Iemand ervaring met innestelingsbloeding?

09-09-2007 13:41 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een innestelingsbloeding, of die achteraf dachten "dat had het wel eens kunnen zijn".

Je leest overal dat het eigenlijk maar bij heel weinig mensen voorkomt maar toch wordt er wel veel over gesproken.

Ik vraag dit omdat ik nu al twee ochtenden ene heel klein beetje bloedverlies. En daarvoor wat lichtbruine afscheiding. Het lijkt verdacht veel op hoe de laatste keer mijn menstruatie begon dus ik reken daar eigenlijk op. Maar het gekke is dat die pas drie weken geleden begon. Ik moet nog een ruime week voordat ik weer mijn menstruatie verwachte. Zou dus wel een hele korte cyclus zijn. Vandaar de gedachte aan innestelingsbloed.
Haha, oud topic!
Hallo allemaal,

Ik heb even gezocht op dit onderwerp (een nieuw topic beginnen kan altijd nog) en kwam dit tegen. Ik heb hier ook een vraag over.

Ik voelde me de afgelopen dagen behoorlijk zwanger en nog eigenlijk. Ik herken het van de vorige keer. Maar gisteren had ik opeens bloedverlies! Op dag 22 van mijn cyclus! Ik moet vrijdag of zaterdag eigenlijk pas ongesteld worden! Het was heel weinig, maar het was er wel. Vannacht behoorlijke buikpijn gehad, dus ik verwachtte vannochtend dat het flink doorgebroken was, maar het was eigenlijk maar weinig.. Nu weet ik dus niet wat ik moet denken. Innesteling misschien? Maar kan dat, met zulke buikpijn? Nu heb ik in ieder geval geen buikpijn meer, maar wel pijnlijke borsten en vreselijk rommelende darmen. Ik wacht dus maar even af wat er vandaag nog gebeurd, en de komende dagen. Misschien is mijn cyclus echt helemaal in de war.

Iemand een soortgelijke ervaring?

Ik kan me voorstellen dat mensen denken, doe een test, maar daar is het nog te vroeg voor, dus ik was eigenlijk benieuwd hoe dit bij anderen is gegaan.

groetjes, Lucia
De innestelingsbloeding herken ik dan niet. Maar de pijnen rond de innesteling wel. Helaas is dat bij mij een mk geworden. Ik heb de pijnen alleen ook als ik niet zwanger ben. Tenminste ik denk niet dat ik deze maand weer zwanger ben. Maar ja, het kan dus volgens mij gewoon hardstikke goed dat je zwanger bent. Ik heb ook wel eens op innestelingspijn gegoogled en dan zul je zien dat je niet de enigste bent.
Hallo allemaal,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een hele regelmatige cyclus. Ik had vorige week maandag mijn eisprong (heb een test gedaan) nu had ik opeens afgelopen maandagavond (7 dagen later) op het toilet een beetje roze bloedverlies bij het afvegen, dinsdag had ik s'ochtend nog een beetje bruin bloed maar daarna was het weg. Ik vraag me af of dit een innestelingsbloeding is geweest. Ik heb last van mijn borsten en ben moe maar heb ook een beetje last van mijn buik, niet echt pijn maar een beetje zeurderig gevoel. Herkent iemand dit? Het is nog te vroeg om een test te doen dus wordt een beetje gek van onzekerheid. Lucia ben jij ongesteld geworden??

Groetjes
Ik had tot de 8 weken zelfs aanhoudend bloed verlies, soms een dag niets dan weer behoorlijk veel. Ook helderrood. Het was de zwangerschap van mijn 3e kind. Toen ik eindelijk met de 8 weken een echo mocht laten maken, heb ik maar een vriendin mee genomen. Ik wist zo zeker dat het niet goed zou zitten, dat mijn man van mij lekker op zijn werk mocht blijven. Maar op het scherm verscheen een vrolijk kloppend hartje en 7 maanden later is mijn gezonde zoon geboren.

Na de echo ook geen bloeding meer gehad. Ik had net voor de zwangerschap mijn spiraaltje laten verwijderen en volgens mij heeft dit kleine wondjes veroorzaakt die, door de zwangerschap die meteen daarop volgde, zijn gaan bloeden. Ik voelde ook echt korstjes op de baarmoedermond.

Sterkte met de onzekerheid. Het hoort er helaas bij.
Dank je wel voor je reactie. Een vriendin van mij (nu 15 weken zwanger) was ook redelijk snel zwanger nadat zij haar spiraaltje had laten verwijderen. Zij had ook een bloeding in de vierde week, ze dacht in eerste instantie dat ze ongesteld was geweest maar twee weken later bleek ze toch zwanger. Ik heb geen spiraaltje gehad dus voor mij gaat dit niet op, helaas zit er idd niets anders op dan wachten dus dat ga ik dan maar doen .
Ik kreeg rond de dag dat ik ongesteld zou moeten worden (ik was heel onregelmatig) bruin bloedverlies. Omdat het zo weinig was en bruin bleef deed ik na 5 dagen een test. Twee streepjes: zwanger! Het bloedverlies bleef 2,5 week aanhouden (alleen bruinverlies geen helder rood bloed) Nu sinds een halve week is het weg. Vandaag het hartje gezien. Dus alles lijkt goed te gaan. Blijft toch eng zo lang bloedverlies.
up voor Freshzone
Dank je wel Shyte, zo kan het ook!
ik duim voor je!
Up voor tjoelip!
Dank je, Toffifee!
Hallo,

Even nog eenvraag hierover: ik heb 10 dagen na ovulatie (die voel ik meestal goed) wat roze afscheiding-licht bloedverlies gehad. Daarna niets meer.

Nu zit ik op dag 28 (1 dag overtijd voor mijn cyclus) en ben niet ongesteld. Wel PMS klachten (zeurende buikpijn) en gespannen borsten.

Zou dit dus een innestelingsbloeding kunnen zijn?

KK
Heb je al getest?
Nee, wil nog even wachten tot woensdag, maar was benieuwd of er behalve bovenstaande, nog andere ervaringen zijn.

KK
Ik heb op dag 20 van een cyclus van 28 dagen bloedverlies gehad.. was de eerste keer dus hadal het vermoeden dat het een innestelling was.. morgen 9 weken zwanger.. dus kk.. het kan heel goed!!! Gewoon testen!!
En al getest of wacht je toch nog tot woensdag? Wel laten weten he!
Ik ben zwanger!! Voelt zo onwerkelijk nog...niet gepland maar erg gewenst en ik ben al 39 jaar. Als ik hoor en lees hoeveel vrouwen op deze leeftijd moeite hebben om zwanger te raken voelt dit echt als een wondertje.

Bedankt voor jullie reacties

KK
hoi,

ik twijfel ook of ik een innestelbloeding heb gehad. was 12 sept voor het laaste ong. en had vorige week vrijdag 26 sept buikpijn en een bloedering slijmpropje. ik heb de dokter gebeld omdat de buikpijn aanbleef en die dacht aan een innestelbloeding. heb bij mijn eerste kindje (nog geen jaar) geen bloedverlies gehad. evt zwangerschap is niet gepland, maar ben er zo mee bezig dat het tegen zou vallen als het niet zo is. wacht nog maar een weekje rustig af..
hoi hoi!

Ik heb het topic weer even naar boven gehaald omdat ik nu in precies dezelfde situatie zit. Bovenstaande reacties geven me enigsinds weer hoop nadat ik vanochtend dacht ongesteld te worden....

Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus en ik heb op dag 20 een eisprong gehad ( dit is bijna zeker ivm samenlevingstest ). Nu dus 10 dagen later dan mijn eisprong een beetje licht bruin bloedverlies en een zeurend gevoel in mijn buik. Niet echt krampen ofzo en het bloedverlies is ook van binnen oud bruin van kleur.

Ik ben momenteel bezig met Clomid en daarom ben ik ook zo onzeker want je moet dan weer op dag 3 van je nieuwe cyclus starten met een nieuwe reeks......Gelukkig las ik op de site van Predictor dat je 1e dag van je nieuwe cyclus echt de dag is waarop je helder rood bloed verliest.......Natuurlijk weet ik dit wel maar toch, je gaat twijfelen.

2 cyclussen terug had ik dit dus ook alleen was het meer oud bruin bloedverlies. Ik dacht toen echt dat ik ongesteld zou worden want het hield ook 4 dagen aan. Niet veel maar toch wel 4 dagen achter elkaar.....Ik ben toen trouw op dag 3 gestard met Clomid en toen bleek later dat op dag 10 pas mijn echte ongesteldheid begon.......misschien was het dus wel een innestelingsbloeding, potverdikkeme! Maar dat is altijd achteraf, ik weet nu beter. Aankomende woensdag is mijn NOD en ik hoop het zo......

Hopelijk komen er weer meiden posten die nu in hetzelfde schuitje zitten zodat ik mijn zenuwen een beetje in bedwang kan houden. Enerzijds heb ik de moed al verloren, anderszijds is er toch nog een stemmetje in mijn achterhoofd.......wie weet....
Echt helemaal niemand op dit moment.....
Pammi, geen ervaring helaas. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en voor je duimen.
Ik heb 5 kinderen en nog nooit een innestelingsbloeding gehad, maar nu ik voor de zesde keer zwanger blijk te zijn heb ik er wel 1 gehad.

Ik heb mijn jongste dochtertje 9 maanden bv gegeven en ben sindsdien niet meer ongesteld geweest.Ze is nu 11 mnd.Maar vorige week zaterdag had ik ineens 2 dagen een beetje (bruinig) bloedverlies.Gisteren heb ik een test gedaan die positief was.Maar sinds vandaag heb ik weer een beetje (bruin) bloedverlies.Ik ben nu heel erg bang voor een mk.Weet iemand of dit normaal is?
HOiHoi,

Ik heb een beetje een raar bericht maar goed. Ongeveer anderhalve week geleden ben ik verkracht door 3 jongens. Dat was een week nadat ik ongesteld ben geweest. Nu anderhalve week later begin ik opeens licht te bloeden van onderen. Niet veel en het is bruinig van kleur. Ook heb ik pijn van onderen soms. Ik ben naar de GGD arts geweest namens de politie maar ik heb geen letsel over gehouden. Over ongeveer anderhalve week moet ik ongesteld worden. Zou dit innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik snap dat veel mensen een kindje willen, maar in dit geval zou het voor mij alles nog erger maken. Ik ben trouwens gewoon aan de pil want ik had een vriendje voordat alles gebeurde. Maar ik heb de laatste tijd ook veel last van diaree gehad en braken soms, dus ik weet niet zeker of dat die pil goed gewerkt heeft:( En kun je ook een test doen op dit moment, want ik ben echt bang.

Alvast bedankt,

Meisje
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven