Bachelorette?
zondag 30 oktober 2011 om 22:53
zondag 30 oktober 2011 om 23:00
quote:coolpack2 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:56:
in deze setting snap ik het sowieso niet. Maar als er intieme dingen worden gedaan qua setting, date, praten.. Als je toch wéét dat je voor'een persoon meer voelt.. dat heb ik tegen dit programma.Ja, het is wel romantisch daar. Hoe zou het IRL gaan?
in deze setting snap ik het sowieso niet. Maar als er intieme dingen worden gedaan qua setting, date, praten.. Als je toch wéét dat je voor'een persoon meer voelt.. dat heb ik tegen dit programma.Ja, het is wel romantisch daar. Hoe zou het IRL gaan?