37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dezedanmaar13

wij dachten weer eens hetzelfde
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:06:

@dezedanmaar13

wij dachten weer eens hetzelfde dat dacht ik dus ook al
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:05:

Amaaanieeeeeeeeee Hi my love
quote:dezedanmaar13 schreef op 01 november 2011 @ 00:04:

[...]

Moet dat boven?Tja iets van apenrots
quote:amanie schreef op 01 november 2011 @ 00:09:

[...]

Tja iets van apenrots

aha....
Apentrots?
En oudere vrouwen 40+ vind je niks? Dit bedoel ik dus met eisen stellen. Even hard gezegd, als ik jou moet geloven ben jij eigenlijk niet echt in de positie om veel eisen te stellen, als je een relatie wil. Kiezen of delen, je kunt niet alles hebben wat jij wil.
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:09:

Apentrots?

oehoe?

Verkorte cursus Alpha Male: verander boehoe in oehoe.
quote:amanie schreef op 01 november 2011 @ 00:12:

[...]

oehoe?

[afbeelding]OMG is that Bokito...?
quote:dezedanmaar13 schreef op 01 november 2011 @ 00:05:

[...]

Ben ook haske nieuwsgierig hoe dat gaat in zo'n cursus

Oehoe ben je er nog sexysexual?

Xallie en ik wachten met smart
quote:dezedanmaar13 schreef op 01 november 2011 @ 00:15:

Verkorte cursus Alpha Male: verander boehoe in oehoe.That's the spirit!
Joehoe Sexy!?
quote:_minny schreef op 31 oktober 2011 @ 22:55:

Misschien erg onaardig wat ik nu ga zeggen, en ik kies er voor om het toch te doen:

Ik vind het eerder grappig dan onaardig.

Ik krijg er dit beeld bij:

World of Warcraft: Legion
quote:Moonlight82 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:33:

Als je dan een kind hebt en er is iets waarvoor gevochten moet worden (problemen op school, ziekte)... hoe wou je dat dan gaan doen, in je eentje, met jouw mentaliteit?

Ik zou dat erg zwaar vinden. Stel ik krijg een kind die autistisch blijkt te zijn. Dat lijkt mij, als zelf autist zijnde, erg zwaar, ook als ik steun zou krijgen van mijn vrouw (als ik die zou hebben en het is biologisch gezien ook haar kind).

quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 23:41:

Sex wil je toch niet had ik begrepen uit je laatste post. En dat brengt me ook weer op dat topic, ik denk niet dat er vrouwen zijn die een volledig sexloze relatie willen hé...Een vrouw en Justme kunnen gaan voor een - zoals ik dat zou willen noemen - open verstandsrelatie. Zelfde als een verstandshuwelijk, alleen met het verschil dat de mensen geen relatie hebben, maar wel samenwonen. De vrouw heeft geen seks met de man. Zij zoekt een minnaar, een seksvriend, o.i.d. buiten de deur, met goedvinden van de man. De man blijft verder seksloos.
quote:justme_37 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:39:

Ik ben net klaar met fitnessen op de sportschool en daar zie ik vaak vrouwen mij even checken als ze me voor het eerst zien vervolgens gunnen ze me nooit meer een blik waardig. Op die manier is makkelijker om te achterhalen wat ze van je vinden. Uhm, als ik aan het fitnessen ben, dan kijk ik ook wel eens naar iemand, maar dan gewoon kijken, wie er bv. naast me op de crosstrainer staat. En vervolgens kijk ik zo'n man (kan natuurlijk ook een vrouw zijn) niet meer aan. Niet omdat ik iets vind van zo'n man, maar gewoon omdat ik me dan weer richt op de crosstrainer.
quote:hans66 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:13:

[...]

Okay. Wat is jouw e-mailadres dan, Zammm?

< Geeft Zammm een Fanta, en Sexy ananas-rode-dinges... >

Nee Hans, dat idee kwam niet van mij om je foto's te mailen.

En bij mij in de omgeving is verder iedere vrouw aan de man.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat????????????? TO wil geen 40+ert?????

Ik moet nu even heel hard lachen.
quote:Jole schreef op 01 november 2011 @ 11:10:

[...]

Uhm, als ik aan het fitnessen ben, dan kijk ik ook wel eens naar iemand, maar dan gewoon kijken, wie er bv. naast me op de crosstrainer staat. En vervolgens kijk ik zo'n man (kan natuurlijk ook een vrouw zijn) niet meer aan. Niet omdat ik iets vind van zo'n man, maar gewoon omdat ik me dan weer richt op de crosstrainer.

Precies.

Er wordt door de TO wel erg veel opgehangen aan die blikken.

Alsof iedereen in de sportschool alleen maar naar elkaar kijkt met het idee 'Is het wat?' En ook al is dat zo, en is het na 1 blik niks, dan nog hoeft het niet zo te zijn dat je helemaal bent afgeschreven. Wat iemand hier al zei: naar een mooi schilderij kijk je langer dan naar een baksteen. Maar dan kan die baksteen uiteindelijk wel veel leuker zijn dan dat schilderij in alle andere opzichten dan het uiterlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als een vrouw slechts één keer naar mij kijkt, vat ik dat niet direct negatief op. Zij kijkt om te constateren dat ik daar sta of zit: "Oh... daar staat of zit Hans," en dat is het dan.

Ik heb vroeger weleens op fitness gezeten, maar de meeste mensen op de sportschool richten hun aandacht op hun oefeningen. Heel af en toe worden er woorden gewisseld. Ik denk daar niet zo ver in door.
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:37:

Joehoe Sexy!?Hold your horses Pop! Ik zit niet dag en nacht achter mijn computer!
Sexy ga je nog vertellen over de alpha male?
Een vrouw en Justme kunnen gaan voor een - zoals ik dat zou willen noemen - open verstandsrelatie. Zelfde als een verstandshuwelijk, alleen met het verschil dat de mensen geen relatie hebben, maar wel samenwonen. De vrouw heeft geen seks met de man. Zij zoekt een minnaar, een seksvriend, o.i.d. buiten de deur, met goedvinden van de man. De man blijft verder seksloos.[/quote]

Je bent weer eens geniaal Hans, maar zou TO dat accepteren?...
wait for me
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 15:40:

Sexy ga je nog vertellen over de alpha male?

Nee, geen zin meer om dergelijke hoorcolleges te gaan geven. Staat ook zat over op internet.

Maar in a nut shell: De Alpha Male maakt zich niet afhankelijk van vrouwen voor zijn levensgeluk en dat maakt hem zo woest aantrekkelijk. Omdat hij de boel omdraait, hij laat vrouwen hém begeren ipv andersom, is ergens 'de baas' (en geen loonafhankelijke, tenzij in een Executive functie), is overal een graag geziene gast, is in contact met zijn vrouwelijke kanten, niet homofoob (want homo's maken de mode!), is zelfverzekerd, always in control, hij heeft humor en is zelfgecentreerd. De meningen van anderen interesseren hem niet, het gaat er bij de Alpha Male om dat hijzélf het naar z'n zin heeft. En een tipje van de sluier hoe hij met vrouwen date: hij is niet bang om fysiek contact te maken en naar sex te escaleren (dat waarderen vrouwen omdat ze de bevestiging willen dat ze sexy zijn, door niet bang te zijn voor intimiteit laat je zien dat zij begerenswaardig is), houdt het flirtproces grappig en luchtig en gedraagt zich daarbij onafhankelijk (en dat maakt hem sexy, want hij toont daarmee aan niet 'needy' of 'desperate' te zijn). De Alpha Male overlaadt een vrouw niet met cadeautjes en diner dates, want dat is desperate en komt op de vrouw over alsof hij zich haar slipje in wil kopen (turn off, en daarom blijven dat soort mannen bij vrouwen altijd beperkt tot de 'vriendencirkel'), ook zal hij bewust dates afhouden of afzeggen en daarmee zijn dominantie tonen. De vrouw vind het namelijk sexy als een man het druk heeft en het maakt hem des te meer begeerlijk voor haar omdat zij het gevoel krijgt dat ze echt voor hem moet werken om zijn aandacht te krijgen (want zeg nou zelf, elke vrouw knapt min of meer af op iemand die veel te makkelijk te vangen is). Wat de Alpha Male nooit zal doen is drankjesdates uitbreiden tot meer voordat hij minimaal 2x sex met haar gehad heeft. Hij beloont daarmee dus 'goed gedrag'. (klinkt sexistisch, is niet zo bedoeld. Een vrouw zal namelijk eerder het gevoel krijgen dat hij serieus is op deze manier, en niet voor elke vrouw door het vuur gaat: ladies, jij bent dus speciaal voor hem!). De Alpha Male isoleert zijn date op allerlei manieren: bijvoorbeeld door haar met d'r gezicht de kant van de muur op (dus zijn gezicht) te laten zitten. Daarmee laat hij zien dominant te zijn ('Ik ben de enige waar je op hoeft te letten', de rest is niet belangrijk, bestaat niet.) Verder is hij niet bang om haar 'uit te checken' ('wat zie je er leuk uit! 'Draai je eens om' -hij kijkt dus naar je kont, benen, taille e.d.-). Vrouwen vinden het immers heerlijk als een man haar uiterlijk waardeert en grondig onderzoekt.

Tot zover......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven