Te diep

06-11-2011 14:28 141 berichten
Hallo viva-dames,

Wanneer mijn vriend en ik seks hebben gaat hij al gauw te diep, en dat is voor mij nogal pijnlijk. Daarom aan jullie de simpele vraag: bij welke standjes voorkom je dat hij te diep gaat?

Door veel oefenen zijn we al een end gekomen, maar hopelijk kunnen jullie me nog inspireren, zodat mijn vriend en ik niet telkens tot dezelfde standjes hoeven te vervallen .

Alvast bedankt!

liefs, Penelopeia
quote:TheEmpress schreef op 06 november 2011 @ 15:31:

[...]

Oh, wat jammer. Zijn jullie nog jong? Meestal leert de man het met de leeftijd wel wat beter onder controle houden en kan het dan uitstellen.Rond de 30, dus niet heel jong haha. En dus al 9 jaar samen, dus dat is het ook niet. Denk dat ik gewoon ontzettend lekker ben :P daar hou ik het maar op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 15:26:

[...]

Time flies when you're having fun

Letterlijk

, Inderdaad. Ivetje, misschien denk je dat het een paar minuten zijn, maar is het werkelijk een kwartier.

Zit een 2e of meerdere rondes er niet in, of is het dan ook net zo kort/lang*?

*haal door wat van toepassing is
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 15:22:

kunt natuurlijk ook andere gaatjes openen als hij te wild wordt en hij de controle verliest maar ligt aan jezelf of je dat wat vindNou mn kont gaatie niet in hoor, misschien over heel wat jaren als we voor de rest uit-geëxperimenteerd zijn Dan heb ik natuurlijk wel nog mn mond idd.
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 15:34:

[...]

Nou mn kont gaatie niet in hoor, misschien over heel wat jaren als we voor de rest uit-geëxperimenteerd zijn Dan heb ik natuurlijk wel nog mn mond idd.Maar dat is nog veel vervelender als hij te diep gaat
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:36:

[...]

Maar dat is nog veel vervelender als hij te diep gaat Dan zorg ik gewoon dat ik de 'moves' maak! Ik vind het met orale seks makkelijker om ervoor te zorgen dat hij niet te diep gaat, dan bij penetratie eigenlijk.
ik had het inderdaad over orale seks dat was voor mij en mijn vriendin de uitkomst.
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 15:37:

[...]

Dan zorg ik gewoon dat ik de 'moves' maak! Ik vind het met orale seks makkelijker om ervoor te zorgen dat hij niet te diep gaat, dan bij penetratie eigenlijk.Laat je partner op de rand van het bed zitten en ga er zelf bovenop zitten met je rug naar hem toe(jij blijft dus in feite staan). Heb je veel controle! En veel mannen vinden het een fijn standje!
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:38:

[...]

Laat je partner op de rand van het bed zitten en ga er zelf bovenop zitten met je rug naar hem toe. Heb je veel controle! En veel mannen vinden het een fijn standje!Hmm dat klinkt als een goeie!
Je kunt ook siliconen implantaten in je billen laten plaatsen, die als bumpers dienen. De penis kan dan niet meer zo diep naar binnen. Zo hoeft je vriend zich niet meer in te houden.
dat is een goeie ruza dat gaan we eens proberen kijken of we het zo kunnen volhouden. heb je ook hetzelde probleem?
En nou is er dus nog een standje waarbij hij je baarmoedermond meestal niet raakt maar ik weet echt niet hoe ik dat uit moet leggen
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 15:42:

dat is een goeie ruza dat gaan we eens proberen kijken of we het zo kunnen volhouden. heb je ook hetzelde probleem?Wij hebben idd dat hij een beetje te groot is en ik een beetje te klein alleen vind ik het niet per se storend als hij dan diep gaat. Dat doet dan wel een beetje pijn, maar is op een vreemde manier ook wel lekker Soms dan doet het iets te veel pijn maar met kleine veranderingen in positie vind ik dat vaak wel op te lossen. En sommige standjes zijn idd beter dan andere.
quote:autumnrainbow schreef op 06 november 2011 @ 15:41:

Je kunt ook siliconen implantaten in je billen laten plaatsen, die als bumpers dienen. De penis kan dan niet meer zo diep naar binnen. Zo hoeft je vriend zich niet meer in te houden. Hahahaha dat noem ik nog eens een creatieve oplossing!
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:42:

En nou is er dus nog een standje waarbij hij je baarmoedermond meestal niet raakt maar ik weet echt niet hoe ik dat uit moet leggen Doe een poging zou ik zeggen :P
Wat ik ook prettig vind..op zn hondjes maar dan zak je door je knieen allebei. Snappen jullie m?
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 15:45:

[...]

Doe een poging zou ik zeggen :PJa wacht ff hoor...ff een peuk opsteken en bedenken hoe ik dat uitleg....
dat vind ik ook hou wel van experimenteren
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:45:

Wat ik ook prettig vind..op zn hondjes maar dan zak je door je knieen allebei. Snappen jullie m? Iets soortgelijks hebben we toevallig gisteren nog gedaan
kunt als vrouw natuurlijk ook over het aanrecht gaan hangen en de man achter je laten staan en door je rug dan te hollen of te bollen kun je de diepte aangeven
Werkte het?

Anyway dat standje dus...als je op je rug zou gaan liggen en je knieeen optrekt en dan naar 1 kant legt(links of rechts...u kiest) en dan hij dan op zn knieeen zit(dus niet zoals je op zn hondjes zou doen maar gewoon dat hij met zn bbillen op zn voeten zit) en dat je dus allebei je benen aan een kant van hembt(soort van foetus houding) met zijn benen onder je heup zodat hij erbij kan. Dan stoot hij meer naar de zeikant ipv tegen je baarmoeder.

Snap je?
Of als je lenig bent je benen in zijn nek. Dan stoot hij als hij zo verticaal mogelijk stoot tegen je gspot area ipv je baarmoeder. Heel fijn
Euh ik dénk dat ik het snap. Behalve dan het gedeelte dat je 'allebei je benen aan een kant van hem (?) hebt'' ofzo :P Maar volgens mij snap ik wel het idee.

En dat standje werkte goed! Alleen vond ik toen weer dat hij te snel klaarkwam hahaha, het is ook nooit goed :P
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:56:

Of als je lenig bent je benen in zijn nek. Dan stoot hij als hij zo verticaal mogelijk stoot tegen je gspot area ipv je baarmoeder. Heel fijn Euh als ik mijn benen in zijn nek leg stoot hij juist te diep!
Eh...ja. Zie het zo: jij ligt gewoon op je zei alsof je lepeltje lepeltje zou liggen en je heupen dus op zijn bovenbenen. Want hij zit gewoon op zn knieen. Zo duidelijker ?
Penelopia, dan stoot hij dus omlaag ipv recht vooruit! En dan ga je idd diep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven