Borderline en aanverwante zaken II

29-05-2007 22:06 2812 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier gewoon vrolijk verder. Ik had net in het andere topic gepost toen ik zag dat we aan de max zaten.Nog als reactie op jou daar intiem:Inderdaad, niet (elke keer) uitspreken tegen je partner. Vooral omdat het in de meeste gevallen van snel voorbijgaande aard is en dan heb je bij je partner weer van alles zitten zaaien wat je dan weer recht moet breien.Het is dan beter af te wachten of het overgaat. Bespreken kan altijd nog.Het vorige topic vind je hier.bewerkt door moderator,
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Maar goed, ik moet niet stil gaan staan bij wat ik allemaal voel, dan kom ik geen meter meer vooruit. Praktisch denken....woningbouwverenigingen en de refter...dat is het voor vandaag...
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Succes lin,

ik ga nu werken, maar kom vanmiddag weer langs.

Hou je taai (en de rest ook

En Intiem! dat je dat volgehouden hebt met 3! kinderen!

Petje af!!!! (voelt goed dan he

Groetjes!!
Lin, bel in dat geval van woningbouwverenigingen ook even Portaal. Zij hebben meerdere wijken (in Nijmegen e.o.) die op de slooplijst staan en de huizen die leegkomen met ex bewoners vullen zij tijdelijk (1 tot 2 jaar) op met anti-kraak. Ik ben geen antikraak liefhebber, maar nood breekt wet en wonen moet gebeuren.

Succes vandaag! En vanavond op een matras he!

Dankjullie wel allen die gereageerd hebbben en een hart onder de riem gegeven hebben. Tis fijn om terug te horen dat jullie ons wel een positieve en opbouwende insteek vinden hebben. Ik begon al bijna te twijfelen aan mezelf.

Vandaag vergaderen en dan naar mij en alles wat erg nodig is (administratie en school) afwerken. Oh boy, ik krijg het niet bijgebeend wat er allemaal aan administratie ligt. Het overspoelt me helemaal en ik verzuip er nog net niet in. Maar merk wel dat ik steken laat vallen, dingen die te laat worden afgehandeld, waardoor ik weer veel energie moet steken in het rechtbreien ervan. Waarom moet het ook zoveel zijn???

Shahla, heb je een gezellige avond gehad met vriend ; )
Ik weet het van portaal, intiem en van de sloopwoningen.Dat was ook wat ik gisteren probeerde te bellen, maar ze namen niet op (terwijl het telefonisch spreekuur was) dus daar ga ik sowieso langs....
@lin, ook aan talis gedacht?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
yep, staat ook op mijn lijstje
mooi, succes! Ik duim voor je dat het vandaag wel lukt
Ik duim mee!
Lin, ondanks de shit, petje af dat je wel probeert door te zetten. Niet opgeven, lieverd! Hopelijk heb je vandaag wél succes. Dat verdien jij, zonder meer.

Intiem, jij ook goed gedaan gisteren met drie kleine koters.

Ik voel helemaal met je mee wat de administratie betreft. Ben er ook weer mee bezig. Elke dag wat tot ik er helemaal door ben. Vandaag nog wat en de rest komt maandag wel. Kies anders elke dag één of twee dingen en uiteraard beginnen met de meest urgente. Dan valt het niet zo over je heen.

Ik had inderdaad een leuke avond gisteren, dank jullie wel meiden. Ik heb het volgehouden tot kwart voor twaalf. Kreeg van hem een mooie rode roos en ik had voor ons een flesje rosé gekocht om een glaasje te drinken op de valentijnsdag en op het feit dat we sinds afgelopen zondag een jaar bij elkaar zijn. We deden dus niet mee met de commercie. Wij houden het simpel maar doeltreffend.
He Lin, je bent goed bezig hoor. Inderdaad eerst even doelgericht te werk. ik kan je helaas geen tips geven want zoals je weet woon ik een stuk verder bij jullie vandaan. Heb nog wel aan mijn vriend gevraagd of hij iemand wist van zijn werk ofzo met vakantiehuisjes oid in die buurt, maar geen succes nog.

Ik kan me voorstellen hoe pijn dat doet, dat wakker worden. Ook het ongeloof, dat iemand waar je toch zo gek op bent geweest je zo kan negeren. Pff. Ik hoop ook zo dat je acties van vandaag je wat gaan opleveren..

Intiem, you go girl, met 3 kids op stap! Je had wel mazzel dat 2 van de 3 nog braaf waren haha. Ik kan het me herinneren van vroeger toen de kids hier nog die leeftijd hadden. Dat was echt zwaar. Het waren natuurlijk ook nog broers en een zusje dus die hebben ook nog de neiging elkaar regelmatig in de haren te vliegen!! Wat dat betreft is het nu stukken rustiger hier!

Adminstratie bah! Ik heb ook nog wat liggen maar weet het nog aardig bij te benen. Ik heb nu meer stress van het huishouden. Ik moet echt stofzuigen bijv., maar met die pijn die ik heb is dat zo'n opgave. Ik verdeel het wel in kleine stukjes dus niet de hele benedenverdieping in 1 keer), maar toch. Ik leg mezelf te veel op vaak misschien: vandaag moet ik dit, en dit en dat..

Wat ook niet meehelpt is dat ik zondag en maandag mensen over de vloer krijg (okee familie), maar toch wil ik dat het een beetje netjes is.. Maar vanavond komen de kids weer en dan is het zowiezo water naar de zee dragen dus misschien moet ik me maar niet zo druk maken..

Shahla, klinkt goed gisterenavond! Mijn vriend schitterde in afwezigheid (moest werken) maar ik had wel een lieve kaart van hem gehad en een boek (Chocolat van Joanne Harris). Echt lief. We doen het op een andere avond wel over.

Ik bengisteren naar de Kite-Runner geweest met een collega. Het boek vond ik mooier. Ik voelde me raar. Het was een tijd geleden dat ik 's avonds echt op pad ben geweest zonder mijn vriend of goeie bekenden. Ik voelde me zo in een adere dimensie dan de rest van de wereld. Raar weer. Ook had ik heel erg dat besef dat ik niet fit ben, en dat dit soort dingen echt niet meer zomaar lukken (heb ook veel gerust van tevoren en nu ook pas net weer wakker). Dat is wel verdrietig, verdriet wat ik moeilijk kan toelaten.

Mooie nieuwe avatars meiden! Ik ga binnenkort ook weer eens veranderen.

-Blijft aan Lin denken-
Ik bengisteren naar de Kite-Runner geweest met een collega. Het boek vond ik mooier. Ik voelde me raar. Het was een tijd geleden dat ik 's avonds echt op pad ben geweest zonder mijn vriend of goeie bekenden. Ik voelde me zo in een adere dimensie dan de rest van de wereld. Raar weer. Ook had ik heel erg dat besef dat ik niet fit ben, en dat dit soort dingen echt niet meer zomaar lukken (heb ook veel gerust van tevoren en nu ook pas net weer wakker). Dat is wel verdrietig, verdriet wat ik moeilijk kan toelaten.

Lijkt me erg moeilijk Robin, maar je gaat in ieder geval wél!!

Hoe komt het dat je niet fit bent en pijn hebt?

Lichamelijk?

Ik ben net terug van werken, en ben wel blij dat het weekend is.

Wij hebben niet echt iets aan V-day gedaan, maar ben wél lekker verwend door mannetje.

Moet eigenlijk een beetje opruimen hier, heb geen zin.

Geen zin om boodschappen te doen, geen zin om te stofzuigen, geen zin om de vaatwasser uit te ruimen, geen zin om de bedden op te maken, geen zin om te strijken...... bah!

Hoe gaat het met de rest? Beetje bijgekomen intiem

En Lin, lukt het allemaal nog?

Groetjes!
Boschbolletje, als je écht geen zin hebt, dan dikke middelvinger voor het huishouden, morgen weer een dag. Óf pas de vijf minuten truc per kamer toe met lekker veel pauzes over de dag. Ik weet niet of je die truc kent maar het is de bedoeling dat je per kamer vijf minuten besteedt aan opruimen of iets schoon maken en niet meer dan dat. Dan doe je over de hele linie wat en het kost je toch niet ál teveel tijd.

Robin, je hebt het toch maar mooi gedaan hoor! Hopelijk heb je er wel van genoten, ondanks dat je allerlei voor - en nazorgsmaatregelen moet nemen om het te kunnen doen. Is bij mij ook wel een beetje zo hoor, vanwege mijn snel leeglopende energiemeter.
Ja sha,

heb net 5 minuten gestofzuigd, en zit nu al een kwartiertje achter pc

Ga er zo even flink doorheen. Is dat ook weer gebeurd.
Lin, ik ben heel erg benieuwd of je al iets hebt kunnen vinden of dat eht er hoopvol uitziet? Ik heb ook echt lopen malen en malen en kan verder niks bedenken. Behalve dat er binnenkort iets vrijkomt ergens, maar daar zijn al andere bekenden van ons voor in de running (krijgen binnenkort baby, dus wel beetje belangrijk). Dat wil ik dan liever niet doorkruisen, want dan zou ik me behoorlijk lullig voelen voor hen en wil ook niet een rechter zijn die van bekenden wil beoordelen wie urgenter is.

Dus hoop echt dat het wat oplevert! Helaas geen vriendenkring met vakantiehuisjes en /of villa's die kamers overhebben : (

Ik kan me levensgoed voorstellen dat het waanzinnig verdrietig en pijnlijk moet zijn om nu voor jouw gevoel met een onbekende in huis te zitten. Eerst was je geliefden en nu lijkt het misschien wel alsof het een vreemde is voor jou. Ten minste, zo stelt hij zich op naar jou: afstandelijk en zelfs hatelijk (omdat hij je niet wil ondersteunen in je zoektocht door het makkelijker te maken en vanwege de dingen die hij doet). Daarom zit er maar 1 ding op, weg, weg, WEG uit die negativiteit. Anders draai je door. En je doet verschrikkelijk je best, dus je bent ontzettend goed bezig hoor. Nog even volhouden Lin en ik hoop dat je waanzinnig veel kunt halen uit VERS, zodat je daarna niet helemaal wegzakt.

Shahla, de 5 minuten regel ken ik niet, maar is ook toepasbaar op mij. Dus fijn, die ga ik vandaag waarschijnlijk meteen gebruiken : )

Oh en ik moet moet MOET nu echt administratie doen. Heb nog even proberen te vluchten nadat ik thuis was gekomen, door eerst wat te eten, wasje weg te werken, beetje op te ruimen en nu even bij jullie te kijken. Maar dat zijn allemaal excuses, uitstel van executie. Het moet zucht, dus ga nog evne dit afschrijven en beginnen ....

KatB, valentijn mag ook richting goeie vriendinnetjes of ouders of rottige broertjes/zusjes, etc.

Boschbolletje gewoon verwend? Ik ook, ik kreeg een bos tulpen. Oeps, ik had er helemaal niet meer aan gedacht. Ik was van plan twee hartjes bonbons te halen. Maar lief en ik gaan 29 febr. een weekendje weg, omdat we dan 12 jaar samen zijn. Ik heb al een kadootje in mijn hoofd voor hem. Valentijn valt zo vlak bij ons jubileum, dat we dat meer aanhouden als dag van de (onze) liefde.

Robin, ik ken de film niet. Kan me voorstellen dat het bevreemdend voelt als je "inene" weer onderdeel uitmaakt van een wereld die meestal aan je voorbij gaat. Dat heb ik ook hoor als ik inene in het nachtleven zit. Dat voelt dan ook als een andere dimensie, alsof ik geen onderdeel (meer) uitmaak van die wereld. Alles komt dan vreemd over, alsof je niet in die wereld hoort. Terwijl ik vroeger veel uitging. Maar het staat nu zo ver van mezelf af lijkt wel.

Wel goed hoor, om een beetje van dat leven op te pakken. Kan nl. ook best lekker zijn om af en toe wat anders te doen dan je liefje.

En nu werd je daarbovenop nog extra geconfronteerd met je lichamelijke fitheid? Was je erg moe? Ben je nog/weer erg somber, of is het te doen?

Ik hoop dat Shahla's goeie 5 min. tip ook voor jou wat beter werkt!

Jeetje, allemaal avatar switsches? Ik hou de mijne, vinnik wel origineel haha. Wat zou ik anders moeten bedenken bij Intiem? Eerst had ik eens schorpioentje (mijn sterrenbeeld), maar dat was zo nietszeggend bij mijn nick, dus maar gauw wat donkere intieme sferen opgezocht haha. Ohwja, en ook omdat ik nogal van die AHA erlebnissen heb gedurende de dag. Die ik dan vervolgens weer graag met jullie deel ; )
Ik geef vriendjes en vriendinnetjes liever op een onverwacht moment een cadeautje. Heb gisteren overigens wel een aantal kaartjes gekregen van ze!

Ik hoop dat het inmiddels met iedereen wel een beetje lekker gaat. Vanavond ga ik lekker stappen en de rest van het weekend lummelen, denk ik.
Ik heb al vier puntjes van de administratieve lijst afgewerkt. Er liggen nog twee waar ik nog wat aandacht aan wil besteden en dan maandag verder.

De tandarts heb ik afgezegd. Als ik naar mijn favo restaurant ga volgende week vrijdag wil ik toch echt lekker mee kunnen smikkelen en momenteel ben ik toch pijnvrij. Zoon speelt tot half zeven bij een vriendje en vanmorgen was ik bij een vriendin een bakje leut doen. Het gaat dus kortom prima.
Pfff...geen goed nieuws. Ik heb de urgentiepapieren dat zal ik heel goed moeten onderbouwen. Wat betreft sloop en/of antikraakpanden....sta ik als 438ste op de lijst. Refter was ook geen mogelijkheid. Blijft over de urgentie zo snel mogelijk rondkrijgen (vragen ze 45 euro inschrijfkosten voor, belachelijk)en dagelijks de crisisopvang blijven lastig vallen. En kijken of ze in dit dorp maatschappelijk werk hebben.....

Vriend is weg.....geen idee waarheen, als hij maar niet gelijk vervanging gaat zoeken, dat zou ik wel heel erg misselijk vinden. Maar gezien zijn huidige staat en zijn haat naar mij toe, is alles mogelijk. Verdomme het doet zeer!!!
@lin: ik weet dat er in de buurt verschillende kleinere recreatieparkjes zijn, is dat geen mogelijkheid voor je?
lief dat je meedenkt rosanne, maar waarschijnlijk is dat veel te kostbaar. Zo'n hostel kost 22,- per nacht, samen met mijn zoon is dat 44 euro, Ik heb maar zo'n 400 euro in de maand voor eten en onderdak, mijn zoon rond de 300,- dus daar moet het van lukken.....is wel een goeie....ga even rekening wat ik precies heb (heb een aflossing van een schuld stil gezet....gaat ook nog problemen geven) maar ik moet geld vrijmaken voor een eventuele borg, inschrijfkosten dat soort ongein.......eerst ff een banaan
Ik hoop echt dat er snel een oplossing is, Lin.

Ik zou vanavond gaan stappen, maar dat gaat nu niet meer door. Misschien morgen.
gadverdamme.........biedt hij zijn excuses aan voor het schreeuwen. Terwijl dat wel zo'n beetje het minst erge is. Datgene waar hij mij tot in de ziel gekwest heeft, vind ie normaal, had ik maar niet moeten controleren......zoals die andere keer dat hij ontkennende dat hij gekeken had, mooi wel dus.....maar de bal wordt weer bij mij neer gelegd, er was niets aan de hand geweest als ik niet gekeken had, is zijn redenatie......
laat ik mij weer zo opnaaien..............
niet doen!!!!!

(mooie ava robin!)
Hij is het niet waard, Lin. Jij gaat voor!
hee kat kom ook naar mijn nieuwe topic: kwebbel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven