Om hulp vragen?
zaterdag 8 oktober 2011 om 17:32
zaterdag 22 oktober 2011 om 16:41
quote:sainttropez schreef op 22 oktober 2011 @ 13:45:
intake gesprek:) maar neemaan dat een 2e gesprek niet lang op zich laat wachten toch?
Ik heb van intake tot behandeling/gesprekken een jaar op de wachtlijst gestaan bij de GGZ.
Vond ik best lang..
Weet niet of dat een gewone tijd is tussen intake en gesprekken.
intake gesprek:) maar neemaan dat een 2e gesprek niet lang op zich laat wachten toch?
Ik heb van intake tot behandeling/gesprekken een jaar op de wachtlijst gestaan bij de GGZ.
Vond ik best lang..
Weet niet of dat een gewone tijd is tussen intake en gesprekken.
zaterdag 22 oktober 2011 om 21:45
Ik ben verbaasd over wat ik nu lees, die wachttijd is absurd lang. Meestal is dit enkele weken, ga anders naar een zzp-er. Kun je vaak na de intake binnen drie weken terecht. (check de site NVPP) Ik ben trouwens meer voor een psychotherapeut bij complexe problemen, die meer kunnen meer voor je betekenen dan een psycholoog.
Succes!
Succes!
zondag 23 oktober 2011 om 10:05
Er staat op haar website binnen 2 weken. Dus ben benieuwd of dat zo is indd.
Op de website van deze mevrouw staat overigens ook dat ze Cognitieve Gedragstherapie, mindfulness, EMDR methode,Runningtherapie , Coaching en Persoonlijke ontwikkeling en Autobiografisch schrijven behandeld zeg maar. Dus of het echt een traditionele psycholoog is? Lijkt me niet aan de website te zien is het wel wat losser denk ik. (hoop ik)
Op de website van deze mevrouw staat overigens ook dat ze Cognitieve Gedragstherapie, mindfulness, EMDR methode,Runningtherapie , Coaching en Persoonlijke ontwikkeling en Autobiografisch schrijven behandeld zeg maar. Dus of het echt een traditionele psycholoog is? Lijkt me niet aan de website te zien is het wel wat losser denk ik. (hoop ik)