Mode & Beauty alle pijlers

Primark/Alexandrium

19-10-2011 12:25 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter wil in de herfstvakantie graag naar Rotterdam omdat daar de Primark zit. Nu begrijp ik dat het bij het Alexandrium zit. Is het echt de moeite waard om daar helemaal naar toe te rijden?

En is het Alexandrium leuk.
quote:Cateautje schreef op 19 oktober 2011 @ 16:12:

[...]

Het hof mag ook, het is ouderwets, maar niet verboden.

"Waarom zit jij hier in de gevangenis?"

"Ik zei/schreef HET hof i.p.v. DE hof........"

quote:Sopsie schreef op 19 oktober 2011 @ 16:22:

[...]

"Waarom zit jij hier in de gevangenis?"

"Ik zei/schreef HET hof i.p.v. DE hof........"

Ik ook meid, volgens de taalpolitie deed ik het ook helemaal verkeerd.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 oktober 2011 @ 15:49:

Heerlijk om mensen gewoon het oosterhof te zien schrijven dat blijft het voor mij toch altijd.

Vond het er altijd wel leuk shoppen is best veel variatie. De primarkt heeft weinig grote maten kleding maar kinderkleding, tassen/sierraden enz. in overvloed.

Vind het kassa systeem daar ook zo grappig!

Ik denk dat ik er van de week nog maar eens heen ga is al weer even geleden voor me. Vroeger kwam ik er een paar keer per week.Toen ik vroeg met mijn oma gingen winkelen zei ze ook idd altijd Oosterhof (maar volgens mij is mijn oma wannabe hip want nu noemt ze het winkelcentrum Alexandrium )
quote:redband schreef op 19 oktober 2011 @ 14:38:

Zie dat er ook primark in Hoofddorp is is daar goed te winkelen?

Er zijn best een hoop winkels bijgekomen de laatst jaren.

De standaard winkels die je in de grote steden vindt, vind je ook in Hoofddorp. Denk aan: steps, didi, superstar, new yorker, h&m, v&d, c&a, de sting, only, vero moda, enz vind je er. En nog een heleboel schoenenwinkels .
quote:dogcrazy schreef op 19 oktober 2011 @ 14:44:

[...]

Dat schreef winkelfanaat idd op pagina 2 ;)Nee, we gaan niet, ik herhaal niet naar de primark
quote:Evan schreef op 19 oktober 2011 @ 15:16:

Aangezien ik ruim een uur moet rijden voordat ik er ben wil ik toch graag weten of het shopping centrum ook andere winkels dan de overal aanwezige winkelketens heeft. Met name op accessoire gebied en mode en freubel dingen

Begrijp me niet verkeerd ik houd van overdekte winkelcentra zeker met de buien en onweer die er nu weer zijn. Als het aanbod maar leuk is.

Schoenwinkel van Assem zit er, die mag je zeker niet missen. Veel mooie schoenen en tassen. Verder veel bekende ketens. Maar een uurtje rijden is toch te overzien. Zie het als een dagje uit en niet als "even naar de Primark".

Veel plezier samen.
Evan, gewoon gaan en en zien of het wat is. Mijn dochter is ook geweest en van tevoren had ze bedacht dat ze met tassen beladen naar huis kwam. De uiteindelijke opbrengst was nihil maar ze heeft wel een leuke dag gehad en ze weet nu wat het is (en voorlopig hoeft ze niet meer)
Ik hou van primark! Als is het voor mij den hele reis. Ik ben in hoofddorp geweest, en in rotterdam. Rotterdam heeft mijn voorkeur:)

Ik zou er zeker een keer heen gaan!
Hoofddorp is veel beter idd. Wel druk hoor maar groter en beter opgezet.
Nou we gaan het gewoon doen hoor volgende week. Maken er gewoon een gezellig dagje van.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval.
Veel (shop)plezier!
Je moet ervan houden in ieder geval, ik vind Primark zelf leuk en vaak is het goed zoeken naar een leuk item (of de juiste maat). Mijn voorkeur gaat uit naar Rotterdam, is wat groter. Hoofddorp vond ik laatst niets, maar het kan ook zijn dat het wisselend is?

Als je Primark niets vindt, zijn er gelukkig nog boel andere leuke winkels in Alexandrium, in feite is het niet zonde van je reis.
quote:Evan schreef op 20 oktober 2011 @ 12:30:

Nou we gaan het gewoon doen hoor volgende week. Maken er gewoon een gezellig dagje van.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval.

Leuk, zeker voor je dochter. Verwacht van de Primark gewoon niets, valt het ook niet tgegen.

Was gisteren nog in de Alexandrium/Oosterhof.....druk,druk,druk.....tja herfstvakantie.

Was van plan ook de primark in te lopen maar ben op de drempel gelijk teruggegaan. Het was daar niet druk, nee het was een gekkenhuis.

Laat je ons nog even weten hoe het was en wat je dochter ervan vond??
Ik zou naar de Primark in Luik, Belgie gaan. Super mooie shopping mall. Primark is veel groter en netter. Rotterdam is echt een zooitje.
Even een update.

Helaas zijn we niet gegaan omdat mijn dochter ziek was. Misschien een volgende vakantie.

Luik is misschien ook een optie. Qua afstand maakt dat niet eens zo heel veel uit.

Nogmaals bedankt voor alle reacties.
Die in Luik ken ik niet maar die in Rotterdam vond ik een beetje teleurstellend, waarschijnlijk omdat ik alleen in die in Londen en Dublin (Penny's) was geweest en daar hebben ze toch echt wel heeel veel leuke dingen. Ik vind de kwaliteit ook niet perse slecht trouwens, dat verschilt volgens mij meer per kledingstuk (net als bij H&M volgens mij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven