Hallo,Stofzuiger

31-10-2011 15:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet een nieuwe stofzuiger, want de ouwe doet het ineens niet meer. %^&%$#@*&

Wie weet welke goed is?? Kan ik gewoon naar Blokker en een goedkoop ding halen of is in dit geval goedkoop duurkoop??

Ik wil er niet te veel geld aan spenderen....
quote:FliTz schreef op 31 oktober 2011 @ 16:05:

Dames let op, laat je in de winkels niet wijs maken hoe meer Watt hoe beter. Het wattage van een stofzuiger is het verbruik van de stofzuiger. Een goede zuinige met een laag wattage is qua zuigkracht meer liters per minuut dan een goedkoop merk van bijvoorbeeld 1200 watt.. Ook de herrie die een goedkope maakt is vaak dubbel zo hard bij een pikkepouly merk die ook nog korter mee gaat. . Laat je voorlichten, onthou het type en koop via webshop. Die verkoper met stropdas moet ook betaald worden.en dan vinden mensen het raar dat de winkelstraat steeds meer leegstaande panden heeft.......
Neem niet de "niet "merken van blokker. Die waren bij mij heel snel stuk, binnen de garantie. Blokker wist mij te melden beter een merk te nemen. Ik dacht ook , top 49 euro voor een 2000 watt stofzuiger. Ik heb er van geleerd, beter iets meer betalen.
..
Ik ga altijd voor de mooie blauwe ogen van de verkoper..
.
Ik snap al niks van hoe dat werkt met het aantal watt en het geluid. Allemaal abracadabra voor mij.

Ik ga het liefst voor een iets kleinere stofzuiger, zonder zak maar welke nou een echt goede is voor een leuk prijsje?

Vind het al snel duur worden.

Het issue wat ik vind hebben met stofzuigers is dat de zuigkracht toch algauw afneemt. Koop zeker altijd net de verkeerde stofzuiger.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:new_in_town schreef op 31 oktober 2011 @ 16:57:

Ik altijd voor de mooie kleur van de stofzuiger.

Ik ook, daarom heb ik twee rode stofzuigers, van Miele.

Kijk ook even goed naar de zuigmond of ie geschikt is voor jouw vloerbedekking. Je kunt trouwens ook losse zuigmonden kopen, van de bekende merken of universele.
Heb al jaren (jaar of 8 gok ik) deze stofzuiger van Philips (FC9006), die is speciaal voor harde vloeren als laminaat, parket etc. Erg tevreden over.

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hey jas, da's toevallig, ik heb die net gekocht bij de plaatselijke Blokker!!

89 euries.
quote:new_in_town schreef op 31 oktober 2011 @ 16:57:

Ik altijd voor de mooie kleur van de stofzuiger. Is heel belangrijk, ik erger me groen en geel aan een stofzuiger met een kutkleur.
Maar goed, kan weer zuigen.

Thnx allen!
quote:Substanza_ schreef op 31 oktober 2011 @ 18:15:

Hey jas, da's toevallig, ik heb die net gekocht bij de plaatselijke Blokker!!

89 euries.Ik hoop dat je er net zo veel plezier van krijgt als ik er van heb! (dat ie nog steeds te koop is verbaasd me)
Hoe bevalt ie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven