3000+ deel 91
donderdag 13 oktober 2011 om 20:24
Over 4 uur.....is het twee jaar geleden dat deze oproep gedaan werd:
Floor72
14-10-2009
00:35
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...
Het absolute dieptepunt?
Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..
Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?
Qua onderwerp staan we overal voor open.
Precies 21 en een half uur later was het topic vol.
En nu zijn wel al 90 x 3000 posts verder... en das heul veul!!
Nog steeds geldt: leed is leed en is niet te vergelijken!
Iedereen is welkom in dit lieve, gezellige, eerlijke, kattige, mooie en warme topic!
Floor72
14-10-2009
00:35
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...
Het absolute dieptepunt?
Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..
Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?
Qua onderwerp staan we overal voor open.
Precies 21 en een half uur later was het topic vol.
En nu zijn wel al 90 x 3000 posts verder... en das heul veul!!
Nog steeds geldt: leed is leed en is niet te vergelijken!
Iedereen is welkom in dit lieve, gezellige, eerlijke, kattige, mooie en warme topic!
woensdag 2 november 2011 om 20:59
Jippieee Pop!!
We hebben trouwens een tuinmysterie....
sinds we van vakantie terug zijn hangt er een superleuk omgekeerd beschilderd bloempotje in onze tuin met vogelvoer eronder.... en in het 'sierrek' aan de muur staat een aardewerk vlinder...
en we hebben geen flauw idee wie het er neer heeft gezet
Mn moeder is eigenlijk de enige optie die ik kan bedenken, dit zou echt wat voor haar zijn... maar ik durf wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat zij het niet geweest is.
Echt gek he!
We hebben trouwens een tuinmysterie....
sinds we van vakantie terug zijn hangt er een superleuk omgekeerd beschilderd bloempotje in onze tuin met vogelvoer eronder.... en in het 'sierrek' aan de muur staat een aardewerk vlinder...
en we hebben geen flauw idee wie het er neer heeft gezet
Mn moeder is eigenlijk de enige optie die ik kan bedenken, dit zou echt wat voor haar zijn... maar ik durf wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat zij het niet geweest is.
Echt gek he!
donderdag 3 november 2011 om 13:10
Kalo middag,
Ik heb een kleine kater (in mijn hoofd, niet een echte. Ik heb ook een echte, maar die is groot en rood)
En mijn electriciteitstekkerding is kapot, nu is huisbaas een nieuwe zoeken, maar die vertrekt morgen naar Thessaloniki, dus als die er geen vind heb ik dus 2 weken geen heet water
Tot zover mijn nuttige bijdrage voor deze dag.
donderdag 3 november 2011 om 13:25
donderdag 3 november 2011 om 16:50
Hee hoi!
Bie, dat heet guerilla-tuinieren, in het hofje waar ik woon hebben we zomaar prachtige struiken met bloemen en viooltjes in de plansoentjes tussen de ubersaaie stekelstruiken.
Cour, je cupverhaal begrijp ik niet helemaal. Heb je dan kuiltjes i.p.v. borsten?
Bah, ik moet zo weer eens koken, weer worteltjes, daar heb ik teveel van gekocht deze week. Straks krijg ik nog een oranje teint.
Bie, dat heet guerilla-tuinieren, in het hofje waar ik woon hebben we zomaar prachtige struiken met bloemen en viooltjes in de plansoentjes tussen de ubersaaie stekelstruiken.
Cour, je cupverhaal begrijp ik niet helemaal. Heb je dan kuiltjes i.p.v. borsten?
Bah, ik moet zo weer eens koken, weer worteltjes, daar heb ik teveel van gekocht deze week. Straks krijg ik nog een oranje teint.