Good Luck!
vrijdag 15 februari 2008 om 09:59
Mmmm, lekker allemaal... Ik heb alleen appels en mandarijntjes in de aanbieding...
Oh, Mal, zie je wel ik dacht al dat jouw kleine hartendief in het spel was! Wat ontzettend lief! Ha ha, en ik had alleen een stickertje erop met "dit poststuk voldoet niet aan de regels van TNT voor gefrankeerde verzending". (Ja, en? Dus?).
Oh, Mal, zie je wel ik dacht al dat jouw kleine hartendief in het spel was! Wat ontzettend lief! Ha ha, en ik had alleen een stickertje erop met "dit poststuk voldoet niet aan de regels van TNT voor gefrankeerde verzending". (Ja, en? Dus?).
vrijdag 15 februari 2008 om 10:33
Hijg, puf, ren....
* komt aanrennen *
Op hoeveel cm zitten we?
Oh sorry, zal me eerst even voorstellen. Haaaaai Bridges, ik ben Kess, heb vis mond-op-mond-reclame vernomen dat hier een prachtig kindeke geworpen gaat worden en dat wil ik natuurlijk niet missen. Zet em op!
* ploft neer op de tribune *
* komt aanrennen *
Op hoeveel cm zitten we?
Oh sorry, zal me eerst even voorstellen. Haaaaai Bridges, ik ben Kess, heb vis mond-op-mond-reclame vernomen dat hier een prachtig kindeke geworpen gaat worden en dat wil ik natuurlijk niet missen. Zet em op!
* ploft neer op de tribune *
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 15 februari 2008 om 11:03
vrijdag 15 februari 2008 om 11:21
Jajajajajajajajajajajajajajaja, is het persen al begonnen? Ben ik nog op tijd? Staat de tribune wel netjes RECHT voor de uitgang? Ik wil NIKS missen!!!!
Aan de kant, aan de kant, ik wil ook zitten op de tribune!
Spannend spannend spannend!
Zal dit dan de eerste meid in de lange cyclus van piemelwezens zijn hier op dit forum???
Misschien is het wel al klaar! *sprak zij optimistisch*
Aan de kant, aan de kant, ik wil ook zitten op de tribune!
Spannend spannend spannend!
Zal dit dan de eerste meid in de lange cyclus van piemelwezens zijn hier op dit forum???
Misschien is het wel al klaar! *sprak zij optimistisch*
vrijdag 15 februari 2008 om 12:01