Borderline en aanverwante zaken II
dinsdag 29 mei 2007 om 22:06
Gaan we hier gewoon vrolijk verder. Ik had net in het andere topic gepost toen ik zag dat we aan de max zaten.Nog als reactie op jou daar intiem:Inderdaad, niet (elke keer) uitspreken tegen je partner. Vooral omdat het in de meeste gevallen van snel voorbijgaande aard is en dan heb je bij je partner weer van alles zitten zaaien wat je dan weer recht moet breien.Het is dan beter af te wachten of het overgaat. Bespreken kan altijd nog.Het vorige topic vind je hier.bewerkt door moderator,
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

donderdag 14 februari 2008 om 11:53
Nee, niet bizar, de plaatsen zijn beperkt en er zijn helaas heel veel mensen die grote problemen hebben.
Heb met de hondjes gewandeld en gelijk boodschappen gedaan. Ik rook nog een peukje en dan is het tijd voor mijn middagdutje. Kan ik de rest van de middag besteden aan mijn administratie.
Heb met de hondjes gewandeld en gelijk boodschappen gedaan. Ik rook nog een peukje en dan is het tijd voor mijn middagdutje. Kan ik de rest van de middag besteden aan mijn administratie.
(Iranian version)

donderdag 14 februari 2008 om 11:54
Hoe kan dat nou?
Den Bosch,, Oss etc zitten ook vol?
Waarom noemen ze het dan CRISIS opvang?
Moet je dagen wachten, is je crisis al voorbij....
Even een vraagje voor lin: hoe oud is jouw zoon dan ongeveer?
Hoop dat hij het ook een beetje trekt....
En jij? Kan je het nog allemaal handelen?
Even de kleine ophalen, lees zo weer verder....
Den Bosch,, Oss etc zitten ook vol?
Waarom noemen ze het dan CRISIS opvang?
Moet je dagen wachten, is je crisis al voorbij....
Even een vraagje voor lin: hoe oud is jouw zoon dan ongeveer?
Hoop dat hij het ook een beetje trekt....
En jij? Kan je het nog allemaal handelen?
Even de kleine ophalen, lees zo weer verder....
donderdag 14 februari 2008 om 11:55
Begin door mijn opties heen te raken....heb bij vakantiehuisjes gekeken, op marktplaats...onbetaalbaar allemaal. Alle opvanghuizen zo'n beetje gehad nu. Dit is frusterend.....ondertussen is vriend weer terug, gelijk doorgelopen naar boven, daarbij de deur dichtsmijtend.......dit is zo hard allemaal. Daar heb je dan 4 jaar lief en leed mee gedeeld. Zal hostel nog even googlen
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
donderdag 14 februari 2008 om 12:04
Lieve lin, kijk hier ook even..
http://www.couchsurfing.com/mapsurf.html
http://www.couchsurfing.com/mapsurf.html
(Iranian version)

donderdag 14 februari 2008 om 12:14
donderdag 14 februari 2008 om 12:18
donderdag 14 februari 2008 om 13:59
Ik heb gedouched en even een stukje gereden in een wanhopige poging mijn hoofd leeg te maken. Ik denk dat ik me moet focussen op het vinden van een kamer voor mijn zoon. Alleen ben ik in de crisisopvang makkelijker te plaatsen. Dan kan ik ook naar de vrouwenopvang. Verdomme, het doet zo'n pijn. Vriend zit nou in de huiskamer en negeert mij volkomen.........totaal geen spijt.
Ik ga nu bellen of er sloopwoningen beschikbaar zijn.
Ik ga nu bellen of er sloopwoningen beschikbaar zijn.
donderdag 14 februari 2008 om 14:24
heeft zo'n woningbouwvereniging een spreekuur donderdag van 2 tot 3 (ik mazzel), krijg ik de hele tijd een voicemail...grrrr
Ik heb gekeken naar B&B's, Hostels, enz....is gewoon te duur. Kan het misschien voor mezelf voor een paar dagen wel opbrengen, maar niet voor 2 personen......
Het geld, beter het gebrek eraan...is echt een probleem
Ik heb gekeken naar B&B's, Hostels, enz....is gewoon te duur. Kan het misschien voor mezelf voor een paar dagen wel opbrengen, maar niet voor 2 personen......
Het geld, beter het gebrek eraan...is echt een probleem
donderdag 14 februari 2008 om 14:44