Iemand ervaring met innestelingsbloeding?

09-09-2007 13:41 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een innestelingsbloeding, of die achteraf dachten "dat had het wel eens kunnen zijn".

Je leest overal dat het eigenlijk maar bij heel weinig mensen voorkomt maar toch wordt er wel veel over gesproken.

Ik vraag dit omdat ik nu al twee ochtenden ene heel klein beetje bloedverlies. En daarvoor wat lichtbruine afscheiding. Het lijkt verdacht veel op hoe de laatste keer mijn menstruatie begon dus ik reken daar eigenlijk op. Maar het gekke is dat die pas drie weken geleden begon. Ik moet nog een ruime week voordat ik weer mijn menstruatie verwachte. Zou dus wel een hele korte cyclus zijn. Vandaar de gedachte aan innestelingsbloed.
Ik heb destijds toen ik zwanger bleek van mijn jongste kindje een innestelingsbloeding gehad.

Ons was verteld dat spontaan zwanger worden niet zou lukken. Onze oudste is "verwekt" dmv IUI. Toen zij 9 maanden was, ging ik weer menstrueren. Ik gaf toen nog bv. Na haar eerste verjaardag, dacht ik dat ik ongesteld werd (na een dag of 26, wat voor mij heel normaal was) verloor ik wat bloed, maar dat stopte ook heel snel weer, vanwege wat twijfels heb ik 4 dagen later (ook vanwege naderend carnaval en mogelijk wat alcohol) besloten een test te doen en die was hartsikke positief.
Camera, hoe is het met jou afgelopen?
Wat een geluk Ris!
Hallo allemaal!

Hoe is het gegaan?

Ik heb iets soortsgelijks waar ik graag jullie advies over wil. 21 okt heb ik mijn mirena eruit laten halen en 22 okt was mijn ms in de avond. 4 weken later ook op de avond op 19 nov weer ms ook netjes op tijd maar er waren maar 3 dagen bloedverlies. Wel pijnlijke borsten maar die gingen over bij eerste dag ms. Nu 3 weken later en 1 dag bloedverlies en buik-en rugpijn. Maar het bloedverlies is nu maar heel weinig en heb er eigenlijk alleen een inlegkruisje voor nodig. Ik ben nooit zo vroeg ongesteld! Mijn rug- en buikpijn zijn afgenomen tot een beetje een zeurderig iets. Bij mijn eerste nu 6 jaar had ik ook rugpijn voor ik wist dat ik zwanger was. Ik heb hele pijnlijke borsten en nu aan het einde van de dag nog steeds. En zweet en droom de laatste nachten heel erg. Kunnen jullie hier iets van zeggen of me een hart onder de riem steken? Ik zou zatrerdagavond pas weer ms moeten hebben.....
Ik zit met hetzelfde.. Zit nu op dag 33,heb gem een cyclus van 28- 31 dagen.Had vorige week een paar dagen gevoelige borsten, niet raar want heb ik altijd in de 2de helft van mijn cyclus. Verder geen pms klachten. De laatste dagen heb ik wat zeurderig gevoel in me onderbuik. Vanmorgen heb ik een test gedaan, die deed helemaal niks dus ik zou na me werk een nieuwe test halen. Om 12 uur veegde ik wat bloed weg op de wc en heb een tampon erin gedaan. Om half 4 tampon eruit gehaald en inlegkruisje, tampon zat erg weinig in. Nu is het half 8 geweest en er zit niet meer dan een druppel in me inlegkruisje. Dus voor de zekerheid heb ik net nog maar gauw bij de ah een test gehaald.

Normaal als ik ongesteld word is het gelijk volop, kan ik niet zonder tampon.. Nu heb ik een paar druppeltjes..

Misschien ben ik er teveel mee bezig en wil ik het te graag, maar zou het misschien nu dan toch??
Upje...
Cookie, dat zou best kunnen, Ik heb bij m'n eerste zwangerschap geen innestelingsbloeding gehad. Toen we zwanger wilden worden was ik het een week later ook. Bij m'n tweede zwangerschap een test gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden. Die was negatief. Een dag later verloor ik wat bloed dus dacht ik ongesteld was natuurlijk. De dag erna was het bloeden alweer gestopt en heb ik nog een test gedaan. En die was positief!
Fingers crossed voor morgen, ben blij dat ik vanav nog n nieuwe test heb gehaald, want het voelt nu anders dan anders. Of beeld ik me dat allemaal in door de hoop.. Zo spannend! Maar ik heb nu nog bijna geen bloedverlies, ik 'drup' ook niet in wc met plassen en veeg erg weinig weg. Sorry voor onsmakelijke;)

Wat goed miekepieke dat je zo snel zwanger was! Geniet van het moederschap;)
Hallo,

Jaaa ik heb al 4x zwangerschapstest gedaan

Maar heel vaag allemaal.. 1e x was wel positief met 1 vage roze streep

2e en 3e x zwangerschapstest gedaan die was negatief

En vorige week weer een test gedaan die was ook weer vage 2 strepen

Dus nu word ik onzeker en hebt me twijfels

Om weer een test te gaan doen, of naar de huisarts te gaan

Ben bang dat ik straks een teleurstellende uitslag krijgt..

Want mijn verloofde en ik zijn deze 1 jaar bezig voor een kindje

Dus zal teleurstellnd zijn als ik niet zw bent :'(

Symptomen:

- eet veel, snacks chocola en verlang erg naar ijs iets koudst in mijn mond

- opgezwollen borsten voelt voller aan dan normaal.

- slaap vroeg, iets zegt tegen me dat k moe bent en vroeg moet slapen

- duizelig, leegte in mijn hoofd en wazig.

- hoofdpijn.

- snel chagerijnig, en huil om dommste dingen en voel me eenzaam opeens..

- jeuk aan mijn borsten af en toe.

- in de ochtend met opstaan niezen.

Zal ik toch wel zwanger zijn? Is het mogelijk? Hmmmm..
Ik zou als ik van jou was toch naar de huisarts gaan. Misschien draait het uit op een teleurstelling, maar misschien is het juist positief nieuws.

Het kan dat je zwanger bent, maar schijnzwanger bestaat blijkbaar ook. Ik had begin dit jaar ook vage testen, maar na een aantal dagen had ik wel een betere positieve.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven