Facebook vraag
maandag 31 oktober 2011 om 16:34
maandag 31 oktober 2011 om 16:54
@schorpioentje29 - als ik op het facebooklogo klik, dan kom ik op de algemene nieuwspagina... de startpagina zeg maar
@lauwrathje - ja, als ik rechtsboven op mijn naam klik, dan wil ik dus direct op mijn eigen prikbord komen, maar ik kom nu op mijn infopagina en moet dan altijd extra doorklikken naar mijn prikbord
Ik kom er maar niet achter hoe ik dit veranderd krijg.
@lauwrathje - ja, als ik rechtsboven op mijn naam klik, dan wil ik dus direct op mijn eigen prikbord komen, maar ik kom nu op mijn infopagina en moet dan altijd extra doorklikken naar mijn prikbord
Ik kom er maar niet achter hoe ik dit veranderd krijg.
maandag 31 oktober 2011 om 22:55
Hey Sinas, bedankt!! Ik had zelf ook die Faq's doorgeworsteld, maar ben deze niet tegen gekomen.
Na mijn post vanmiddag heb ik vrijwel exact dezelfde vraag aan het helpcentrum gesteld, maar ik begrijp nu dat het komt, omdat ik nog niet zo lang lid ben? Blij dat ik het nu weet, blijf het wel rete irritant vinden en snap het idee erachter ook totaal niet!
Maargoed, thanks anyway!!
Na mijn post vanmiddag heb ik vrijwel exact dezelfde vraag aan het helpcentrum gesteld, maar ik begrijp nu dat het komt, omdat ik nog niet zo lang lid ben? Blij dat ik het nu weet, blijf het wel rete irritant vinden en snap het idee erachter ook totaal niet!
Maargoed, thanks anyway!!