Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
Ja, dat dacht ik dus ook. Ze is écht niet zelf stinkend rijk geworden hoor. Dat heeft ze aan die mannen te danken. Die hebben haar lekker op weg geholpen.
Voor ze met Breukhoven trouwde "zong" ze nog niet.
quote:louisavuitton schreef op 06 november 2011 @ 00:10:

Wat een onzin over het fortuin van Conny. Het staat vast dat zij rijk is, anders dan kun je geen appartement bekostigen in de PC Hooftstraat.Jaaaa, nu wel ja. Maar daar ging het niet over. Het ging erover dat ze volgens Iris al miljonaire was voordat ze met Hans was. En dat ze dat verdiend had met haar plaatjes. Dát is dus niet zo. Van een paar plaatjes word je nu eenmaal niet rijk in Nederland.
quote:bacchus schreef op 06 november 2011 @ 00:09:

Vanessa was toch eerst gewoon getrouwd met een andere rijke vent? Volgens mij een Amerikaan. Haar "hijgcarriere" startte ze onder leiding van Platenbaas Breukhoven

Op haar achttiende trouwde Connie Witteman en verhuisde ze met haar echtgenoot naar de Verenigde Staten, waar ze fotomodel werd onder de naam ‘Coco’. Haar huwelijk strandde. Connie trouwde met Peter Zulver Ook dit huwelijk hield niet lang stand. Op 20 november 1987 trouwde ze met Free Record Shop-baas Hans Breukhoven.

Haar eerste " hits " zijn van rond 1982.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je een paar keer slim trouwt en scheidt kun je een leuk kapitaaltje bijeen sprokkelen.
quote:schommelstoel schreef op 06 november 2011 @ 00:10:

Ja, dat dacht ik dus ook. Ze is écht niet zelf stinkend rijk geworden hoor. Dat heeft ze aan die mannen te danken. Die hebben haar lekker op weg geholpen.Leuk voor haar, toch? Al heeft dat ook wel weer een keerzijde: tegenwoordig zit zij moederziel alleen in een miljoenenappartement in hartje A'dam, bekostigd door haar ex....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2011 @ 00:14:

[...]

Op haar achttiende trouwde Connie Witteman en verhuisde ze met haar echtgenoot naar de Verenigde Staten, waar ze fotomodel werd onder de naam ‘Coco’. Haar huwelijk strandde. Connie trouwde met Peter Zulver Ook dit huwelijk hield niet lang stand. Op 20 november 1987 trouwde ze met Free Record Shop-baas Hans Breukhoven.

Haar eerste " hits " zijn van rond 1982.volgens mij geproduceerd door haar man of ex of toekomstig man. En ze was ook hoer toch?
quote:bacchus schreef op 06 november 2011 @ 00:17:

[...]

volgens mij geproduceerd door haar man of ex of toekomstig man. En ze was ook hoer toch?Serieus? Hoe weet je dat dan?
quote:bacchus schreef op 06 november 2011 @ 00:17:

[...]

volgens mij geproduceerd door haar man of ex of toekomstig man. En ze was ook hoer toch?Echt? Ik ga even Googelen.
Connie Breukhoven is géén hoer

Laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn: Connie Breukhoven aka Vanessa is géén hoer. Herhaling: géén hoer. De websites zijonline.nl (altijd heel betrouwbaar) en witheet.com suggereerden beiden in een artikel dat Connie werkzaam is geweest als prostituee. Connie en Hans hebben daarop een kort geding aangespannen tegen de website. De rechter veroordeelde de sites tot het verwijderen van het artikel, het plaatsen van een rectificatie en het betalen van een boete van tienduizend euro.

Zijonline en Witheet schreven in de artikelen dat Connie voorkomt in een dossier van de Haagse zedenpolitie. Voordat ze twintig jaar geleden trouwde met Free Record Shop-baas Hans, zou miss botox als dame van lichte zeden hebben gewerkt.
http://juridischdagblad.nl/content/view/6845/68/
als je met een man trouwt vanwege de centen, hoe heet dat dan?
En wat dan nog?
quote:bacchus schreef op 06 november 2011 @ 00:27:

als je met een man trouwt vanwege de centen, hoe heet dat dan?Slim?
Ja mag ze zelf weten. Maar dat plaatst de "carriere" van Connie Kreunhoven wel in een ander daglicht
quote:bacchus schreef op 06 november 2011 @ 00:29:

Ja mag ze zelf weten. Maar dat plaatst de "carriere" van Connie Kreunhoven wel in een ander daglichtOmdat ze wellict een hoer is geweest? Zou niet weten wat dat te maken heeft met haar latere carriere (als je al van een carriere kan spreken natuurlijk, maar dat terzijde).
quote:louisavuitton schreef op 06 november 2011 @ 00:31:

[...]

Omdat ze wellict een hoer is geweest? Zou niet weten wat dat te maken heeft met haar latere carriere (als je al van een carriere kan spreken natuurlijk, maar dat terzijde).Het zegt wel iets over haar persoonlijkheid natuurlijk. Niet perse iets negatiefs trouwens.
nee het zegt iets over haar "vermeende kapitaal" dankzij een niemendal hitje.
Ze vertelde in het interview met Gerard Dröge of Jort Kelder (dat weet ik niet meer precies) terwijl ze een rondleiding gaf in haar etage op de PC dat ze al miljionaire was vóór ze met Hans trouwde. Ze vertelde er niet precies bij hoe ze aan dat geld kwam, maar als jullie mij nog steeds niet geloven zoek dan dat TV-interview op dan hoor je het met je eigen oren.
Nee joh, ik geloof je best, ik geloof alleen Connie niet zo.
quote:schommelstoel schreef op 06 november 2011 @ 13:24:

Nee joh, ik geloof je best, ik geloof alleen Connie niet zo.Ik ook niet. Ze laat graag alles mooier voorkomen dan het in werkelijkheid is. Denk dan ook gelijk aan het perfecte gezin met geadopteerde kinderen rond de kerstboom in een roddelblad.
Ik denk dat C. Breukhoven de dingen graag mooier voorspiegeld dan ze daadwerkelijk zijn. Tot op het grappige en vooral doorzichtige af. Laatst bij Boulevard vertelde ze dat zij de kinderen van Mo en Constanza voor langere tijd opgevangen zou hebben ivm mogelijk goede banen van die 2 in het buitenland. Ze schetste daar een beeld alsof Mo of Constanza ambassadeur zouden worden in de V.S. oid. Direct daarna zag je een beeld van dat beetje te pafferige 2-tal in 100% nylon trainingspakjes. Tja, komt niet echt geloofwaardig over. Goeie baan in het buitenland. Ik kon er wel om lachen - terwijl het natuurlijk heel triest is. Ze zitten nu in Sneek. Stukje buitenland in Nederland.
quote:malu3 schreef op 06 november 2011 @ 13:27:

[...]

Ik ook niet. Ze laat graag alles mooier voorkomen dan het in werkelijkheid is. Denk dan ook gelijk aan het perfecte gezin met geadopteerde kinderen rond de kerstboom in een roddelblad.Dat is ook weer waar, dat deed ze ook met haar huwelijk toen Hans allang een ander had. Het blijft een maf gezin.
quote:iris1969 schreef op 06 november 2011 @ 13:32:

[...]

Dat is ook weer waar, dat deed ze ook met haar huwelijk toen Hans allang een ander had. Het blijft een maf gezin.Dat is zeker waar!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 november 2011 @ 23:02:

http://www.youtube.com/wa ... &feature=player_embedded#!

Goh, wat wisten vrouwen zich toen toch goed te kleden, he?!

Die hele clip is gewéldig!

Bedankt voor het posten van deze onnavolgbare überkitsch!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven