Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Ja Zoebie,als ik s'ochtends beneden kom druk ik eerst de koffie aan,daarna laptop,even plassen en dan is mijn koffie klaar en kan de dag beginnen

Vriend kan s'ochtends ook nooit zachtjes doen...soms weleens jammer!

Arme Uk met zijn jeukerds,zijn rompje zit goed onder,hij heeft geen koorts maar die jeuk...

Ik ga zometeen havermout halen voor in bad,ik had gister al snel een verkoelende zalf gehaald maar die prikt zegt ie.

Maar even afwachten hoe het met Uk gaat vandaag maar ik denk dat ik niet al teveel kan doen vandaag.

Nou ja,de strijk kan altijd wel..

Tot later
Jammer dat Uk nu de waterpokken heeft. De zon is altijd goed voor de bultjes. Drogen ze snel van uit. Maar je kunt hem nu natuurlijk niet in zijn blootje buiten zetten. Arm menneke.

Straks verder in de trein. Moet nu weg.
Geen Maastricht vandaag. Werd net gebeld dat mijn fysiotherapeute ziek is. Ik stond al met mijn jas aan om te vertrekken. Dus ik heb onverwachts een vrije dag. Wat lekker is dat.
Minder leuk voor de fysio maar zo'n onverwacht vrije dag is wel lekker!!

Heb je al plannen?
Mogguh maisjes...

Mamzie, ik heb ook nog wel een tv over, maar dat is een kleintje. Misschien voor boven in de slaapkamer?

(Moet ik wel eerst even proberen of ie het echt nog doet)

Beterschap voor die arme Ukkie, Coetje.

Succes vandaag weer Zoeb.

MissM, al gewend aan het getrouwde leven?

Gelfje, gaat het een beetje?

To do vandaag:

Tennis

Met de auto naar de expert voor hagelschade.

Stofzuigen

Eten verzinnen voor vanavond.

En awvttk.
Over die mannen 's ochtendsvroeg...

De mijne is altijd heel goed gemutst en gaat zelfverzonnen liedjes lopen zingen en zo... Grrrr...
Oh, er is gepost terwijl ik zat te typen.

Toch leuk Zoeb, zo'n onverwachte vrije dag .
Whaha Gold, dat is in het begin leuk, maar als het iedere morgen is, lijkt het me ook erg irritant. Want een vrolijke Frans heb jij als man zeg.

Geen idee wat ik ga doen. Misschien even mijn vriendin bellen die ik nogal heb verwaarloosd. Ik ben al in geen tijden naar Ikea geweest. Misschien ook leuk. Mm heb niets nodig en dan kom ik weer met allerlei onzin thuis. Zit ik nog met het probleem dat vriendin nog niet goed kan lopen en in de rolstoel moet die niet in de Clio past. Ik zal haar eens bellen. Kijken wat de mogelijkheden zijn.
Woningbouw komt vandaag kijken naar de vloeren en de stucadoor heeft 2 stopcontacten en een lichtschakelaar dicht gesmeerd.Die komen ze uithakken

(zo stom van mezelf dat ik dat gister niet gelijk gezien heb)

Vriend is meestal niet om te pruimen s'ochtends,dan heb ik toch liever iemand die liedjes zingt
Ik denk dat je daar na een paar dagen toch anders over denkt hoor Coetje .

Handige stukadoor trouwens
Leuk Zoeb, Ikea.

Ik heb ook eigenlijk niks meer nodig, maar als ik er nu heenga dan neem ik steeds wat nieuwe badhanddoeken en badlakens mee. De oude hier in huis zijn ondertussen wel aan vernieuwing toe.

En dochter wil zo'n rekje om sjaals aan op te hangen, dus dat staat op het lijstje voor de eerstvolgende keer.
Daar ben ik ook bang voor Goldie

Ik ben voor Oudste op zoek naar een goedkoop abbonement voor haar BB.Hij is simlock vrij en heeft Wifi.

Weet iemand van jullie hoeveel mb je ongeveer per maand gebruikt?Thuis en op school kan ze gewoon gratis internetten.
Deze dus:

Mijn Troela heeft Hollands Nieuwe, Coetje.

Volgens Goldman de beste (goedkoopste) optie.

(Maar mijn Troela heeft geen BB, maar een 'gewone' telefoon dus ik weet er ook eigenlijk niks van af )
Ik maar prakkiseren wat BB is, maar nu weet ik het.

Ik denk dat het geen vergelijking is met mij Coe. Ik gebruik internet alleen voor het forum. En dan nog heb ik geen idee hoeveel ik het gebruik trouwens. Kijk anders naar een abonnement met gratis Internet. Heb ik ook. Dan kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan.
Mogguh

Lola heeft een bijzondere fascinatie voor de kabels die nu vrij liggen. Eén is onbeschermd, dat betekent dus ochtendgymnastiek voor mij. Grappig, de eerste dagen is ze nog zo verbaasd over zoveel ruimte, maar naarmate ze de ruimte kent gaat ze dus uitzoeken wat er knaagbaar is en wat niet.

Zoebie, de tv ziet er op de foto mooier uit dan de mijne Maar (omdat ik niet heel goed tegen veranderingen kan) moet ik even opletten op de specificaties: deze heeft twee scartaansluitingen en één rood/wit/geel geval. Precies wat ik nodig heb voor digitenne kastje, playstation annex dvdspeler en de Wii die er gaat komen. Heeft de jouwe dat allemaal ook?

Het kastje hoef ik niet omdat ik dus al een kastje gekocht had en mijn huis nu vol staat met vier kleuren hout, geen goed idee om daar een vijfde aan toe te voegen.

Goldie, ik heb boven al een tv staan waar alleen de draad van moet worden vervangen (knaagkonijnen).

Coe, rustig aan met de kleine; Zoeb, geniet van je vrije dag; Goldie, je bent er wel zoet mee zeg, met die hagelschade.

Ik: uitrusten, puinzooi, ggz, uitvoering van Oudste vanavond.
To do vandaag:

Tennis

Met de auto naar de expert voor hagelschade.

Stofzuigen

Eten verzinnen voor vanavond.

En awvttk.

Zoals ik al verwachtte is de schade gewoon goedgekeurd door de expert. Nu heb ik eindelijk een datum wanneer het gemaakt kan worden.

Vanavond eten wij lekker ouderwets bloemkool met een papje, aardappels en een gehaktbal.
Oke Mamzie, zo te lezen is Lola het al goed gewend bij jullie .
Hihi, ik heb dit truitje van mijn Oudste gekregen.

Het was eigenlijk voor haarzelf bedoeld, maar net iets te groot. en aangezien iets terugsturen 1 euro kost en dit truitje 1.95 is, heb ik nu dus eigenlijk een truitje voor 95 cent
De uitslag van het uwv is binnen en ik kan er niets mee.

Eindconclusie is dat de door de werkgever aangeboden arbeid qua aangeboden omvang passend is. Maar dat de door de werkgever aangeboden arbeid qua inhoud niet geheel passend is.

Ik ga ermee naar de pijnpoli-arts, want gesteld wordt dat de krampen in mijn vingers niets met de dystrofie te maken heeft. Hoe mis hebben ze dat en hieruit blijkt wel dat zelfs de verzekeringsarts niets eens precies weet wat PD inhoudt en juist dat maakt me erg verdrietig. Ik had toch minstens verwacht dat er meer onderzoek of een gesprek uit zou komen.
Waar,waar,waar Goldie?Ik wil ook truitjes van 2 euro

Ik was vanmiddag zo moe dat ik een lekker dutje heb gedaan!

Uk was met vriend mee dus het was heerlijk rustig.

Over een uurtje komt er een vriend van vriend en die brengt chinees mee,lekker makkelijk vanavond dus.
In de sale van de H&M Coe!

Ik wil ook best een dutje...
Shit Zoeb.. op zo'n uitslag zat je dus niet te wachten... Ik val in herhalingen maar vind het zoooo stom!! Echt belachelijk, zeker omdat ze dus ook eigenlijk gewoon niet weten wat PD inhoudt..

Grrr.. zit me hier gewoon kwaad te maken maar ja, daar heb jij niks aan.. Dan maar een (ook al zo ontoerijkende)
Ga je nog contact opnemen met je advocaat hierover? Het kan toch niet zo zijn dat dit het nu is want hier kun je geen kant mee op...
Dan ga ik straks even neuzen op de site

Ja,ben er echt van opgeknapt,van dat dutje!

Nou Zoeb,wat moet je daar nu weer mee!

Raar hoor dat ze maar doen alsof ze er verstand van hebben..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven