Knappe vriend

03-11-2011 01:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben een meisje met een heerlijke en fijne relatie van 3 jaar, we vrijen nog bijna elke dag en ik vind hem leuk en hij mij ook. Hij is trouw en ook geen don Juan nu of geweest. Dat geloof ik ook.

Ik heb alleen een klein BELACHELIJK probleempje. Soms ben ik een beetje jaloers. En dan gelukkig niet het hysterische jaloerse, maar meer het IKWILPRECIESWETENHOE HET ZIT gevoel. Gelukkig kan ik het meestal voor me houden en ik heb het ook zeker niet altijd. Mijn vriend is een knapperd, maar naast dat hij knap is, is hij ook erg aardig en vrolijk. Iemand die oprecht geïnteresseerd is en mensen zowel tegen onze buurman of vrouw vrolijk gedag zegt.

Zijn mooie verschijning en zijn goedheid wekt wel eens verkeerde verwachtingen. In zijn goedheid vertelt hij vaak over mij, maar toch is het wel eens voorgevallen dat een vrouw daar geen rekening mee hield en recht op haar doel af ging. En tja, ik kan daar nog al eens onzeker van worden.

Een aantal voorbeelden: We lopen op straat en vrouwen kijk hem dan wel eens uitvoerig na, zijn leerlingen (=leraar) zeggen dat hij een lekker ding is, een vrouwelijke collega gooit zich in het cafe letterlijk voor zijn voeten (bleek nogal van het wanhopig soort, maar toch). Tja, ik moet toegeven dat ik zulk soort dingen ook wel eens heb, maar dat ervaar ik anders. Hitsige mannen kom je nou eenmaal sneller tegen dan op jacht gaande of extreem flirtende vrouwen. Daar ga ik in iedergeval van uit. Neem maar eens een bouwvakker!

Nu weet ik eigenlijk zelf wel hoe ik hier mee om moet gaan. Niets mee doen en kijken naar onze relatie, want die zit gewoon goed. Toch kan ik op sommige momenten mij hier onzeker door voelen. Ik denk ook dat ik te nieuwsgierig ben en ik beter niet alles kan weten. Andersom vertel ik hem bijna nooit van flirts of iets dergelijks. Hij vraagt er niet naar en ironisch genoeg zou ik het raar vinden om dat te vertellen als hij er wel naar zou vragen. Mocht hij er wel achterkomen, kan hij ook best wel jaloerzig zijn hoor.

Kortom; herkennen jullie dit? Wat vinden jullie van mijn jaloezie momentjes? Heb je dat zelf ook bij vriend? Ben benieuwd
zo te lezen heb je het getroffen lisalotto! Ga gewoon zo door en maak je geen zorgen.
Hoi Lisalotto,

Ik herken het helemaal! Ook ik weet dat mijn vriend goed/gemakkelijk met vrouwen om kan gaan, over het algemeen vinden ze hem fantastisch en hij belandt regelmatig met zijn vrienden in de kroeg (waar ze dan uiteraard leuke vrouwen ontmoeten).

Het slaat nergens op, dat zeg jij ook, want je wéét dat je hem kunt vertrouwen maar toch ben je heel nieuwsgierig. Ik ook! Zag ze hem zitten? Hebben ze de hele avond zitten sjansen of niet? Wat je daaraan kunt doen: niets. Ga er vooral niet teveel vragen over stellen (dat deed ik nog wel eens en dat vindt hij vreselijk). Je kunt natuurlijk wel vragen wie iemand is, maar niet te ver op doorgaan.

Probeer het verder zoveel mogelijk van je af te zetten :-) jij kent ook wel eens leuke mannen waar je gewoon mee afspreekt zonder dat er meer is!
Mijn oom ligt ook goed bij de vrouwen, ondanks dat hij al 67 is. Het geheim? Hij heeft een jong strak gezicht en is vrij groot. Hij kan doorgaan voor iemand van eind 40. Hij is getrouwd, maar zijn vrouw, mijn tante, weet dat, maar vindt dat geen probleem.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven