Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonathan heeft koorts maar ik snap niet waarom. Hij wil ook niet eten. Maar ik verder wel lief aan het spelen enzo. Weird.
Stressed is just desserts spelled backwards
3 cm waren de laatste berichten. Ik vermoed dat we nu wel in de auw-dit-doet-zeer-hoe-heb-ik-ooit-zo-dom-kunnen-zijn-dit-ga-ik-nooit-meer-doen-auw-auw-auw-fase zijn aangekomen en dat ontsluiting melden niet meer voor aan de lijst van gedachten staat.
Ik ga zo even een lekker warm pastaatje maken tussen de middag. Met pesto en rucola en tomaatjes. iemand ook een bordje? Het is koud en het kan nog wel even duren dus wat extra koolhydraten kan geen kwaad
Geef mij maar een bordje pasta Mal, lekkerr.

Zit er in bussum ook een kinderboerderij, Amalia
Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!

Zeg even hoe je dat maakt? (precies zijn graag, ik ben GEEN keukenprinses ) Dat klinkt namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!

Oja, ik heb ook wat leuks te melden! Ik heb een nieuwe poets! En die komt dinsdag voor het eerst. Hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi !

Zijn er geen kiezen aan het doorkomen Mal? of heeft hij alles al?
Ik vreet alles. Gooi maar mijn kant op! Lekker, witte eitjes met rucola en pasta en een koppie soep.

Jemig Bam, wat een tribune. Ik rol er haast af van de lach!

De hoe-heb-ik-zo-dom-kunnen-zijn-fase staat hier nog vers (pers) in het geheugen.

Star, ik kan heel hard bonken op die ogen *leidt Star af en pikt alles van haar bord*.
Arme Jonathan! Beterschap. Ik gok ook op kiezen.
even tussendoor: Pakket al binnen Jinny?
Ik heb een appeltje in de aanbieding
Jammer, was al op Jinny
Nee Bam, dat laat ik je gelijk weten hoor!

Lekker een appeltje. Ik heb dorst (sorry flauw).
quote:Star schreef op 15 februari 2008 @ 12:23:

Jammer, was al op Jinny *Jinny staat op en gaat een paar stoelen verder zitten*
Haha, Jinny, kun je nagaan hoe dom je je bij de derde voelt.

Ik heb Gijs net op bed gegooid, we zaten elkaar een beetje in de weg. Hij was het er niet mee eens maar het is hier geen democratie.

Ach, arme Jonathan! Misschien idd een kies op komst nog? Of een virusje. Gijs heeft altijd heel snel koorts ook, die kinderen pikken van alles en nog wat op overal.

Hoe zo het bij Bridge zijn?

VK kwam toch weer om twaalf uur? Ben benieuwd!
Waaaar blijft die verloskundige nou????

Cin, precies het recept, eeeeeeehm ik pleur altijd maar zo wat in de pan en het is altijd wel lekker. (hier wel keukenprinses )

halve zak pasta koken

in koekenpan gooi je een zooi olijfolie en wat witte wijn azijn. Beetje verse peper erdoor. Een flinke schep groene pesto, en daarin een half bakje halve cherrytomaatjes. Als de pasta klaar is gooi je die in de koekenpan en als laatste de rucola erdoorheen roeren (halve zak) en dan strooikaas eroverheen, smullie!!!!

dit is zo'n beetje een tussen de middag hapje voor 2 personen met een klein bakje voor Jonathan (ja die lust dit graag bizar he). Zonder kaas dan. Bij mij is de pasta echt glimmend van de pesto en olijfolie, daar doe ik niet zuinig mee.

Kiezen daar had ik helemaal niet aan gedacht. Hij poept ook wel echt gruwelijk de laatste dagen. Hij moet er nog 4. En de laatste zijn al weer van een tijdje terug. Net heeft hij wel anderhalve boterham op en een halve banaan, dus heel erg kan het niet zijn toch?
Laurens heeft 1 kies aan elke kant. Wanneer moet de rest komen? Ik geloof dat de laatste (op de verstandskies na) rond je 12e komt. Komt die daarvoor nu al?
Volgens mij hebben ze een volledig melkgebit als ze ongeveer 2-2,5 jaar zijn Amalia Er zijn ook kindjes die veel eerder of veel later alles hebben. Dus dan moet Laurens ook nog 4 kiezen krijgen, net als Jonathan. Want ze krijgen 8 kiezen in totaal.
Ik ben er ook!!! Moest met allebei de mannen op stap. Eerst Max bij het cb, waar ze erg onder de indruk was van z'n spraak en fijne motoriek, altijd leuk! En daarna met Sam naar de fysio, die iets minder onder de indruk was van z'n omrolkunsten. Spannend hier! Ga Sam op bed gooien, man doet Max en moet daarna thuis werken . Ik laat hem het hier wel bijhouden.
Nog geen berichtje.. Zou ook wel erg snel zijn he.

Mal, de laatste kiesjes, vervelend. CG heeft er altijd koorts van. Maar het feest is hier klaar. Ik geef altijd Viburcol tegen kiesjes, maar J.'s dokter geeft advies paracetamol geloof ik?

Sterkte! Die pasta is in elk geval amazing als lunch!

Net terug van school. CG zegt tegen iedereen HALLO onderweg, ook de foutste figuren haha. En ze groeten allemaal terug! Heb geen bel meer nodig in de stad. :-)

Bridges ff doorpersen nog!!!
quote:bambino schreef op 15 februari 2008 @ 12:09:

Geef mij maar een bordje pasta Mal, lekkerr.

Zit er in bussum ook een kinderboerderij, Amaliaja hoor, en in Naarden ook nog geloof ik. Wat een stad hè
Ja ik ben weer terug. Wat wordt hier lekker gegeten zeg. Ik ben aan een panini kip, pesto, kaas. Iemand een hapje? Wel even wachten want hij is behoorlijk warm!

Nog niks bij Bridges? Zou ze erg aan het puffen zijn? Brr..ik zou er even niet aan moeten denken. Sorry Bridge

Gister is mn zusje haar vriendin bevallen. Een valentijnskindje. Leuk!

Nou moet mn zusje zelf nog ( april) dus spannend ook!

Zo Bam, we zitten op een lekkere tribune zeg! Wow, dan heb je tenminste plek!

Mal, balen dat Mr J koorts heeft. Ik hoop dat het van een kies komt!
Ben ik weer even.

Lekker recept Mal, past wel in mijn buik!

Haha Cin, en jij DENKT überhaupt na over een vierde? Dat si echt heel erg dom.

Compu, kun jij niet even in haar tuin gaan spieken of je wat ziet of hoort?
Mamax, wat een complimenten voor Max! Spraak hier is nog niet echt aanwezig, het komt heel voorzichtig. Moet Sam vaak naar de fysio?
Ik zou het haast gaan doen, Jin! Door de brievenbus luisteren naar oerkreten.

Fijn, Mamax! Wordt er op deze leeftijd nog veel aandacht besteed aan de vroeggeboorte of niet? Moet je nog weleens naar de kinderarts?

CG moet volg. week of de week erna weer naar de optometrist. Voor controle van oogjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven