37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
x
Liever elitair dan een pauper!
Nou t kan aan mij liggen, maar ik snap er geen jota meer van, van jouw posten. Sorry.

[quote] Ook hoe vrouwen er tegen aankijken tegen de maagdelijkheid van een man is ronduit een afknapper.

[\quote]

Dat vul je zelf in !

Het hoeft helemaal niet dat een vrouw je daarom afwijst, er zullen echt wel vrouwen zijn die liever een man willen die weinig vrouwen heeft gehad (of zelfs nog maagd zijn ), dan die heel veel vrouwen intiem kennen.
quote:Kalliope schreef op 30 oktober 2011 @ 14:25:

Palanja, ik lachte o.a. om jouw opmerking. Dat leek me verder vrij duidelijk.

Ow ja, heeeel duidelijk!!!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ik geef als ik thuis ben ff een langere post, moest opeens gaan en kan nu niet meer posten.
quote:hans66 schreef op 30 oktober 2011 @ 14:23:

Bij mij wisselen introvert een extravert ook af, al denk ik dat weinig autisten echt extravert zijn. Hoewel autistisch, heb ik wel sociale behoeften.Heb je syndroom van Asperger, en zit je in de sociale hoek zeg maar? Je hebt globaal 2 soorten Aspergers: de gesloten types die naar klassiek autisme neigen (ontwikkelen zich nauwelijks, paniekaanvallen waarbij ze zichzelf geweld aandoen, vrijwel niet mee te communiceren e.d.), en degenen die juist wél graag sociaal contact willen, op zich best goed mee kunnen komen en mee willen doen en zo. Maar soms niet altijd goed zijn in de communicatie, although with the best of all intentions. Je klinkt namelijk als iemand met een normale tot hoge intelligentie. En meestal zijn high functioning autisten (waar ik jou toe reken) mensen met Asperger. Ik weet het eea van autisme af omdat ik twee vriendinnen heb waarvan de broertjes autisme (syndroom van Asperger) hebben.
Mijn meest recente diagnose is PDD/NOS, met bovengemiddelde begaafdheid. Ik merk dat ik sociaal redelijk meekom, maar op het vlak van de liefde eist de verlegenheid haar tol, zucht. Ik ben goed in het nemen van verkeerde beslissingen. Niet reageren op vrouwen is zo'n desastreuze beslissing.
World of Warcraft: Legion
Maar PDDNOS is een verzamelnaam voor stoornissen die nog niet geidentificeerd zijn, Hans.
Het maakt als het goed is wel deel uit van het autisme spectrum.
PDD-NOS is inderdaad een autismespectrumstoornis. Het is de restcategorie, voor die autisten die niet in een bepaald profiel passen.

Goed, ik ga mijn post van vanmiddag nog een keer proberen te schrijven, dit keer zonder 'Ow fuck, ik moet nu uit de auto stappen dus ik druk maar op verzenden' moment.

Natuurlijk kan je autisme en verlegenheid los zien; het zijn twee verschillende zaken.

Zo zijn autisme en 'slecht kunnen plannen' ook twee verschillende zaken. Maar 'slecht kunnen plannen' is wel een kenmerk van autisme. Dat betekent niet dat elke autist daar last van heeft. Of dat ze gelijk staan aan elkaar. Het betekent wel dat - wanneer er een autist last heeft van zijn slechte planningsvermogen - die twee zaken niet los elkaar gezien kunnen worden. Of dat het in ieder geval niet zinnig is om te doen.

Ander voorbeeld: zaken als depressies en angsten zijn niet ongebruikelijk bij mensen met autisme. Weer twee totaal andere dingen. Maar wanneer er een autist is die last heeft van depressie, kan je dat niet los van elkaar zien omdat 'sommige autisten geen last hebben van depressie en het trouwens twee hele andere dingen zijn'.

Met autisme en verlegenheid lijkt dit me niet anders. Ja, het zijn twee verschillende zaken, maar niet altijd los van elkaar te zien. Bij Hans lijkt me dit het geval.
quote:Kalliope schreef op 30 oktober 2011 @ 19:48:

PDD-NOS is inderdaad een autismespectrumstoornis. Het is de restcategorie, voor die autisten die niet in een bepaald profiel passen.

Goed, ik ga mijn post van vanmiddag nog een keer proberen te schrijven, dit keer zonder 'Ow fuck, ik moet nu uit de auto stappen dus ik druk maar op verzenden' moment.

Natuurlijk kan je autisme en verlegenheid los zien; het zijn twee verschillende zaken.

Zo zijn autisme en 'slecht kunnen plannen' ook twee verschillende zaken. Maar 'slecht kunnen plannen' is wel een kenmerk van autisme. Dat betekent niet dat elke autist daar last van heeft. Of dat ze gelijk staan aan elkaar. Het betekent wel dat - wanneer er een autist last heeft van zijn slechte planningsvermogen - die twee zaken niet los elkaar gezien kunnen worden. Of dat het in ieder geval niet zinnig is om te doen.

Ander voorbeeld: zaken als depressies en angsten zijn niet ongebruikelijk bij mensen met autisme. Weer twee totaal andere dingen. Maar wanneer er een autist is die last heeft van depressie, kan je dat niet los van elkaar zien omdat 'sommige autisten geen last hebben van depressie en het trouwens twee hele andere dingen zijn'.

Met autisme en verlegenheid lijkt dit me niet anders. Ja, het zijn twee verschillende zaken, maar niet altijd los van elkaar te zien. Bij Hans lijkt me dit het geval.Psychological Developmental Disorder-Not Otherwise Specified geloof ik. Is idd een lastige.... Hans klinkt wel altijd bovengemiddeld tot hoogintelligent in zijn posts. Hij vertelt altijd interessante dingen die leuk zijn om te lezen.
quote:hans66 schreef op 30 oktober 2011 @ 18:43:

Mijn meest recente diagnose is PDD/NOS, met bovengemiddelde begaafdheid. Ik merk dat ik sociaal redelijk meekom, maar op het vlak van de liefde eist de verlegenheid haar tol, zucht. Ik ben goed in het nemen van verkeerde beslissingen. Niet reageren op vrouwen is zo'n desastreuze beslissing.Weet je? Ik denk dat mensen [lees psychologen e.d.] veel te snel zijn met labels plakken op mensen. Ik denk dat je gewoon niet [altijd even] ad rem genoeg bent met vrouwen. Heb je weleens het gevoel dat je 'bevriest' als je met vrouwen praat?
In mijn geval is verlegenheid en zeer indirect gevolg van autisme.

In sommige gevallen ben ik zelfverzekerd. Er zijn niet-autisten die kampen met verlegenheid.
quote:hans66 schreef op 30 oktober 2011 @ 19:59:

In mijn geval is verlegenheid en zeer indirect gevolg van autisme.

In sommige gevallen ben ik zelfverzekerd. Er zijn niet-autisten die kampen met verlegenheid.Like I said: everybody is an individual....
Nee, het staat voor Pervasive Development Disorder - Not Otherwise Specified.
Waarom schreef je dit dan:

"Ik vind het echt dom, om die twee dingen los te zien."

en dan nu weer:

quote:Natuurlijk kan je autisme en verlegenheid los zien; het zijn twee verschillende zaken.
quote:Kalliope schreef op 30 oktober 2011 @ 20:04:

Nee, het staat voor Pervasive Development Disorder - Not Otherwise Specified.Mea culpa.
Omdat 'los zien' in de eerst gequote zin een andere betekenis heeft dan in de tweede. Daarnaast gaat het in de eerste zin over Hans, en in de tweede zin spreek ik in het algemeen.
Ik heb altijd het gevoel te "bevriezen" bij vrouwen, behalve bij die op het werk.
quote:hans66 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:17:

Ik heb altijd het gevoel te "bevriezen" bij vrouwen, behalve bij die op het werk.Wat balen man.....
Heb je dat niet ook bij (sommige) mannen Hans? Of in andere (/niet-sociale) situaties?
quote:Kalliope schreef op 30 oktober 2011 @ 20:25:

Heb je dat niet ook bij (sommige) mannen Hans? Of in andere (/niet-sociale) situaties?Das een goeie vraag, ben benieuwd naar zijn antwoord!... Ik vertoon bijvoorbeeld altijd man-ontwijkend gedrag... Er zijn er maar heel weinig die ik in m'n buurt kan hebben.
Dat komt omdat je een heetgebakerde macho man met bindingsangst en een voorliefde voor pistolen, bent.
Bij mannen veel minder of helemaal niet.
quote:xalliesuper schreef op 30 oktober 2011 @ 20:44:

Dat komt omdat je een heetgebakerde macho man met bindingsangst en een voorliefde voor pistolen, bent. Nee Poppedop, ik ben verre van macho.... Welke vent epileert z'n wenkbrauwen, gebruikt douchegel voor meisjes, doet z'n nagels, draagt een diadeem, heeft roze als lievelingskleur enzovoorts... Ik draag nog net geen jurken! (was het maar zo'n feest, but it looks like shit on a man....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven