Good Luck!
vrijdag 15 februari 2008 om 13:39
Pff, iemand een slaaptabletje voor Laurens? Ik geloof dat hij de hele week al tussen de middag niet meer heeft geslapen. En dat terwijl we net een uur hebben gelopen!!! Laurens ook, want Berend past met die beugel niet meer in de dubbele wagen, dus die zit nu in de wandelwagen en Laurens moet er maar naast lopen. Hij kan goed lopen, maar hij treu-zelt zoooooo. Zucht. Of hij loopt even de andere kant op. Maargoed, we gingen even naar de bakker, toen door naar de kinderboerderij en door het park weer terug. Ruim een uur en het laatste stuk was het mamaaa tillen!!! Grrr. Maar eigen schuld, want het was ook wel ver. Anyway, ik ben er al moe van; zonnetje, kou, buitenlucht. Maar hij wil toch niet slapen. Berend ligt wel te slapen. Ga zo maar even de badkamer poetsen. Bah, ik geloof dat ik nog liever beval, ha ha.
Gisteren stond Berend voor het huis in de wagen en ik was met het autostoeltje bezig. Berend heeft zo'n bruin pluizig jasje (die je kan omkeren, kan even geen plaatje vinden), komt er een kindje langs, die zegt tegen haar moeder: mama, ik zag een beertje in de wandelwagen. Heel schattig.
Hmm, even kijken wie er zo hard brult boven....
Gisteren stond Berend voor het huis in de wagen en ik was met het autostoeltje bezig. Berend heeft zo'n bruin pluizig jasje (die je kan omkeren, kan even geen plaatje vinden), komt er een kindje langs, die zegt tegen haar moeder: mama, ik zag een beertje in de wandelwagen. Heel schattig.
Hmm, even kijken wie er zo hard brult boven....
vrijdag 15 februari 2008 om 13:49
Ben ik weer, broek en trui gekocht voor mezelf (geeft zichzelf een schouderklopje) en zag leuke kleertjes voor Lianne en ja.... dat kon ik niet laten.
Mal, knuf voor Jonathan. Lianne heeft last van een doorkomende hoektand, de laatste maar zegt heel wijs met d'r vinger in de mond:"Doet zeer".
Hel, geslaagde Valentijnsactie!
Noos, lekker je bed in en je laten verwennen door vent
Kess, welkom! Gezellig. Even voorstellen: Kokos, mama van Lianne.
Nu een poepbroek verschonen en kind op bed leggen. Tot zo.
Mal, knuf voor Jonathan. Lianne heeft last van een doorkomende hoektand, de laatste maar zegt heel wijs met d'r vinger in de mond:"Doet zeer".
Hel, geslaagde Valentijnsactie!
Noos, lekker je bed in en je laten verwennen door vent
Kess, welkom! Gezellig. Even voorstellen: Kokos, mama van Lianne.
Nu een poepbroek verschonen en kind op bed leggen. Tot zo.
vrijdag 15 februari 2008 om 14:01
cinnytje@hotmail.com toevoegen en dan heb je mij ook ik weet niet welk emailadres je ervoor gebruikt!
vrijdag 15 februari 2008 om 14:06
Kokos: dank je voor de sms-jes.
Ik kom erbij op de tribune, maar ik zet er wel een bed bij hoor, maakt iemand mij dan even wakker als de beeb er is?
Ik ben zoooooo moe, en kom echt nergens aan toe, zelfs niet om te kolven!, heb geen minuut voor mezelf, Amalia (en Cin en Jinny ook denk ik!), ik begrijp nu pas hoe je je voelt.
Mijn nachten bestaan uit zo'n 3 a 4 uur slaap, dus ik ga als het kan 's middags ook even slapen, nu dus ook weer.
Maar wilde even laten weten dat ik nog leef, en dat ik Bridges veel succes wens, maar ik hoop voor haar dat de kleine er ondertussen al is!
Welterusten meiden en ik hoop dat ik snel weer wat vaker hier kan meeschrijven.....
Ik kom erbij op de tribune, maar ik zet er wel een bed bij hoor, maakt iemand mij dan even wakker als de beeb er is?
Ik ben zoooooo moe, en kom echt nergens aan toe, zelfs niet om te kolven!, heb geen minuut voor mezelf, Amalia (en Cin en Jinny ook denk ik!), ik begrijp nu pas hoe je je voelt.
Mijn nachten bestaan uit zo'n 3 a 4 uur slaap, dus ik ga als het kan 's middags ook even slapen, nu dus ook weer.
Maar wilde even laten weten dat ik nog leef, en dat ik Bridges veel succes wens, maar ik hoop voor haar dat de kleine er ondertussen al is!
Welterusten meiden en ik hoop dat ik snel weer wat vaker hier kan meeschrijven.....
vrijdag 15 februari 2008 om 14:18
Ik wel hoor, CD, ik laat ze gewoon aan hun lot over
Zo, ik moet even mijn dochter gaan halen, ergens rond vier uur, half vijf ben ik weer terug. Wie weet is de klus dan wel geklaard!
(ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd, vooral naar het geslacht. )
Zo, ik moet even mijn dochter gaan halen, ergens rond vier uur, half vijf ben ik weer terug. Wie weet is de klus dan wel geklaard!
(ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd, vooral naar het geslacht. )
vrijdag 15 februari 2008 om 14:36
Zo, meisje ligt in bed.
MSN hebben we een tijd gehad maar toen is onze pc gecrasht en heeft Kokosman het niet meer geïnstaleerd. Ach, ik zit al lang genoeg achter de computer met dit forum.
CD, lekker slapen! Met zulke korte nachten zou je mij (ook met 1 kind) van de vloer kunnen rapen.
Cin, ha, ha, je tekst komt buiten het kader heeeeeeeeel knap gedaan
Beeb moet er vanavond wel zijn, morgen zijn we de hele dag in Brabant.
Amalia, misschien huilt Laurens omdat 'ie stiekem toch wel moe is? Ik zal hem naar bed brengen ook al wil 'ie niet en het even aankijken. Sterkte ermee.
Oja, nog vergeten: wat is jullie tuin mooi geworden!
Ik ga een theetje drinken.
MSN hebben we een tijd gehad maar toen is onze pc gecrasht en heeft Kokosman het niet meer geïnstaleerd. Ach, ik zit al lang genoeg achter de computer met dit forum.
CD, lekker slapen! Met zulke korte nachten zou je mij (ook met 1 kind) van de vloer kunnen rapen.
Cin, ha, ha, je tekst komt buiten het kader heeeeeeeeel knap gedaan
Beeb moet er vanavond wel zijn, morgen zijn we de hele dag in Brabant.
Amalia, misschien huilt Laurens omdat 'ie stiekem toch wel moe is? Ik zal hem naar bed brengen ook al wil 'ie niet en het even aankijken. Sterkte ermee.
Oja, nog vergeten: wat is jullie tuin mooi geworden!
Ik ga een theetje drinken.
vrijdag 15 februari 2008 om 14:39
Hai Jin, ja, het was wel nodig nieuwe kleren; ik heb nog 1 jeans die past. De rest is te groot; van net na de zwangerschap. Maar nu zit ik weer in mijn strakke lijf, dus maatje 38 kan weer uit de kast.
Broeken zijn altijd een probleem met passen, dus zo snel vind ik er geen 1.
Ik ga even naar beneden, thee zetten.
Broeken zijn altijd een probleem met passen, dus zo snel vind ik er geen 1.
Ik ga even naar beneden, thee zetten.
vrijdag 15 februari 2008 om 14:41
Het heeft nu lang genoeg geduurd. We gaan Bridges een handje helpen. Wie danst er mee?
Linker voet naar voren en weer terug. Rechter voet naar voren en weer terug.
\\:-)// Handen in de lucht en schudden met de heupen.
Een rondje draaien en schudden met de billen .
Probeer diep in te ademen en rollen met de buik en het hoofd tegelijk .
Dan adem in, adem uit, door de neus en uitademen door de mond.
Tel tot drie en begin weer van voren af aan.
Eén, twee, drie en daar gaan we.
Linker voet naar voren en weer terug. Rechter voet naar voren en weer terug.
\\:-)// Handen in de lucht en schudden met de heupen.
Een rondje draaien en schudden met de billen .
Probeer diep in te ademen en rollen met de buik en het hoofd tegelijk .
Dan adem in, adem uit, door de neus en uitademen door de mond.
Tel tot drie en begin weer van voren af aan.
Eén, twee, drie en daar gaan we.