***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Veel plezier Muis! (en tuurlijk sms ik even bij schokkend nieuws!)

Mmmm...hele huis ruikt naar appeltaart. Lekker!!
Veel plezier Muis! En veel plezier op de swissie-meeting morgen allemaal!
Veel plezier Muisjes!
De Xaloy-Compli-Swissie meeting zul je bedoelen!

We verheugen ons er op.

Wat is het hier stil, trouwens? Slapen jullie kindertjes in het weekend wél uit ofzo? Die van ons namelijk niet, de bengel.
Goedemorgen! Inderdaad een beetje stil hier! Heb eigenlijk ook niets te melden...ga Tommy's badje klaarmaken!
Hier ook geen uitslaper hoor. Maar als ik dan toch vroeg wakker ben eerst maar ff de boodschapjes doen. Die zijn nu binnen dus zo maar ff de tuin in.

Fachat.. gaat het goed met jou doorslapertje. Hier nog niet echt tekenen hoor. Hij wordt gewoon elke nacht wakker om een uur of twee. Ook met een poepluier.. de slimmerik. Dus dan verschonen we maar en geven we ook een beetje drinken. Ik heb namelijk geen zin om nog een x wakker te worden. Maar misschien moet ik toch maar eens streng gaan zijn..

Lara: Wat ik vanacht in eens bedacht. Gaat het beter met je litteken met die zalf?

Xaloy, Swissie en Muis.. heel veel plezier vanmiddag. Leuk zo'n meeting in de bergen.

Ik ga ff buiten spelen. Tot later allemaal
Het is retekoud hier. Oostenwind. Brrrr!

Snotverkouden Robbie ligt even te slapen (heb de neiging om watjes in zijn neusgaten te stoppen, er komt gewoon water uit!) en Compli ook want we zijn gister wezen stappen. Zonder geld. Heel raar: we hebben nog een boel centen op de rekening - maar we konden maar 20 Frank pinnen! gelukkig hadden we nog wat geld zodat we de babysitter konden betalen, en de goede oude creditcard deed weer goede diensten. Maandag maar even naar de bank bellen.

Ik plof ook nog maar even op de bank! Hoef geen boodschappen meer te doen want die doen we tegenwoordig online. Dat scheelt een halve zaterdag aan verplicht boodschappen doen, heel fijn. Wel duurder, maar wat een rust brengt dat in je weekend zeg! En ik verdien per slot van rekening niet voor niets zoveel centjes. Die moeten ook rollen :-)

Swissie, kom je alleen met Finn of komt Swissieman ook mee?
Sjemig, alwéér! Dat was dus jullie eigenste Xaal, hierboven.
Dat haalde ik al uit je stukje Xaal (foe Compli!)

Nou, dat is weer een voordeel ten opzichte van die rare oude stad van je, daar bezorgde de Albert toch niet? Ik blijf het een werelduitvinding vinden, het online boodschappen doen.

Ik heb inderdaad een beetje uitgeslapen. Mijn vriend ging er vroeg uit voor Max. Fijn hoor!

Buitenmeisje: wat leuk dat je 's nachts aan me denkt . Ik heb niet echt het idee dat het beter wordt. Over 2 weken moet ik geloof ik weer naar de gynaecoloog. We zullen zien.

*wat is het weer koud!!*
~[quote]lara1978 schreef op 15 februari 2008 @ 18:29:

Welke autostoel heb je gekocht Swissie? Ik las laatst op een topic hier dat die een stuk veiliger zijn dan de stoeltjes die vooruit gaan, maar waarom zijn ze hier dan (amper) te krijgen?

-----------------------------------------------------------

Mag ik even inbreken en hierop reageren? ( ik lees nog steeds met jullie mee nl. )

Wij hebben sinds kort ook een autostoeltje en in eerste instantie wilde ik dus ook zo'n tegen-de-rijrichting-in stoeltje, alles voor de veiligheid van onze uk. Nog meer nadat er in radar of kassa een test was gedaan waaruit ook bleek dat ze idd stukken veiliger waren. We hebben toen navraag gedaan en kregen als antwoord dat de enige die die stoeltjes hier in Nederland levert was (volgens mij) volkswagen en dan waren ze superduur en passen ze ook alleen in die auto.

Het was volgens hen wel verder in opkomst maar het zou nog wel enige jaren duren voor ze 'gewoon' in elke auto ook hier zouden passen. We hebben dus nu toch een rijrichting-mee-stoeltje.
Framboos, ik heb net even op de msn gekeken, wat een lief kamertje is het geworden zeg! Die muurstickers vind ik ook geweldig! En dat hartje aan de kast, echt schattig!

Xaloy, Zahra was vanmorgen om 6 uur wakker, maar toen ik haar poepluier had verschoond heb ik ze gewoon teruggelegd en toen heeft ze tot 7.45 geslapen, dus ik heb toch een beetje uitgeslapen. Makkelijk is dat online boodschappen doen hè, ik doe het niet zo vaak, alleen als ik heel veel voorraad wil hebben, maar het is wel makkelijk. Alleen verse spullen haal ik toch liever in de winkel.

Buitenmeisje, ik benijd je niet hoor, Zahra slaapt de laatste weken ook onrustiger en wordt ook vaak wakker om een uur of 11 en wil dan vaak niet slapen voordat ze een flesje heeft gehad. Ik probeer eerst altijd andere dingen: troosten, luier verschonen, flesje water of diksap, tand-gel etc. maar soms wil ze echt persé die fles dus dan geef ik die maar.
Wij hebben ook nog even gekeken naar een 'achteruitrijstoeltje'maar kwamen ook al snel tot de conclusie dat die hier eigenlijk niet te krijgen zijn en ook nog eens reteduur zijn.

Is het ook zulk heerlijk weer bij jullie?

Wel koud, maar een strakblauwe lucht en de zon schijnt! Ik ga straks even lekker een eind wandelen met Daan.

Laten jullie jullie kids trouwens ook zelf een boterham eten? Ik deed het af en toe eens, maar dat duurde altijd zo lang..tot daarnet. Achter elkaar at ie de stukjes netjes zelf op, hartstikke leuk vind ik dat. Ze ontwikkelen zich zo snel nu!

Hier zijn de bovenste twee tandjes ook een feit. Het duurde even, maar dan heb je ook wat, er staan 2 mooie witte puntjes door.

Swisse/Xaloy/compli/ Muis..heel veel plezier vanavond he!!

Lara..hoe is je appeltaart geworden? Verse zelfgemaakte appeltaart vind ik echt het lekkerste wat er is..zeker als ie dan nog een beetje lauwwarm is, met zo'n knapperige korst..mmmmmmm!
Oja..helemaal vergeten..Framboos, wat is dat kamertje leuk geworden! Ik ben helemaal verliefd op je commode, wat een superleuk ding is dat!
Lievelust gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een verrassing!

Muis veel plezier! Leuk hoor een mini-meeting. Hoe is het met je blauwe kont????

compli snurkt Robbie ook nu hij zo verkouden is. Ik heb vannacht naast twee snurkende kindjes gelegen. Hele oerwouden hebben ze met z'n tweeen doorgezaagd.

Mich voel je je al wat minder misselijk?

Zijn jullie al allemaal over op de grotere autostoel? Vincent past nog steeds in de maxi. Is alleen wel loeizwaar om te tillen.

Lara lekker een stukje virtuele appeltaart. Ik kan het hier bijna ruiken.

Framboos, wat een leuke kamer. Die stickers zijn ook ontzettend gaaf.

Witch, nog gesprekken in het vooruitzicht?

De laatste tijd ontzettend druk gehad en heel veel gebroken nachten. De volgende tand komt er aan dus van doorslapen is hier geen spraken. Slaapt de een door dan heeft de ander wel weer een nare droom of is woest dat Vincent wel bij ons in bed ligt. Met z'n vieren is leuk voor de ochtend in het weekend maar niet als je nog een halve nacht zou willen slapen. Dan die discussies 's nachts, grrrrrrrr.

Vanmiddag heeft Feline een dansvoorstelling dus daar gaan we kijken. Daarna eters.
Muis jij ook sms'en als je spannende berichten hebt
Om 13 uur zaten de Muizen nog in Luxemburg. Dat duurt dus nog wel even :-)

Heb het bed alvast maar opgemaakt daarom. Pff.. ik heb een klein katertje. Hoop dat ze het niet merken :-)
Wat een rustig dagje is het hier geweest zeg!

Buitenmeisje, Ole heeft 2 hele nachten doorgeslapen,maar nu is hij alweer een paar nachten elke nacht een keer wakker en wil hij wat drinken. Maar goed, eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel erg, is al een hele verbetering tov eerst. Vanmorgen was hij wel al om 05.45 uur wakker en wilde hij ook niet meer slapen. Dat vind ik dan wel een stuk minder! (gelukkig ook nooit nachtelijke poepluiers!)

Die muurstickers zijn idd gaaf Framboos, had je die nou ook zelf gemaakt?

Ik ben trouwens gestopt met het kolven op mijn werk. Ik kolf nu als ik gewerkt heb 's avonds 2 flesjes vpoor de volgende dag. De dagen dat ik thuis ben voed ik zelf. En heb ik een keer te weinig dan geef ik gewoon kv. Dit bevalt erg goed moet ik zeggen!
heeeej Esan ook weer ff hier! Hoe was de dansvoorstelling? Lijkt mij zo ontzettend leuk om naar een voorstelling van je kind te gaan! Kan mij er haast al op verheugen

Oja die muurstickers (ff voor iedereen hier) Die kocht ik vorige week bij de Blokker!!!! jaja tis niet echt de meest hippe winkel die je kan bedenken, maar soms kom je zoiets zo ineens tegen! 10euro, en er horen nog een paar beesten bij o.a een aap.

Op internet zijn die stickers rete duur dus had dit niet meer verwacht te vinden...

Lievelust, wat goed dat daan zelf zijn broodje kan eten zeg!

Tommy zit nog steeds in zijn "niet broodwillen" fase dus is aan het zelfstandig eten nog niet toe!

Wel wil hij vaak zijn broccoli stronkje zelf vastpakken en afhappen, dus het begin is er....

Layla, Ik zou ook gewoon de fles geven als Tommy daar om zou vragen hoor! Ook al is het midden in de nacht...Blijkbaar heeft ze nog steeds die behoefte, en dat gaat vanzelf wel weer over...

Wij waaien hier thuis ook rustig met al Tommy's fases mee...geen brood? o.k krijg je minder brood, en meer pap. Snachts 4x wakker

worden? prima, troosten gaat ook wel weer over..En zo is er elke keer wel wat! Wat ik wil zeggen is dat het geforceerd af willen leren van een gewoonte soms ook vanzelf gaat...
fachat lijkt mij heerlijk om dat stukje vrijheid terug te hebben nu je niet meer op het werk kolft toch? Hopelijk loopt je productie door dat flesje niet teveel achteruit...Op een gegeven moment kreeg ik ook minder melk en gaf ik KV bij...dit was het begin van het einde van de BV..Vond dit overgens prima hoor!

Jammer dat het doorslapen nog niet helemaal perfect gaat. Maar het heeft ook tijd nodig...pfff wat moeten wij toch een geduld hebben als moeder hè?
Hoi hoi!

Wat leuk zeg een meeting in de bergen! Jullie zullen het vast erg gezellig hebben met z,n allen!

Framboos wat een leuk kamertje zeg! Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Geen kwaaltjes?

Fachat; wat jammer dat het de goede lijn van Olle wat betreft het doorslapen niet heeft doorgezet!

Esan wij hebben ook nog geen autostoel hoor! Luna is een ukkie en wil haar niet eerder dan nodig in een autostoel zetten! We mogen er een uitzoeken van de baas van mijn vriend, super he?!

Ben sinds 2 weken begonnen met werken, erg leuk maar wel weer wennen aan de wisselende diensten! heb afgelopen nacht mijn eerste slaapdienst gehad. Ging gelukkig allemaal goed en heb zelfs een paar uur kunnen pitten!
Fijn dat je werk meevalt Leen.

Heb me hier bedacht dat ik nu echt wel werk wil, en heb me ook aangeboden als arbeidster. Gewoon in afwachting van een bediendejob.
Framboos, die muurstickers bij Blokker n.b.! Ik had ze wel eens op internet gezien en daar waren ze reteduur, dus ik ga binnenkort ook eens bij Blokker kijken.

Leen, fijn dat je baan bevalt!

Esan, wat balen van die gebroken nachten, maar ja dat heb je nou eenmaal in sommige periodes, dat gaat ook wel weer over moet je maar denken.

Fachat, fijn dat je niet meer op je werk kolft, maar bij mij was het ook het begin van het einde van de bv periode. Maar goed, Ole heeft nu niet meer zoveel melk nodig als in het begin omdat hij nu meer vaste voeding eet dus dat scheelt ook natuurlijk. Bij mij liep het wel snel terug toen ik minder ging kolven, maar ik heb nooit superveel productie gehad, met 2 uur kolven haalde ik nog niet eens 2 voedingen voor de volgende dag, ik moest ´s avonds voor het slapen gaan ook nog eens een half uur kolven, dus ik was het op een gegeven moment ook wel echt zat.

We zijn vanmiddag naar vrienden van ons gegaan (hebben ook een kleine man van 8 maanden) Ik had Zahra om 4 uur haar eten gegeven en toen zijn we gaan rijden en waren er om 5 uur. Zo leuk om te zien hoe de 2 kleintjes op elkaar reageren. Zahra wilde hem alsmaar pakken en knuffelen, echt schattig! We hebben daar gegeten en toen heb ik Zahra haar fles gegeven en daar op bed gelegd. Na een uurtje slaap werd ze weer wakker en toen zijn we maar naar huis gegaan om kwart voor 9, onderweg was ze in slaap gevallen. Toen we thuiskwamen hadden we haar meteen op bed gelegd en is ze gelijk weer in slaap gevallen.
Goedemorgen!

Poeh, Ole was vanmorgen weer om half 6 wakker en niet meer in slaap te krijgen. Hij was eerder om half 4 wakker geweest. Ik weet het niet, maar ik denk dat ik dan toch liever 2 keer wakker ben 's nachts zodat ik wat langer kan slapen! Het is ook nooit goed hé!

Het is half 8 en ik heb vanmorgen al de hele benedenvloer gestofzogen en gedweild, een wasje gedaan en een brood gebakken!

Hoe was de Zwitsere minimeet? Hoe konden de april-vriendjes het met elkaar vinden?

Layla, Framboos, ik hoop niet dat dit het einde van de bv-periode betekent! Ik denk wel dat het scheelt dat ik 9 maanden volledig bv heb gegeven, dat mijn productie dus wel tegen een stootje kan! Maar goed, weet je, al wordt de productie minder dan is dat maar zo. Ik zou het wel jammer vinden, maar héél erg zou ik het ook weer niet vinden!

Muurstickers bij Blokker hé? Hmmm zal ook eens een kijkje gaan nemen.. hadden ze ook nog andere soorten?

Hoe zit dat trouwens met opvolgmelk (met pap), als Ole maar een beetje uit de fles heeft gedronken, mag je het restje dan binnen een uur (of langer) nogmaals opwarmen? Of moet je het altijd weggooien?
Vegapate was een succes!!!

Ik heb trouwens rozijntjes in huis gehaald. Zonnatura rozijntjes zijn zwavelvrij!
Goedemorgen,

Zahra was om 5 uur wakker en sliep gelukkig door tot 7 uur, en ze ligt er nu weer in. Die vegapaté heb ik gisteren ook aan Zahra gegeven en ze vond hem vies! Ze spuugde de stukjes brood alsmaar uit, en toen ik haar een boterham met appel/perenstroop gaf at ze de boterham wel helemaal op. Pfff het lijkt haar vader wel, die moet ook nooit iets van vegetarisch spul hebben, die proeft het gelijk. Alleen Valess vind hij nog wel lekker, en dan vooral die met vulling van Milner kaas.

Ik ga even op de bank met boek, ben in de nieuwe van Nicci French bezig en die is spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven