnieuw op. Alles werkt. Verplichtte updates, zwart. Na 10 retourtjes naar de winkel ('dit ding is nieuw en doet het niet meer na 1 update' - 'u zult het wel fout doen, probeer het nog maar eens, of bent hebt u de updates niet gedaan, die zijn heel belangrijk, weet u dat wel?') is het ding teruggestuurd naar de fabrikant en bleek er een foutje in de harde schijf te zitten. Okeee.

Ik hoop dat die van jou gewoon een keertje de hik had. Maar anders: laat je niet afschepen met een 'u zult het wel fout doen'!
Zo te horen had je geen back up van je bestanden.

(of bedoelde je iets anders met 'alles is weg' dan je bestanden?)

Maandag ook maar even een externe harde schijf kopen dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven