***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jeetje Fachat, wat ben je toch altijd snel met de tabel!
Lara ik hoop ook voor je dat Max een goede nacht heeft (en jij dus ook) en morgen weer beter is.

Xaloy, irritant zoiets, hopenlijk gaat het morgen weer wat beter.

Wij zijn inderdaad al redelijk lang bij elkaar. Eerste vriendje / vriendinnetje. We kennen elkaar van voordat we gingen studeren. Hebben we langere tijd uit elkaar gewoond (o.a. Rotterdam - Zürich voor 2 jaar) maar gaat nog steeds helamaal goed.

Tja ergeren aan mannen probeer ik niet te doen. Ik ken hem langer dan vandaag zeg maar.

Zo ga lekker mijn bedje opzoeken. Tot morgen!
Fleur heeft zonder fles doorgeslapen tot 6.15 uur. Toen lag ze heel lief tegen haar knuffel te kletsen en hebben we haar nog even een speentje gegeven en tot 7.15 uur kunnen slapen.

Ik kwam er wel pas vanochtend achter dat ze haar kleren nog aan had. Ze ging immers maar eventjes naar bed voor de laatste fles :-)
hhahaha grappg dropneus, in haar kleertjes lekker de hele nacht doorgeslapen.

Finn heeft ook al zo lekker geslapen, tot 7.15 vanaf 19.30 ofzo. Heerlijk!

Ik heb hem nu nog in bed liggen, maar daar is hij het geloof ik niet zo mee eens. Even kijken hoe het gaat, anders haal ik hem eruit.

Ik heb gisteren de hele dag gewerkt, dus behalve mijn mail ga ik eens een dagje niet werken. Heerlijk echt een mama dagje. Hopenlijk knapt het weer nog een beetje op, dan kunnen we lekker wandelen. Of de duvel ermee speelt, de hele week schitterend weer (als op de foto van mijn avatar), ben ik vrij is het mistig! Nou ja, we hopen er het beste van.

Vandaag maar eens op zoek naar een autostoeltje, die moet inmiddels wel snel komen.
Wat fijn Dropneus! Wat heb je toch een lief rustig meisje, het lijkt me eerlijk gezegd fantastisch om ook zo'n meisje te krijgen, als tegenhanger van Lars en Morris. Maar een derde jongen zou ik ook leuk vinden hoor.

Xaloy, sterkte op je werk vandaag! Waarom raak je onzeker als het niet goed gaat, dat hoeft toch niet? Komt goed!

Swissie, dat is lang zeg! Goed dat je je niet aan hem ergert, sommige dingen veranderen toch nooit. Ik word er echt gek van als hij weer eens iets niet kan vinden (en dan komt het meestal omdat hij het op de verkeerde plek terug heeft gelegd - zo vermoeiend!). Maar verder is het een lieverd.

Hema verkoopt nu een soort imitatie tripptrapps voor 40 euro. Ik wilde er een bestellen maar in de webshop waren ze op. Straks maar even langs de echte Hema om er hopelijk een te halen. Ze zijn iets minder mooi, maar wel oké. En in dezelfde kleur als onze tripptrapp. Ik vind vooral het plankje en het riempje niet mooi, maar die ga ik toch niet gebruiken want deze stoel wordt dan voor Lars. Als hij er nog is dus. Lekker oninteressant verhaal zeg!

Morris heeft een soort buis gevonden en zit erop te toeteren, het klinkt echt heel geestig, als een didgereedoo of zo. O, ik moet gaan!
Swissie, geniet van je dagje vrij! Lekker. Hier is het trouwens voor het eerst deze week blauw en zonnig. Maar nu moet ik echt echt gaan!
O ja, ben je aan het werk Lara? Zullen we een bakkie doen na je werk?
Jippie! Eindelijk mooi weer!! Daar had ik dus al enorm op gehoopt!

Dopje: wat heerlijk dat Fleur zo goed heeft geslapen. Maak je haar normaal wakker voor een fles of wordt ze zelf wakker?

Swissie: veel plezier vandaag met je mamadagje!

Hier ook een goede nacht. Max is tussen 21:30 en 23:00 regelmatig wakker geweest van het hoesten. Toen heb ik hem maar weer boven neergelegd op mijn kamer in zijn logeerbedje. Vervolgens ging hij liggen kletsen, maar toen ik om 23:30 naar bed ging was hij direct stil en in dromenland (sociaal kind!).

Ik had verwacht dat hij wel een fles zou willen vannacht, want hij had nauwelijks gegeten, maar hij werd pas om 8 uur wakker!

Iemand trouwens de gouden tip hoe je Otrivin in het neusje krijgt? Max heeft er geen zin in en het is zo'n gevecht...!
Nee, jammer Micha! Mijn vriend is skien, dus ik heb dinsdag gewerkt...
Lara, ik heb absoluut geen idee hoe je neusspray in een neusje krijgt. Hier ook altijd een groot gevecht.

Wij kunnen zien of Finn ziek is door een neus-test. Als je aan zijn neus mag komen is hij ok, mag het niet, dan is hij ziek.

Ik weet niet hoe die spray van jullie is, maar ik vind die spray zo wie zo altijd al zo slecht werken. Heel moeilijk daar iets uit te krijgen en ook nog in het neusje mikken. Succes ermee.

Zat net op internet te zoeken naar een autostoel. Ik wil eigenlijk een tegen de rijrichting in (is maar een merk), die heeft momenteel hier een levertijd van 6 tot 8 weken. Dat gaat dus niet werken. Nu heb ik hem in Duitsland gevonden, moet ik alleen nog kijken of ik hem ook kan ophalen of dat het alleen een webwinkel is. Anders gaan we zo lekker met z'n tweetjes naar Duitsland.
lara fijn van de goede nacht!! Dropneus, en Swissie ook natuurlijk! Hier ook een doorslaper, van 19tot8:20! Maar stiekum denk ik dat Tommy al veel eerder wakker is, maar dan gaat spelen. Ik hoor hem vanaf 7uur altijd wel zachtjes brabbelen...

Mich Die Hema trip trap is echt goedkoop!! wauw! goede koop! En volgens mij was hij net gewoon op voorraad hoor!

Wel even naar de dokter gaan met je voet hoor! Doordat ik ooit op een gebroken middenvoetsbeentje doorliep heb ik er jaren last van gehad!
hmmm rook net nog eens aan die vega tuinkruiden pate, maar ik vind het dus nèt gewone pate! Wel lekker eigenlijk! muis of hou jij soms niet van pate?
Lara, das waar ook! Ander keertje dan maar, misschien volgende week.

Neusspraytip heb ik niet, hier is de neuspeer altijd een enorm gevecht.

Ik heb de stoel gekocht! Bij de echte Hema, en hij is best mooi. Ik kon heb handig op het zitje van Lars zetten van de kinderwagen, want die is nu op de peuterschool, dus ik hoefde niet de sjouwen.

Framboos, de vegapaté is een hit! Morris vindt 'm lekker en ik ook (ik kende hem wel maar was hem vergeten).

Morris sliep ook wel goed door vannacht maar werd om 6 uur en wilde toen niet meer doorslapen, ook niet na een borst. Hij bleef nog wel een uurtje spelen in z'n bedje.

Ga even die stoel in elkaar zetten!
Mischa is de pijn al weg

Xaloy hopelijk heb je vandaag een betere dag

muis balen van je skibroek, maar toch lekker iets anders kunnen shoppen

Swiss : succes met je zoektocht naar een stoeltje

Dropneus : wij plannen een verjaardagsfeestje zondag na de verjaardag van Xander. Dit met wat broodjes en beleg en taart

Ik heb zijn cadeau trouwens al gekocht, zo een schelpzandbak

Ben trouwens niet weerhouden voor de baan waarvoor ik een gesprek had dinsdag. Ze vonden mijn Frans te slecht, dit terwijl ze me amper wat gevraagd hebben in het Frans. Heb maand geleden een gesprek helemaal in het Frans gehad, en dat ging wel goed hoor.
michmichmich toch....Met je gebroken teen (concussie Dr.Framboos) en een babystoel op de fiets!!?? Doe jij wel voorzichtig!!!

Fijn dat je de pate herontdekt hebt! Oja, wisten jullie dat gewone appelstroop vol met 'slechte' suikers zit? Als je het goed wil doen moet je de appelstroop kopen van fruitesse. Deze ligt in het 'gezonde' hoekje van de supermarkt, en bestaat alleen uit fruitsuikers... Ik kocht voor mijzelf de fruitstroop, en voor Tommy de bananenstroop! jammie! Oja, en het schijnt ook in de smaak rozijnen,appel,kaneel smaak te bestaan!!!hmmmmm
Hee, dat wist ik helemaal niet! Wat is dan het gezonde hoekje framboos? Dat hoekje met Zonnatura-artikelen?
quote:lara1978 schreef op 15 februari 2008 @ 11:41:

Hee, dat wist ik helemaal niet! Wat is dan het gezonde hoekje framboos? Dat hoekje met Zonnatura-artikelen?

Kwamen wij deze week ook pas achter (tig potten appelstroop verder...maar o.k...) Stond in de krant...

Ja het Zonnatura hoekje...Je betaalt wel wat meer, maar dat maakt mij niet uit...hmmm er liggen in dat hoekje ook van die lekkere chocolade rijstewafels!!!
Ik heb meestal die van zonnatura, en die bestaat helemaal uit appels en peren, idd in de zonnaturahoek Lara. Maar die bananenstroop ken ik niet Framboos, leuk!

Framboos, ik was niet op de fiets joh, ik was lopend! De stoel stond op het wandelwagenzitje van Lars.

Jammer van die baan Witchke.

De stoel zit in elkaar, hij is super! Zonder het plankje en het tuigje is hij echt mooi. Vraag me af wat Stokke ervan vindt trouwens... Te veel details zijn anders maar toch!
Max is sowieso niet echt een fan van appelstroop, dus als hij 2 boterhammen met dat spul heeft gehad is het veel. Hij heeft liever smeerkaas en smeerworst. Volgens mij werpt mijn strenge -zo-min-mogelijk-suiker-en-andere-zoetigheid-opvoeding al zijn vruchten af: hij wil liever water dan vruchtenthee. Vruchtenthee vindt hij sowieso niet zo lekker. Ben benieuwd hoe lang dit vol te houden is.

Maargoed, ik zal eens bij de hoekje kijken wat ze nog meer hebben. Dank voor de tip!
nog ff wat om te mierenneuken, Rozijnen schijnen heel erg bespoten te zijn!

Met zwavel of zoeits...Als je het goed wil doen, haal je rozijnen bij de biologische supermarkt. Volgens mijn collega zijn ze ook nog lekkerder!

Ook hier schrok ik van, want wij zijn hier thuis echte rozijnen snoepers!
Krijgt Tommy dan ook al rozijntjes?

Zonnatura heeft trouwens ook rozijntjes hé!

De stoel zag er nooi uit op de hema-website Micha! Wij hebben ons hangstoeltje maarweer aan de tafel gehangen omdat Ole echt altijd uit de kindrestoel schoof of klom, de kinderstoel gaan we wel weer gebruiken als hij wat groter is. Je bracht me wel in de verelding met die stoel, maar als ik die ga lkopen heb ik echt de poppen aan het dansen met Fachatman n

Ole eet ook appel-perenstroop van zonnatura, vindt hij erg lekker, die bananestroop zal ik ook eens proberen!

Ik heb via internet iemand gevonden die twee dagen per week vast wil oppassen bij ons thuis, die kan dan en op Ole passen en Kaj van school halen. Het klinkt op zich allemaal erg mooi, ze heeft een spw-opleiding en diverse stages gelopen op kinderdagverblijven en basisscholen. Maar ik twijfel zo erg of ik het wel. Ik ben zo bang dat ze na 3 maanden een leuke baan ergens vind en dan opstapt (ze is 20), daarnaast heeft Ole het hartstikke leuk bij zijn gastouder, maarja een oppas aan huis lijkt wel ideaal. Ik vind het ook wel eng, wat je laat toch maar iemand die je eigenlijk niet kent je huis in en op je kinderen letten... maar ja, bij een oppas 's avonds doe je eigenlijk hetzelfde. Ik vind het erg moeilijk.... We gaan haar eerst eens ontmoeten...
Fachat, maar dat klinkt ideaal! Een vriendin heeft twee kinderen van de leeftijd van Ole en Kaj en zij had eerst het kdv voor de jongste. Uiteindelijk vond ze het nogal gedoe met halen en brengen van die twee en nu heeft ze een oppas aan huis en dat vind ze ideaal.

Ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie wat huiverig bent over iemand in je huis laten met je kinderen, maar misschien denk je er anders over als je haar hebt ontmoet.

Wij hebben een schoonmaakster en die is er ook als wij er niet zijn, net zoals de oppas 's avonds. Tsja,...wat kan er ook eigenlijk gebeuren? Misschien kun je wel even wat referenties natrekken? Via welke site heb je haar gevonden?
Fachat Zouden die rozijntjes van zonnatura ook onbespoten zijn? Zal eens even op onderzoek uitgaan in de gezonde hoek!

En mogen onze kinders al rozijnen? had het nog niet geprobeerd...

Fijn dat je een oppas gevonden hebt!! Denk dat als je haar ontmoet hebt, je al een hele goede indruk hebt of iemand een beetje te vertrouwen is...

Ga even naar buiten! Tis te mooi weer om binnen te zijn!
via MP, referenties nachecken gaik denk ik wel doen ja!
Ik vind rozijntjes nog een beetje eng. Verslikt hij zich daar niet enorm in?

Max slaapt lekker lang. Daarna lunchen en naar buiten. Even wat frisse lucht in dat snotgezichtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven