Good Luck!
vrijdag 15 februari 2008 om 12:05
vrijdag 15 februari 2008 om 12:07
vrijdag 15 februari 2008 om 12:09
Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!
Zeg even hoe je dat maakt? (precies zijn graag, ik ben GEEN keukenprinses ) Dat klinkt namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!
Oja, ik heb ook wat leuks te melden! Ik heb een nieuwe poets! En die komt dinsdag voor het eerst. Hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi !
Zeg even hoe je dat maakt? (precies zijn graag, ik ben GEEN keukenprinses ) Dat klinkt namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!
Oja, ik heb ook wat leuks te melden! Ik heb een nieuwe poets! En die komt dinsdag voor het eerst. Hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi !
vrijdag 15 februari 2008 om 12:14
Ik vreet alles. Gooi maar mijn kant op! Lekker, witte eitjes met rucola en pasta en een koppie soep.
Jemig Bam, wat een tribune. Ik rol er haast af van de lach!
De hoe-heb-ik-zo-dom-kunnen-zijn-fase staat hier nog vers (pers) in het geheugen.
Star, ik kan heel hard bonken op die ogen *leidt Star af en pikt alles van haar bord*.
Jemig Bam, wat een tribune. Ik rol er haast af van de lach!
De hoe-heb-ik-zo-dom-kunnen-zijn-fase staat hier nog vers (pers) in het geheugen.
Star, ik kan heel hard bonken op die ogen *leidt Star af en pikt alles van haar bord*.
vrijdag 15 februari 2008 om 12:32
Haha, Jinny, kun je nagaan hoe dom je je bij de derde voelt.
Ik heb Gijs net op bed gegooid, we zaten elkaar een beetje in de weg. Hij was het er niet mee eens maar het is hier geen democratie.
Ach, arme Jonathan! Misschien idd een kies op komst nog? Of een virusje. Gijs heeft altijd heel snel koorts ook, die kinderen pikken van alles en nog wat op overal.
Ik heb Gijs net op bed gegooid, we zaten elkaar een beetje in de weg. Hij was het er niet mee eens maar het is hier geen democratie.
Ach, arme Jonathan! Misschien idd een kies op komst nog? Of een virusje. Gijs heeft altijd heel snel koorts ook, die kinderen pikken van alles en nog wat op overal.
vrijdag 15 februari 2008 om 12:52
Waaaar blijft die verloskundige nou????
Cin, precies het recept, eeeeeeehm ik pleur altijd maar zo wat in de pan en het is altijd wel lekker. (hier wel keukenprinses )
halve zak pasta koken
in koekenpan gooi je een zooi olijfolie en wat witte wijn azijn. Beetje verse peper erdoor. Een flinke schep groene pesto, en daarin een half bakje halve cherrytomaatjes. Als de pasta klaar is gooi je die in de koekenpan en als laatste de rucola erdoorheen roeren (halve zak) en dan strooikaas eroverheen, smullie!!!!
dit is zo'n beetje een tussen de middag hapje voor 2 personen met een klein bakje voor Jonathan (ja die lust dit graag bizar he). Zonder kaas dan. Bij mij is de pasta echt glimmend van de pesto en olijfolie, daar doe ik niet zuinig mee.
Kiezen daar had ik helemaal niet aan gedacht. Hij poept ook wel echt gruwelijk de laatste dagen. Hij moet er nog 4. En de laatste zijn al weer van een tijdje terug. Net heeft hij wel anderhalve boterham op en een halve banaan, dus heel erg kan het niet zijn toch?
Cin, precies het recept, eeeeeeehm ik pleur altijd maar zo wat in de pan en het is altijd wel lekker. (hier wel keukenprinses )
halve zak pasta koken
in koekenpan gooi je een zooi olijfolie en wat witte wijn azijn. Beetje verse peper erdoor. Een flinke schep groene pesto, en daarin een half bakje halve cherrytomaatjes. Als de pasta klaar is gooi je die in de koekenpan en als laatste de rucola erdoorheen roeren (halve zak) en dan strooikaas eroverheen, smullie!!!!
dit is zo'n beetje een tussen de middag hapje voor 2 personen met een klein bakje voor Jonathan (ja die lust dit graag bizar he). Zonder kaas dan. Bij mij is de pasta echt glimmend van de pesto en olijfolie, daar doe ik niet zuinig mee.
Kiezen daar had ik helemaal niet aan gedacht. Hij poept ook wel echt gruwelijk de laatste dagen. Hij moet er nog 4. En de laatste zijn al weer van een tijdje terug. Net heeft hij wel anderhalve boterham op en een halve banaan, dus heel erg kan het niet zijn toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 15 februari 2008 om 13:08
vrijdag 15 februari 2008 om 13:11
Ik ben er ook!!! Moest met allebei de mannen op stap. Eerst Max bij het cb, waar ze erg onder de indruk was van z'n spraak en fijne motoriek, altijd leuk! En daarna met Sam naar de fysio, die iets minder onder de indruk was van z'n omrolkunsten. Spannend hier! Ga Sam op bed gooien, man doet Max en moet daarna thuis werken . Ik laat hem het hier wel bijhouden.
vrijdag 15 februari 2008 om 13:11
Nog geen berichtje.. Zou ook wel erg snel zijn he.
Mal, de laatste kiesjes, vervelend. CG heeft er altijd koorts van. Maar het feest is hier klaar. Ik geef altijd Viburcol tegen kiesjes, maar J.'s dokter geeft advies paracetamol geloof ik?
Sterkte! Die pasta is in elk geval amazing als lunch!
Net terug van school. CG zegt tegen iedereen HALLO onderweg, ook de foutste figuren haha. En ze groeten allemaal terug! Heb geen bel meer nodig in de stad.
Bridges ff doorpersen nog!!!
Mal, de laatste kiesjes, vervelend. CG heeft er altijd koorts van. Maar het feest is hier klaar. Ik geef altijd Viburcol tegen kiesjes, maar J.'s dokter geeft advies paracetamol geloof ik?
Sterkte! Die pasta is in elk geval amazing als lunch!
Net terug van school. CG zegt tegen iedereen HALLO onderweg, ook de foutste figuren haha. En ze groeten allemaal terug! Heb geen bel meer nodig in de stad.
Bridges ff doorpersen nog!!!
vrijdag 15 februari 2008 om 13:17
Ja ik ben weer terug. Wat wordt hier lekker gegeten zeg. Ik ben aan een panini kip, pesto, kaas. Iemand een hapje? Wel even wachten want hij is behoorlijk warm!
Nog niks bij Bridges? Zou ze erg aan het puffen zijn? Brr..ik zou er even niet aan moeten denken. Sorry Bridge
Gister is mn zusje haar vriendin bevallen. Een valentijnskindje. Leuk!
Nou moet mn zusje zelf nog ( april) dus spannend ook!
Zo Bam, we zitten op een lekkere tribune zeg! Wow, dan heb je tenminste plek!
Mal, balen dat Mr J koorts heeft. Ik hoop dat het van een kies komt!
Nog niks bij Bridges? Zou ze erg aan het puffen zijn? Brr..ik zou er even niet aan moeten denken. Sorry Bridge
Gister is mn zusje haar vriendin bevallen. Een valentijnskindje. Leuk!
Nou moet mn zusje zelf nog ( april) dus spannend ook!
Zo Bam, we zitten op een lekkere tribune zeg! Wow, dan heb je tenminste plek!
Mal, balen dat Mr J koorts heeft. Ik hoop dat het van een kies komt!
vrijdag 15 februari 2008 om 13:23