motordames

27-05-2011 02:20 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie rijden er motor op dit forum. Of is dit net als voetballen
Tsja, officieel mag ik nog niet rijden maar ga het lekker wel doen!! Haha!
Aimee, gefeliciteerd en veel veilige km's gewenst!!

[moraalriddermodus]Maareh... zou het niet veel lekkerder rijden mét pasje op zak? Om niet te zeggen: verzekerd? [/moraalriddermodus]

Of is dit ook weer een grapje waar ik overheen lees :-S

Wat voor motor heeft je vriend? Wel fijn dat je daarop kan rijden tot je er zelf één hebt! :-)

Vandaag is de begrafenis van Simoncelli
helemaal top, gefeliciteerd tot ziens op de weg. Dit weekend nog mooi weer geniet er van.. Leuk dat je geslaagt bent op mijn geopende topic. Is zo een leuk verslag geworden op zo'n simpele vraag. Drive safe, greetz Flitz
@ basia, ja natuurlijk rij ik lekkerder met pasje! Ga dit weekend ook alleen ff kijken of ik het wat vind op een afgelegen parkeerplaats

Hij heeft een zzr 600, maar hij is nogal krachtig dus weet niet of het wat voor mij is

@ flitz, ja leuk he!

Thanks voor jullie reacties!

Van het voorjaar tijd voor een viva ritje??
@ aimee86, vrijblijvende TIP, Kijk, probeer, leen of huur ook eens de V-Strom van Suzuki. Dit is een betaalbare en vlotte moderne fiets die zich heel makkelijk laat berijden. Een hoge zit met veel overzicht. Is geen buikschuiver dus vindt je dat VET dan niet geschikt. Ik ben er erg tevreden over en vele anderen ook. Kijk maar eens op het V-Strom forum. Wahaa, een Vivarit, zal mijn vrouw best leuk vinden, of ik mij zo thuis voel tussen allemaal helmen met lange manen en paardestaarten betwijfel ik. Drive safe, take care
Ik helaas niet meer en door het lezen van dit topic kriebelt het toch zo!

Ik heb een motorongeluk gehad in 2009 en een rugblessure opgelopen waardoor ik niet meer mag rijden.

Het heeft me moeite gekost afscheid van mijn motor te nemen en het lijkt net of alleen mede-motorrijd(st)ers me begrijpen dat dat verdriet heeft gedaan!

Dus iedereen...veel plezier en geniet vooral veel! En natuurlijk....houd de glimmende kant boven!!
Huts!
Gefeliciteerd Aimee! Ik wens je heel veel plezierige en veilige kilometers. En lekker gaan proefrijden op allerlei motoren. Ik heb eerder een SV650 gehad, is een makkelijke motor om mee te beginnen. Ben benieuwd wat je van de zzr vindt.

@BellatrixVanDetta, nooit meer motortijden voor jou? O, daar zou ik flink depri van worden. Ja, dat is afscheid nemen van iets moois. Kun je nog achterop? Is niet hetzelfde, maar dan kan je nog eens een dagje met de groep mee.
Achterop wordt ook lastig, doet simpelweg teveel pijn. Ik ben afgelopen zomer wel een keer trike gaan rijden, maar dat is gewoon niet hetzelfde. Drie wielen is geen motor!

Maar ik kan er nog wel van genieten hoor, als ik op de snelweg zo'n hele groep zie rijden of als ik met vrienden naar het circuit ga.

Daarom zeg ik ook: genieten, echt doen! Maar blijf alert, het zit in een klein hoekje, ik zag het ook niet aankomen!
Huts!
@ bellatrix, jeetje wat heftig! Ik heb mijn rijbewijs nog geeneens maar ik zou er spontaan depri van worden...

Ik weet dat ongeluk in een klein hoekje zit, ken meerdere mensen die vervelende (niet heel ernstig hoor) ongelukjes hebben gehad.

@ dromepretje, dank je! Ik ga straks ff google'en op die motor!

Mijn ervaringen over de zzr horen jullie natuurlijk asap!
gefeliciteerd Aimee!
@ Aimee: en hoe is de ZZR bevallen? :-)

@ Bellatrix: Oh, dat snap ik zeker dat dat afscheid je verdriet doet. Die rugblessure gaat ook niet meer verbeteren?

Ik snap wel wat je bedoelt met dat alleen mede motorrijders dit snappen. Ken ook een paar mensen die niks met motorrijden hebben, ze doen hun best maar zullen het nooit helemaal begrijpen.
Ik heb dit weekend heel weinig tijd gehad niet gereden dus...

Mocht ook niet van vriend, pas als ik het pasje echt heb

Maar het komt wel, geduld is een schone zaak
zo een artikel 5 aan je lijf,
quote:basia schreef op 01 november 2011 @ 10:26:

@ Aimee: en hoe is de ZZR bevallen? :-)

@ Bellatrix: Oh, dat snap ik zeker dat dat afscheid je verdriet doet. Die rugblessure gaat ook niet meer verbeteren?

Ik snap wel wat je bedoelt met dat alleen mede motorrijders dit snappen. Ken ook een paar mensen die niks met motorrijden hebben, ze doen hun best maar zullen het nooit helemaal begrijpen.

Nee, die rugblessure is blijvend. Maar gelukkig heb ik een goede vriend heel veel plezier kunnen doen met mijn motor (die was lang niet zo beschadigd als ik, haha).

Enne...het blijft nog even lekker weer dus rij ze, jullie allemaal!!
Huts!
Ik morgen als het goed is!

Is een zijspan niks? Is wel anders, maar wellicht een optie?
@ aimee86, je zal er nu van genieten schat ik zo in. Je hebt het weer mee. Als je afgetapt bent, hoe was het?
We gaan straks richting een industriegebied, en ff wat rondjes rijden en bochtjes maken.

Ik zal vanmiddag proberen mijn ervaringen te delen!

Vanmiddag nog verjaardag dus ik ga proberen tijd te maken

Anders morgen!
Wat reed de zzr lekker! Heerlijk soepel, maar wel snel! Voor ik het wist zat ik op de 140 (op de dijk).

Ik ga nu gewoon zo lang het kan zo vaak mogelijk proberen stukjes te rijden, heerlijk!
UP!!

Zeg, ik heb nu een paar keer stukjes gereden op de zzr, en we houden deze voorlopig. Maar wat is het koud!!!!!

Hebben jullie handvatverwarming? Of verwarmde handschoenen? Ik las van de week iets over handschoenen die je kunt opladen, die dus niet met draadjes naar je accu gaan maar die je met een batterijtje op kan laden.

Heeft iemand ervaring daarmee? Mijn lichaam en voeten zijn niet zo snel koud, maar mijn handen... Die vriezen er zowat af! Niet fijn
Goed dat je verwarmde handschoenen overweegt. Of het type oplaadbaar goed werken weet ik niet. wel weet ik dat je geen goed effect hebt van handvatverwarming. De binnenkant wordt idd warm maar de buitenkant waar weer en wind op staat blijft koud. Vraag het eens na in een goede motorzaak, maar laat je geen Hot-Grips aanpraten. Fijn voor je dat de ZZR je goed bevalt. Drive safe, take care.
Dank je flitz voor je reactie. Ik heb verschillende verhalen gehoord over handvat verwarming, maar degene die er positief over waren rijden vooral binnen de bebouwde kom, dus veel schakelen. Ik rij voornamelijk snelweg, dus dan toch eens navraag doen.

Ik ga morgen naar een motorzaak waar ik al mijn kleding en helm heb gekocht, ik moet namelijk een sjaal hebben voor motor. Zij proberen je niks aan te smeren, dat is wel fijn!

Je hoort het nog wel!
Ps, wat zijn hot grips?
hete grepen handvat verwarming.

Ik hoor wel wat het geworden is.

Drive safe, take care.
Hallo! Ik ben sinds enkele weken ook bezig met motorrijles. Afgelopen zaterdag het achtje geleerd, ging goed! Ik vind het erg leuk maar ook spannend met dit soort weer.

Mijn vriend rijd nu 8jr motor en wil een nieuwe kopen, dus misschien kan ik zijn oude nog even gebruiken tot ik een eigen heb gekocht. Ik aas op een Ducati Monster 600, maar wil straks denk ik gewoon wat proefritjes op verschillende motoren maken.
Hi moondancer!

Wat leuk!! Ja, ducati monster, die vind ik ook erg gaaf, maar ik rij voornamelijk snelweg (woon werk verkeer) en dan is een naked niet fijn. Dat zul je wel ervaren als je je avb gehaald hebt

Wij hebben de zzr trouwens verkocht, ingeruild op een honda vfr 750f.

Zzr had nogal wat onderhoud nodig, nieuwe uitlaat, banden vervangen en nog wat dingen, en de vfr was niet veel duurder dan de reparaties samen. We kunnen m zaterdag ophalen. Spannend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven