Lekker Stinken

05-11-2011 01:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Vieze luchtjes die lekker zijn? Bijvoorbeeld poep van een pasgeboren baby, verweerde sokken, of een dekbed dat al een maand in dienst is. Ik moest daar ineens aan denken. Wat zijn jullie lekkere vieze luchten?
quote:bacchus schreef op 05 november 2011 @ 02:11:

vroeger had iedereen een zakkam, ik merk dat dit niet meer hip is. Ik kon uren zoet zijn met die stukjes die tussen de tanden zatenhet was dus echt beter vroeger.
een botulisme slootje
quote:bacchus schreef op 05 november 2011 @ 02:11:

vroeger had iedereen een zakkam, ik merk dat dit niet meer hip is. Ik kon uren zoet zijn met die stukjes die tussen de tanden zatenik kon er deuntjes op blazen
een kokosmat ouder dan 20 jaar
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
de lucht onder zware bloempotten. Pissebedden zijn er ook dol op
Een stinkdier.
Verstopte anaalklieren van je trouwe viervoeter
quote:polizi schreef op 05 november 2011 @ 02:08:

een vastgeroeste tampon in een operatieschaaltje, gevonden na een inwendig onderzoek van de vrouwenarts.Een volgezogen tampon met van die dikke rode stukken, en dan houd ik hem aan dat draaitje vast zo boven mijn hoofd -net als een hollandse nieuwe- met mijn neus er tegenaan volop insnuiven die lucht. En dan komt er bloed op mijn neus. En zegt mijn vriend... he wat zit er op je neus? En dan zeg ik, lik het er maar af. En dan likt hij het eraf. Ondertussen ga ik bloedworst opbakken voor bij de rode kool en belt het bezoek aan.
quote:polizi schreef op 05 november 2011 @ 02:14:

Verstopte anaalklieren van je trouwe viervoeterals ze dat opensnijden is het heel smerig, maar als hij subtiel 1 druppeltje verliest op je avondtoilet, heb je de hele avond zwermen mannen om je heen, die zijn dol op die geslachtsluchtjes
de zak van Max

de zak van Sinterklaas

de zak van het Leger des Heils na jaren in de schuur hebben gestaan.
quote:Iwannalive schreef op 05 november 2011 @ 02:14:

[...]

Een volgezogen tampon met van die dikke rode stukken, en dan houd ik hem aan dat draaitje vast zo boven mijn hoofd -net als een hollandse nieuwe- met mijn neus er tegenaan volop insnuiven die lucht. En dan komt er bloed op mijn neus. En zegt met mijn vriend... he wat zit er op je neus? En dan zeg ik, lik het er maar af. En dan likt hij het eraf. Ondertussen ga ik bloedworst opbakken voor bij de rode kool en belt het bezoek aan.
quote:bacchus schreef op 05 november 2011 @ 02:15:

[...]

Als we dan toch gek doen...
hoe ruikt het bezoek?

[...]

Een volgezogen tampon met van die dikke rode stukken, en dan houd ik hem aan dat draaitje vast zo boven mijn hoofd -net als een hollandse nieuwe- met mijn neus er tegenaan volop insnuiven die lucht. En dan komt er bloed op mijn neus. En zegt mijn vriend... he wat zit er op je neus? En dan zeg ik, lik het er maar af. En dan likt hij het eraf. Ondertussen ga ik bloedworst opbakken voor bij de rode kool en belt het bezoek aan.Da's best wel écht smerig.

[...]

Een volgezogen tampon met van die dikke rode stukken, en dan houd ik hem aan dat draaitje vast zo boven mijn hoofd -net als een hollandse nieuwe- met mijn neus er tegenaan volop insnuiven die lucht. En dan komt er bloed op mijn neus. En zegt mijn vriend... he wat zit er op je neus? En dan zeg ik, lik het er maar af. En dan likt hij het eraf. Ondertussen ga ik bloedworst opbakken voor bij de rode kool en belt het bezoek aan.
quote:bacchus schreef op 05 november 2011 @ 02:16:

hoe ruikt het bezoek?Ga ik even over nadenken...
ziekenhuis warme hap en potjes olvarit
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 november 2011 @ 02:17:

[...]

Da's best wel écht smerig. Jullie zijn begonnen... met die ranzigheid...
Pleisters.

Die ouwe.

Als ze nat zijn.
Een bunzing
aangestipte wratten
ja pleisters, vooral die randjes die nog minstens een week op de wondrand blijven plakken
quote:Iwannalive schreef op 05 november 2011 @ 02:16:

[...]

Als we dan toch gek doen...Je kan het ook overdrijven.
Ik ga een nieuwe topic openen: "waar heeft blijfgewoonbianca' niet aan geroken"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven