Wat hiervan te leren?

31-10-2011 18:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even onder een andere naam i.v.m. herkenning.

Ruim 18 maanden vrijwel dagelijks contact met iemand gehad via e-mail en chat. Urenlange gesprekken. Hij wist alles van mij en hij vertelde ook veel. Mijn partner wist ervan, zijn partner ook zei hij. Dat laatste blijkt nu niet zo te zijn. Ze heeft hem betrapt en nu is het over. Ik weet dat het beter is, maar het doet pijn. Vooral omdat ik nu aan alles twijfel wat gezegd is. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dat zo kan beëindigen.

Ik geloof dat je van alles wat gebeurt in het leven moet leren. Ik vraag me af wat ik hiervan moet leren.
Dat je je energie beter in iets anders kunt steken dan een anonieme man?
@terra84 was niet anoniem, wist wie hij was.
Je schrijft dat het beter is zo. Waarom is dat? Omdat het als een soort vreemdgaan voelde? In dat geval kun je er misschien van leren dat je beter 100 procent voor één man kunt gaan, dan je aandacht te verdelen.

Althans, die les heb ik zelf eens geleerd en daar ben ik altijd nog blij mee.
quote:watteleren schreef op 31 oktober 2011 @ 18:50:

@terra84 was niet anoniem, wist wie hij was.Hij heeft al gelogen over het feit dat zijn vrouw het wist...dus je dénkt te weten wie hij was..
Wat doet er precies pijn? Wat voor contact hadden jullie? Voelde je meer dan gemiddeld?
Wat bezet is, is bezet.
Ik begrijp het niet. Je hebt toch zelf een partner? Waarom dan urenlang chatten e.d. met een andere man?

Lijkt me inderdaad dat je nu kunt leren, beter energie te steken in je eigen relatie.
Had je hem wel eens in het echt gezien?

Wat was het doel van jullie contact? Vriendschappelijk of zocht hij ook naar meer?
quote:misnaa3 schreef op 31 oktober 2011 @ 18:56:

Hij wil een jong 19jarig kutje neuken en niet jou..Neuken over de chat en email gaat vrij lastig...
Wat je hiervan moet leren is dat er altijd mensen zijn die niet de waarheid vertellen.

Ik zou daar méér verontwaardigd over zijn dan over het feit dat hij nu het contact heeft beeindigd.

Hij komt nog wel terug, let maar op. Met een hoop smoesjes.

Knap van je man dat hij het toestond dat jij dagelijks uren met een andere man aan het chatten bent.

Ik zou mijn energie liever aan hem besteden!
quote:misnaa3 schreef op maandag 31 oktober 2011 18:56 Hij wil een jong 19jarig kutje neuken en niet jou..Gaat het?!?!
Common sense is not so common.
Voltaire
Eens met Brandy!
Common sense is not so common.
Voltaire
Wist je partner dat chatvriend alles van je weet? En hij vond het kontakt oké? Vind ik ruimhartig van hem. Had ik niet gepikt, had het als emotioneel vreemdgaan ervaren.
quote:misnaa3 schreef op 31 oktober 2011 @ 18:56:

Hij wil een jong 19jarig kutje neuken en niet jou..Het is weer vacansiiieeee in Lapland
Sneu voor je: terwijl jij wel eerlijk naar jouw 1e partner toe was snoepte jouw second lover stiekem van twee walletjes. Dat is hard, kwetsend en gemeen.

Een wijze les hieruit? Wellicht iets minder naief zijn in de toekomst en een 2e partner niet te serieus nemen?

Ik ga je echt niet veroordelen omdat je blijkbaar een open relatie met je 1e partner hebt en afspraken hierover hebt gemaakt met hem.
quote:phoolan schreef op 31 oktober 2011 @ 19:00:

[...]

Het is weer vacansiiieeee in Lapland En de Macs zijn zeker dicht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 31 oktober 2011 @ 19:09:

[...]

En de Macs zijn zeker dicht.
Ik vraag me af hoe eerlijk jij zelf tegen je partner bent geweest.

Je kan zeggen dat je wel eens contact hebt met iemand maar verzwijgen dat het dagelijks is en urenlang..
quote:anita11 schreef op 31 oktober 2011 @ 19:11:

[...]

En weer geheel offtopic: ik geloof dat de Mac inmiddels weer open is, pfffff
quote:phoolan schreef op 31 oktober 2011 @ 19:15:

En weer geheel offtopic: ik geloof dat de Mac inmiddels weer open is, pfffffHoogste tijd, voor een ander tijdverdrijf
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De ballenbak in een Zweeds warenhuis?
ik reageer zo op de vragen
quote:phoolan schreef op 31 oktober 2011 @ 19:00:

[...]

Het is weer vacansiiieeee in Lapland MottoJattert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven