Entertainment alle pijlers

Peter R. de Vries

30-10-2011 21:34 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondagavond 30 oktober 2011 weer om 21.30 uur op SBS6

Met vanavond: Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 oktober 2011 @ 23:18:

De hikkende man!

Ik kijk wel nog eventjes.Is er een reportage topic?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
OMG we moeten Piet nog doorstaan voor we naar reportage kunnen kijken
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 23:17:

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh olifantje Het erge is, het is in 1993 gebeurd bij een baby olifantje, Bo Ghi, daar heb ik mijn kat naar vernoemd. Heeft het ook niet overleefd. Paar jaar geleden een vrouwtjes olifant, ook overleden. En nu weer een olifant in de gracht. Ze leren er toch niet van. Hopelijk dat dit mannetje het overleefd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
nummerzoveel in "Reportage SBS6"
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 23:15:

Truste bedgaanders! Zal ik Reportage gaan kijken?Je kunt ook genante lijven gaan kijken. Er is pas voor de vierde keer deze maand die vent met die tumoren te zien..... Heb topic net even ge-upt.
Hebben jullie dat nou ook? Dat je steeds denkt "eigenlijk is het nu al bijna half 1".
Ja batworm, echt zielig voor die vrouw. zag er echt pijnlijk uit, ze was wel erg ontspannen er bij zeg. Sterke vrouw!
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 oktober 2011 @ 23:20:

[...]

Het erge is, het is in 1993 gebeurd bij een baby olifantje, Bo Ghi, daar heb ik mijn kat naar vernoemd. Heeft het ook niet overleefd. Paar jaar geleden een vrouwtjes olifant, ook overleden. En nu weer. Ze leren er toch niet van.Eigenlijk moet Peterrrrrrrr onderzoeken wie er geduwd heeft!
molly, ik heb dat 1 keer gekeken en vond het zo vies toen dat ik maar ben gaan zappen
quote:molly74 schreef op 30 oktober 2011 @ 23:20:

[...]

Je kunt ook genante lijven gaan kijken. Er is pas voor de vierde keer deze maand die vent met die tumoren te zien..... Heb topic net even ge-upt.Ieuw......snijden in tepels. Die heb ik al gezien, en één keer is genoeg
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 oktober 2011 @ 23:20:

[...]

Het erge is, het is in 1993 gebeurd bij een baby olifantje, Bo Ghi, daar heb ik mijn kat naar vernoemd. Heeft het ook niet overleefd. Paar jaar geleden een vrouwtjes olifant, ook overleden. En nu weer een olifant in de gracht. Ze leren er toch niet van. Hopelijk dat dit mannetje het overleefd.
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 23:20:

[...]

Eigenlijk moet Peterrrrrrrr onderzoeken wie er geduwd heeft!

Ik zet in op de directeur van de dierentuin
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gaat er nog iemand mee naar het reportage topic?

Ik ga daar naar toe, tot volgende keer!
Jaaa ik was even mezelf bed-ready maken
Ben er zo Tickel!

iedereen en trusten wie er gaat slapen!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 oktober 2011 @ 23:20:

Ja batworm, echt zielig voor die vrouw. zag er echt pijnlijk uit, ze was wel erg ontspannen er bij zeg. Sterke vrouw!

Ja, echt zo'n stoere "mij krijg je er zomaar niet onder" vrouw.

Bah, walgelijk laf gajes.
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 23:23:

Jaaa ik was even mezelf bed-ready maken Ga je in bed forummen en tv kijken...............of slapen?
Bij heeft het ook niet overleefd bedoelde ik baby olifantje hoor, mijn Bo leeft nog, ja staat er een beetje krom.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 oktober 2011 @ 23:24:

Bij heeft het ook niet overleefd bedoelde ik baby olifantje hoor, mijn Bo leeft nog, ja staat er een beetje krom.

Ik had het wel begrepen hoor

Nu ben ik echt weg naar andere topic!

Toedelssssssssss
Zijn we weer!!
Niemand???
Ja ik
Yes
Yep.
Ik heb het nog niet echt gevolgd voor de reclame moet ik bekennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven