Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Moet trouwens zeggen dat dit weer ook goed is voor onze energierekening. Heb deze herfst de verwarming nog maar 4 keer een uurtje aangehad.
Mijn ouders hebben hetzelfde merk als ik heb, die van hen doet het al 30 jaar, de mijne is al 2x de reperatieman geweest...
even vet handige site met jullie delen: speelgoedkoper . net
Het wordt hier steeds vroeger. Gvd half vijf. Hoe moet ik op een fatsoenlijke manier de dag doorkomen zeg. Ben er helemaal klaar mee echt. Stiksjacho dus.

Wat kan ik er aan doen? Haar in d'r sop gaat laten koken. Gister heeft ze over de hele dag 9,5 uur geslapen. Dat is toch nooit genoeg? Ga op het Kdv maar aangeven dat ze maar max 1,5 uur mag slapen.
En ze is nu al enorm aan het etteren. Zo goed voor mijn humeur.
Zo komt er voorlopig geen tweede trouwens hier, als het libido er al was dan wint de vermoeidheid hier.
becky
Och Beck toch...dat is toch wel weer heel erg vroeg! Gaat ze dan ook huilen als ze wakker wordt? Anders zou ik toch proberen haar nog in bed te houden. Misschien valt ze dan vanzelf nog even in slaap. Nou ja, je hebt alle tips natuurlijk al eens gekregen en uitgeprobeerd!

Sterkte maar weer vandaag.
Bah, Becks, dat zijn geen goede verhalen.. Kleine nachtbraker, die N.

Op Group0n trouwens nog een leuke aanbieding voor de zonenmoeders onder ons (of de dochtermoeders waarvan dochter into klussen is). Deze nu voor 29,95:

Fijne dag allemaal!
oef beck! is het een beetje jammeren, of echt direct klaarwakker en hard huilen? in eerste geval doen we hier het muziekje in de babyfoon aan, dan valt hij meestal nog in slaap. is zo'n dag/nachtritme klokje al iets voor N? dat ze alleen bedje uit mag komen als Nijntje haar oogjes open heeft (ofzo)?

vandaag dag 3 van de hoge koorts, én van de ab. gaat nog geen millimeter beter!
Moom, bestaan die dan?

Enne, HA bellen hoor, drie dagen hoge koorts is meestal wel de max volgens mij. Ben je vrij?

Sorry voor mijn gezeur trouwens, ik ben altijd erg blij dat ik het ergens kan afreageren. Achteraf is het stom, mijn mop kan er ook niets aan doen. Het komt vast wel weer goed.
oeh een wekker gevonden van kidsleep 50 euro.... ga eens mp-en.
Becky,

Hier heeft het bij beide wel geholpen om ze gewoon te laten liggen. Ik weiger t gewoon op voor 7 uur mn bed uit te gaan. Heb wel tijdje J2 dan om 6 uur bij ons in bed genomen, maar daar ook weer van af gestapt. En nu slapen ze beiden weer tot 7 uur, gelukkig. Want 6 uur is mij echt te vroeg (laat staan vroeger!). Ik zou daar ook stikchago van worden.

Zo’n wekker heb je wel van Nijntje bij de intertoys, 30 euro dacht ik.

Oud collega van mij heeft zoiets voor haar zoontje gehad, die kwam de 1e nacht om 4 uur bij hun aan bed, mama volgens mij doet hij het niet. Hihi had hij de hele tijd erna liggen kijken wanneer hij de oogjes open deed. Maar daarna werkte het wel goed, alleen was die wel al 3

J1 is helemaal gek van zn dierenmemo. niet dat hij snapt hoe het werkt, maar hij vind die kaartjes wel reuze interessant. Hij kent ook bijna alle dieren, en t zijn er 24 paar! Alleen de drommedaris is volgens J1 een kameel en de luipaard een tijger.

Hij is nu ook druk met de kleuren bezig. Blauw kent hij al goed en verder haalt hij van alles door elkaar.

J2 begint overdag ook te duimen, eerst was t echt alleen in bed of als hij heel moe was. Maar nu ook als hij even tv kijkt, hup gaat die duim erin
quote:Becky26 schreef op 03 november 2011 @ 08:22:

oeh een wekker gevonden van kidsleep 50 euro.... ga eens mp-en.ik wou net zeggen, even googlen op peuter wekker
Die wekker heb ik ook wel eens gezien

denk alleen dat ze er mss nog net te jong voor is

en j2 duimverslaafd is straks ook lastig af te leren maar tenminste geen speen die uit het bed valt
over een uurtje mag A alweer naar de KNO. had al beter moeten gaan.
En wat zei de kno ?
geen idee. nog geen bericht terug.
zitten nog te wachten
Weer uitloop dus?
kennelijk.
weer schoongemaakt, nieuwe druppels (andere samenstelling, kennelijk werkten de vorige niet tegen zijn bacteriehuishouden), en volgende week vrijdag weer terug. zou nu met een dag of 2 beter moeten gaan.
Ach, arm A-tje, nu al resistente bacterien.

En ik ben thuis

was rustig op werk en ik heb toch nog een stuwmeer aan overuren, dus nu heb ik mooit tijd om straks zonder rondrennend kind de lasagnevlekken aan de wand over te verfen.
Net terug van verlos. Alles goed alleen is baarmoeder erg groot. Echo afwachten hoe dat kan.

Hartje weer gehoord en was goed! Verder speciaal ondergoed voor buikpijn aanschaffen.

Justdeb: van welk merk heb jij het ondersteunende ondergoed?
Char: dat ondergoed heb ik nog niet, zal ook niet weten waar ik dat moet kopen... zie het nergens.. Zal het volgende week eens aan de vk vragen.. Heb wel zo'n ondersteunende buikband, kost nog geen 15 euro incl verzenden, en zit perfect! Althans, dat vind ik, ik heb er veel baat bij, en veel minder buikpijn nu!

Fijn dat alles verder weer helemaal goed was!

Willen jullie deze keer weten wat het gaat worden??

Moom: die Atje toch, hopelijk werken deze druppels goed en merk je idd over een paar dagen verschil!

Becky: oeffff, ik las dat jij weer erg vroeg op moest vanmorgen... kan me voorstellen dat het je vreselijk frustreerd en dat je er af en toe helemaal klaar mee bent.

GW: verf ze

Hier hebben we vandaag eindelijk, na 4 maanden wachten, onze nieuwe achterdeur gekregen!! :)! Wat een verschil zo, ben er nu al blij mee!

Kwam er net trouwens achter dat ik nog voor bijna 100 euries aan (verschillende) kadobonnen in huis had.. Nou moet ik straks toch nog even naar centrum, dus bonnen maar even mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven