Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
Hoewel ik haar gedarg dus absoluut niet goedkeur, kan ik me wel voorstellen dat ze is ontspoord.

Ze is geadopteerd en staat ook nog eens heel erg in de spotlights, dat moet als kind niet makkelijk zijn geweest.

Niet dat een geadopteerd kind automatisch problemen krijgt, maa toch hoor je vaak dat het op zoek wil naar biologische ouders etc.

Ik zal ook niet raar staan te kijken als een van de kinderen van Angelina Jolie en Brad Pitt zal ontsporen. Geadopteerd en zoveel in de spotlights.....
Precies Zanne, dat denk ik dus ook.
Dat zou heel goed kunnen. Maar om dan maar zonder enig benul van zaken over Connie heen te vallen...Zij heeft ongetwijfeld, zoals elke ouder, fouten gemaakt. En die fouten worden allemaal breed uitgemeten vanwege die spotlights. Was ze gewoon Marieke uit Achtkarspelen geweest en ze had diezelfde fouten gemaakt, was er niets aan de hand geweest, althans wat betreft de kritiek op haar.
quote:lughnasadh schreef op 04 november 2011 @ 17:49:

Dat zou heel goed kunnen. Maar om dan maar zonder enig benul van zaken over Connie heen te vallen...Zij heeft ongetwijfeld, zoals elke ouder, fouten gemaakt. En die fouten worden allemaal breed uitgemeten vanwege die spotlights. Was ze gewoon Marieke uit Achtkarspelen geweest en ze had diezelfde fouten gemaakt, was er niets aan de hand geweest, althans wat betreft de kritiek op haar.

Klopt, maar ze is nu eenmaal een BN-er en daar hoort dit bij en van haar bekendheid geniet ze ook volop (en is ze rijk mee geworden).

Waarom is het trouwens OK om over Constanza te vallen zonder kennis van zaken en niet over haar? Dat vind ik krom.
quote:Friezin71 schreef op 20 september 2011 @ 19:43:

Nóg genanter dan Gerda "alles was weg, de konijnenbontjes, wég" Smit? niets is genanter dan dat....
Wat worden de kinderen toch heen en weer gesleept tussen de gezinnen. Ze hebben het misschien wel fijn bij hun oma en dan moeten ze weer terug.

Ik zou het normaal vinden als er ook eens naar de wens van de kinderen wordt gevraagd.

Ik weet dat je pas vanaf je twaalfde mag beslissen over bij wie je wilt wonen, maar dan nog: de kinderen moeten geen inzet van de strijd zijn.
conny zei gisteren in Boulevard dat de kinderen zelf ook graag weer naar huis wilden
quote:iris1969 schreef op 04 november 2011 @ 18:07:

[...]

Klopt, maar ze is nu eenmaal een BN-er en daar hoort dit bij en van haar bekendheid geniet ze ook volop (en is ze rijk mee geworden).

Waarom is het trouwens OK om over Constanza te vallen zonder kennis van zaken en niet over haar? Dat vind ik krom.

Ik val ook niet over Constanza/Amanda, ik weet er geen fluit van en ken haar net zomin als Connie, behalve wat er in de bladen staat. Een aantal posters ken(den)en haar blijkbaar wel persoonlijk.

Maar die kindjes zijn hoe dan ook de dupe van dat heen en weer gesleep
quote:iris1969 schreef op 04 november 2011 @ 18:07:

[...]

Waarom is het trouwens OK om over Constanza te vallen zonder kennis van zaken en niet over haar? Dat vind ik krom.Ik weet niet of Connie zo rijk is geworden met de showbiz. Volgens mij meer door Hans, (voormalig?) eigenaar van de Free Record Shop en later haar eigen kliniek.
quote:Melpomene schreef op 05 november 2011 @ 13:15:

[...]

Ik weet niet of Connie zo rijk is geworden met de showbiz. Volgens mij meer door Hans, (voormalig?) eigenaar van de Free Record Shop en later haar eigen kliniek.Ze heeft ook een enorm kapitaal van zichzelf, een deel is van haar Vanessa-tijd en een deel inderdaad van haar kliniek, maar die kliniek was nooit zo bekend geworden als zij zelf niet zo bekend was geweest.
Die kliniek is toch gewoon betaald door haar man? Wat voor enorm kapitaal heeft zij dan precies? Van dat ene hitje? Geloof je het zelf?
Connie/Vanessa zal best wel eigen vermogen hebben gehad toen ze trouwde met Hans.. ze had toch een paar hitjes op haar naam staan. Plus optredens, gastoptredens, tv aanbiedingen dat soort dingen, Brengt geld in het laatje. Maar feit blijft wel dat Hans Breukhoven erg vermogend was toen ze trouwden.
Met een paar hitjes bouw je geen vermogen op. Ja, een leuk zakcentje, maar vergeleken met het vermogen van Hans Breukhoven is het natuurlijk peanuts. Dus "enorm kapitaal" is zwaar overdreven.
quote:schommelstoel schreef op 05 november 2011 @ 16:23:

Met een paar hitjes bouw je geen vermogen op. Ja, een leuk zakcentje, maar vergeleken met het vermogen van Hans Breukhoven is het natuurlijk peanuts. Dus "enorm kapitaal" is zwaar overdreven.Nee dus. Ik heb haar een keer gezien in een programma waarin ze heel openhartig vertelde over haar eigen geld en toen vertelde ze dat ze zat eigen geld had. Uiteraard niet zoveel als Hans, maar dat zei ik ook niet.
Vergis je niet hoor in het 'produkt Vanessa'... Ze was al best wel bekend toen ze Hans ontmoette..Optredens en andere activiteiten brengen best wel geld in het laatje.
Ongetwijfeld. Maar neemt nog niet weg dat "enorm kapitaal" erg overdreven is.

En Iris, je zegt dat Vanessa óók een enorm kapitaal heeft, oa door haar hitjes. Maar ik kan je garanderen dat je in Nederland niet rijk wordt van een paar hitjes. Hoe vaak je ook optreed. Dus nee, ze had geen enorm kapitaal, ze kon leuk rondkomen. En de rest heeft ze aan haar man te danken. Financieel gezien.
Wat doe je nu eigenwijs. Ze was al miljonaire toen ze hem ontmoette, dat is een enorm kapitaal.

Ja hij heeft nog veel meer (volgens mij 92 miljoen ofzo), maar daar had ik het ook niet over.
http://www.youtube.com/wa ... &feature=player_embedded#!

Goh, wat wisten vrouwen zich toen toch goed te kleden, he?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iris1969 schreef op 05 november 2011 @ 22:56:

Wat doe je nu eigenwijs. Ze was al miljonaire toen ze hem ontmoette, dat is een enorm kapitaal.

Ja hij heeft nog veel meer (volgens mij 92 miljoen ofzo), maar daar had ik het ook niet over.Eigenwijs?? Sorry, maar waar haal jij vandaan dat ze al miljonair was en dat ze dat heeft opgebouwd met haar hitjes?
quote:schommelstoel schreef op 05 november 2011 @ 23:10:

[...]

Eigenwijs?? Sorry, maar waar haal jij vandaan dat ze al miljonair was en dat ze dat heeft opgebouwd met haar hitjes?Dat zeg ik toch. Dat vertelde ze zelf in een diepte-interview.
Nee, je zei net dat ze zat eigen geld had. Dat heb ik ook. Maar ik ben nog steeds geen miljonaire
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2011 21:36
Reden: provoceren
% gewijzigd
Je hebt gewoon geen gelijk. Kun jij wel vinden dat ik zuig en zeur, maar als ik zie dat je niet zo goed weet waar je het over hebt, tja, dan mag ik daar toch wel wat van zeggen?

Jammer dat je nu ineens zo aanvallend doet hoor.
Vanessa was toch eerst gewoon getrouwd met een andere rijke vent? Volgens mij een Amerikaan. Haar "hijgcarriere" startte ze onder leiding van Platenbaas Breukhoven
Wat een onzin over het fortuin van Conny. Het staat vast dat zij rijk is, anders dan kun je geen appartement bekostigen in de PC Hooftstraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven