verzorgende ig
maandag 31 oktober 2011 om 19:35
Ik ga over een jaar beginnen met de opleiding verzorgende ig.
Heb nu al een paar weken mee gelopen in een verzorgingshuis en het valt mij op dat heel veel personen daar maar 12 uur werken in de week. Dat is dus ongeveer 2 dagen.
Ik vraag mij wel soms af hoe veel ze dan ongeveer verdienen? Weten jullie dit? of heb je er ervaring mee?
En hoe veel zou je verdienen met een 24 uren contract?
Heb nu al een paar weken mee gelopen in een verzorgingshuis en het valt mij op dat heel veel personen daar maar 12 uur werken in de week. Dat is dus ongeveer 2 dagen.
Ik vraag mij wel soms af hoe veel ze dan ongeveer verdienen? Weten jullie dit? of heb je er ervaring mee?
En hoe veel zou je verdienen met een 24 uren contract?
maandag 31 oktober 2011 om 20:17
quote:ladytruckster schreef op 31 oktober 2011 @ 19:47:
Ik werkte 36 uur,als leerling zverzrogende IG,(en 1 dag per week school)en hield ongeveer 1400 a 1500 netto over,maar werkte geen nachten en dat ga je als gediplomeerde wel doen.
Denk dat je voor 24uur rond de 900 euro zal zitten.Hier zitten waarschijnlijk al wel weekenden in, en dan nog is het een rooskleurig beeld. Ik werk als leerling verpleegkundige alleen de dagdiensten, 32 uur voor 1196 bruto
Ik werkte 36 uur,als leerling zverzrogende IG,(en 1 dag per week school)en hield ongeveer 1400 a 1500 netto over,maar werkte geen nachten en dat ga je als gediplomeerde wel doen.
Denk dat je voor 24uur rond de 900 euro zal zitten.Hier zitten waarschijnlijk al wel weekenden in, en dan nog is het een rooskleurig beeld. Ik werk als leerling verpleegkundige alleen de dagdiensten, 32 uur voor 1196 bruto
maandag 31 oktober 2011 om 20:21
maandag 31 oktober 2011 om 20:32
Wauw! Ik wilde net een topic plaatsen hierover!!
Ik ben me ook aan het orienteren op een opleiding verzorgende ig. De bedoeling is dan dat je minimaal 20uur werkt en je moet 1 dag per week naar school.
Iemand ervaring hiermee? Moet je bijvoorbeeld toetsen/examens afleggen of is het voornamelijk verslagen maken e.d. Ik wil dan graag 32uur werken. Er zit een leerlingsalaris aan vast. Ben erg benieuwd hoeveel dat is, want ik kan er qua financiele verplichtingen niet op achteruit gaan. Ben 23+ trouwens.
En mag je in opleiding ook nachtdiensten werken, of is dat uitgesloten?
Ik ben me ook aan het orienteren op een opleiding verzorgende ig. De bedoeling is dan dat je minimaal 20uur werkt en je moet 1 dag per week naar school.
Iemand ervaring hiermee? Moet je bijvoorbeeld toetsen/examens afleggen of is het voornamelijk verslagen maken e.d. Ik wil dan graag 32uur werken. Er zit een leerlingsalaris aan vast. Ben erg benieuwd hoeveel dat is, want ik kan er qua financiele verplichtingen niet op achteruit gaan. Ben 23+ trouwens.
En mag je in opleiding ook nachtdiensten werken, of is dat uitgesloten?
maandag 31 oktober 2011 om 21:14
Ik werk nu voor ongeveer 1100euro netto (32uur) en dat is echt niet veel. Het is ook een erg simpele baan, waar ik me niet echt op mijn gemak voel. Ik wil meer betekenen voor de maatschappij en mijn medemens. Ik wil me ook echt ontwikkelen, dus de opleiding en het werk van verzorgende ig lijkt me echt een mooi toekomstbeeld. Laat ik het zo zeggen: ik zie mezelf over 10/20/30 jaar echt niet nog steeds dit werk doen, maar zie mezelf dus echt in de zorg werken! :-)tijdens de opleiding MOET ik echt die 1100 euro netto halen om rond te kunnen komen.
Ik hoop dat dit bedrag klopt!
Ik hoop dat dit bedrag klopt!