Uitgemaakt...Wat nu?

31-10-2011 13:35 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 3 jaar een relatie met mijn vriend. De laatste maanden gaat het niet zo goed meer tussen ons. In een vlaag van woede heb ik het laatst uitgemaakt via een smsje...

Ik heb hem daar zo erg mee beschadigd dat hij al mijn spullen die bij hem thuis lagen heeft weggegooid. Het waren er niet veel we wonen namelijk niet samen.

Na een dag kreeg ik zo een spijt van wat ik gedaan had en realiseerde ik me dat ik hem niet kwijt wil. Hij vind het zo verschrikkelijk dat ik het via een sms heb uitgemaakt en niet eens de moeite heb genomen om het goed af te sluiten. Hij zegt dat hij niet weet of hij verder met me kan omdat er een stukje weg is bij hem.

Ik wil hem heel graag terug maar ik weet niet hoe ik tot hem door moet dringen.
Laat het voor wat het is.

Hij wil het niet meer, en jij hebt een domme fout gemaakt door die sms. Een fout die je in ieder geval niet snel meer zal maken.

Je beseft pas wat je hebt, als je het kwijt bent. Het zij zo.

Sterkte.
Dat hij twijfelt geeft mij wel wat hoop.
quote:MonaTwist schreef op 31 oktober 2011 @ 13:41:

Hij wil het niet meer, en jij hebt een domme fout gemaakt door die sms. Een fout die je in ieder geval niet snel meer zal maken.

Sterkte.

Dit.

Uitmaken per sms
Ik begrijp je vriend heel goed. Uitmaken via een sms, na drie jaar relatie! Kom op, dat kan echt niet hoor. Ik neem aan dat je gewoon volwassen bent, gedraag je dan ook gewoon zo in het vervolg.

Verder zou ik proberen verder te gaan met je leven en niet de wanhopige ex-vriendin te gaan uithangen. Dat maakt je niet aantrekkelijker voor hem in ieder geval, eerder afstotelijk.

De tijd zal het leren wat er dan gebeurt.
Eerlijk is eerlijk: ik geef 'm groot gelijk. Hoe lullig ook voor jou. Maar het uitmaken per sms is voor mij inzicht dat ik een verkeerde keus zou hebben gemaakt om met diegene samen te zijn.
Er zit niets anders op dan hem op je knietjes te smeken en daarna moet je heeeel lief zijn
Ja en?
Jezus, hoe verzin je het? Een relatie van 3 jaar uitmaken per sms. Zielig.

Ik neem aan dat je al diep door het stof bent gegaan?
Je heb je eigen ruiten ingegooid.

Nu op de blaren zitten.

Zal wel niet meer goed komen.
Beter te laat dan over tijd.
Iedereen verdient toch een tweede kans?
Ik snap dat je het in een vlaag van woede hebt gedaan, niet oke, maar ergens wel begrijpelijk. Ik neem aan dat hij zich dat ergens ook realiseerd (hij was namelijk ook betrokken bij desbetreffende ruzie) en hij het ergens ook kan zien als pure onmacht en frustratie, op dat moment. Geef ut tijd, ben oprecht en meer kun je niet doen.

En ik denk dat jullie aan de communicatie moeten werken aangezien je dus dit soort onmachtige ruzies in de toekomst kan vermijden. Succes ermee.
quote:glitzglamour schreef op 31 oktober 2011 @ 13:48:

Iedereen verdient toch een tweede kans?Soms niet.
quote:glitzglamour schreef op 31 oktober 2011 @ 13:48:

Iedereen verdient toch een tweede kans?

Je zei dat het al tijden niet lekker liep.

Nu stop jij op een lelijke manier éénzijdig de relatie.

Nu weer hopen dat hij terugkomt?

Hoe slap is hij als hij dat ook zou doen?
Beter te laat dan over tijd.
Vind je? Dacht het toch echt niet.....
quote:wolkje8 schreef op 31 oktober 2011 @ 13:50:

Ik snap dat je het in een vlaag van woede hebt gedaan, niet oke, maar ergens wel begrijpelijk. Ik neem aan dat hij zich dat ergens ook realiseerd (hij was namelijk ook betrokken bij desbetreffende ruzie) en hij het ergens ook kan zien als pure onmacht en frustratie, op dat moment. Geef ut tijd, ben oprecht en meer kun je niet doen.

En ik denk dat jullie aan de communicatie moeten werken aangezien je dus dit soort onmachtige ruzies in de toekomst kan vermijden. Succes ermee.Bedankt.
Schrijfstijl doet me erg aan andere TO's denken...
Ach laat maar, net lid...
Herfstvakantie dacht ik...
quote:daydream schreef op 31 oktober 2011 @ 14:13:

Herfstvakantie dacht ik...Zie motto.
quote:daydream schreef op 31 oktober 2011 @ 14:13:

Herfstvakantie dacht ik...Nope, is voorbij.
Ik zou normale reacties zeer op prijs stellen.
quote:MonaTwist schreef op 31 oktober 2011 @ 14:17:

[...]

Zie motto. Van die irritante reclame?
quote:glitzglamour schreef op 31 oktober 2011 @ 14:32:

Ik zou normale reacties zeer op prijs stellen.Dat dacht je vriend ook!
Beste Glitzglamour, ik heb een normale reactie gegeven. Maar schijnbaar vind jij van niet, want je bedankt alleen Wolkje omdat die reactie het meest ligt bij wat je wilt horen.

Als jij nou ook normale reacties gaat posten komt het helemaal goed. Anders heb je kans dat mensen je minder serieus nemen.
quote:MonaTwist schreef op 31 oktober 2011 @ 13:41:

Sterkte.

En dit is geen normale reactie?

Dacht het wel hoor, het is alleen niet wat je wilt horen punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven