Entertainment alle pijlers

Dit is mijn lijf

26-10-2011 21:30 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk ook de Nederlandse versie.

Wie is zo gek om op tv te gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 22:22:

Nee hoor Zon, daar kan je gewoon heen.

Kijk alleen wel even in je aanvullende verzekering of ze de mondhygieniste vergoeden

Een vrijgevestigde mondhygieniste declareert T-codes, en die zitten niet altijd in de aanvullende verzekering

Een mondhygieniste die binnen een tandartspraktijk werkt kan ook M-codes declareren, en die worden vrijwel altijd vergoed uit de aanvullende verzekering.Ik ga het even uitzoeken, thanks!
wratten en schimmel oksels juk!
net of laseren zo onbetaalbaar is, als je er voor spaart is het toch voor iedereen te doen?
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
ja, heb je nou een probleem ermee of niet denk ik dan
@bubbelguppie

Niet iedereen heeft mogelijkheden om (daarvoor) te sparen.
in plaats van tattoos of piercings misschien.
Dat die huisarts aan die voeten komt met blote handen!
Jezus.... hij raakt ze aan zonder handschoenen! De borsten van die dames onderzocht hij met handschoenen, deze tenen zonder....!
Heeft de pedicure maar 1 voet gedaan?
Bah nog steeds vies! je zal er maar naast liggen in bed!
quote:S0LEIL schreef op 02 november 2011 @ 22:28:

Dat die huisarts aan die voeten komt met blote handen!

Ik zag het, ik zag het, ik zag het....en ik moest een beetje kokhalzen!

Nu snel naar Obese, want die heb ik ook nog niet gezien...

*eerst even een peer eten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
totaal kost het ongeveer 400 euro, al moet je er 4 jaar voor sparen, zou er alles voor over hebben als ik zoiets had
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Npu ik mis van alles....
Als het wel een schimmel is, dan is dat ook superbesmettelijk!
quote:queenfan25 schreef op 02 november 2011 @ 22:28:

Bah nog steeds vies! je zal er maar naast liggen in bed!En dan net als ik, heel veel bewegen in je slaap, zodat je wel 's wakker wordt en dan naast een paar voeten ligt
quote:Lizzl schreef op 02 november 2011 @ 22:30:

[...]

En dan net als ik, heel veel bewegen in je slaap, zodat je wel 's wakker wordt en dan naast een paar voeten ligt

Ieeeuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww

Naast die schimpies liggen bedoel ik he?!
Obese. Heb 1 aflevering gezien - echt diep respect. Sowieso om zo in je blootje op tv te komen en vervolgens om zo'n zwarte taak aan te gaan.
Die vent met die tenen en die vent met die tanden, waren toch twee verschillende mensen, of niet?

Het is in ieder geval een type wat ik ontzettend onaantrekkelijk vind. En van dat soort zitten er veel op relatiesites. Wellicht heel betrouwbaar, maar dat zal wel liggen aan het feit dat, áls ze iemand hebben, die vrouw nooit zullen laten schieten. Yek.
Ik snap echt werkelijk niet dat je je schimmelnagels zo ver kunt laten komen, echt bah! Daar haal je toch wat voor bij de apotheek en als dat niet werkt ga je toch naar je huisarts. Stel je voor dat je in dezelfde douche moet douchen als hem, jakkie.

Over dat laseren. Dat wordt toch gewoon door de verzekering vergoed als het in je gezicht is? Ik ken iig mensen die dat voor een groot gedeelte terugkregen via de huisarts.
quote:phoolan schreef op 02 november 2011 @ 22:20:

[...]

Ja, als Enter zonder makeup;-)hey jij daar!
quote:molly74 schreef op 02 november 2011 @ 22:22:

[...]

Haha, da's ook zo'n geval inderdaad, qua avatar. Denk je dat je iemand kent, dragen ze opeens een masker! een masker?
quote:enter schreef op 03 november 2011 @ 14:00:

[...]

een masker?

Ja inderdaad, een másker ja! Zoals nu weer, eentje met een wit gezicht met rode lippenstift (die scheef zit) en een zwarte pruik. En vorige week een halloweenmasker! Zo herken ik je steeds niet hoor, is allemaal héél verwarrend voor me.

Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld...
quote:molly74 schreef op 03 november 2011 @ 14:05:

[...]

Ja inderdaad, een másker ja! Zoals nu weer, eentje met een wit gezicht met rode lippenstift (die scheef zit) en een zwarte pruik. En vorige week een halloweenmasker! Zo herken ik je steeds niet hoor, is allemaal héél verwarrend voor me.

Ik ga er hulp voor zoeken, dit wordt me te ingewikkeld... heb er 48 uur op geoefend!!!
Ik denk dat die mensen van tevoren gescout worden via oproepen ofzo en daarna toevallig op straat langskomen.

Net zo toevallig als bij Trinny en Susan.

Krijg die horrorteennagels ook niet van mijn netvlies trouwens!
Kijkt er nog iemand?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven