Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh

Goldie, als er alleen plek is bij die tang dan zou je daar toch niet lekker zitten. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Coe, vinyl over losliggende leidingen is inderdaad geen goed plan. De woningbouw zal het toch min of meer glad op moeten leveren (maar ja, als zij er hout tussen plaatsen heb je daar nog niet veel aan).

Zwaai naar MissM en Zoeb

We zijn naar drumles geweest en naar de bibliotheek en nu zitten er weer twee elkaar in de haren. Potver, wat was het rustig toen die aan het logeren waren.
Coe het lijkt me super gevaarlijk hoor, die losliggende leidingen.

Maar ik denk dat jij heel erg mans bent om de woningbouw dit uit te leggen en te laten maken.

MissM, ik heb een filmpje van Sam. Maar het duurt even voor het is ge-upload.

Gold je wilt toch niet meer bij die tang werken?
Hmm... meestal heb ik toch wel wat mensenkennis denk ik altijd, dus ik dacht dat ze toen in dat laatste gesprek erg oprecht was. Ik zag haar nooit als tang, ik dacht echt dat ze me wel mocht.

En dat dan in combinatie met dat prachtige getuigschrift wat ik van het bedrijf heb gekregen...

Ik had het net helemaal achter me gelaten, maat ik voel me hier nu weer heel naar onder.

Dus die mail gaat sowieso weg, ik wil gewoon graag een duidelijk antwoord.

En ik zit toch al niet lekker in mijn vel deze week....

Geen twijfel dat het najaar er nu echt weer aan komt
Nou ik heb duidelijk mijn dag niet!Beker koffie over mijn laptop...gelijk op zijn kop gehouden,stroom eraf en de fohn erop...hoop dat ie nog te redden is.

Nu op het kleintje van oudste maar die zit met een schuin oog te kijken,tot morgen dan maar denk ik.
Oei Coetje, ik hoop voor je dat je laptop de koffie-overstroming overleeft..
Ohhw Coetje dat zijn altijd van die klote dingen.

Ik hoop ook dat ie nog te redden is.

Gold, ik snap dat het rot over komt. Maak je er maar niet druk om. En wat goed van je dat je je oude TL daarover mailt.
Mogguh maisjes...

Moggu..

Wat ben je vroeg Goldie?
Ja ik werd wakker van de hond die zat te piepen.

Grrr....
Das niet fijn Goldie!

Uk kwam mij wakker maken terwijl vriend er al uit was,ook niet fijn.

Vriend heeft net de laptop aangeslingerd,hij lijkt het nog te doen,alleen doet de muis raar.Straks even op zoek naar een andere muis.

Vandaag ga ik me bezighouden met de was,vriend gaat nog wat afkitten en verder beetje rustig aan,rug en heup doen weer zeer,en dat is helemaal niet gek na afgelopen weekend.
Afgelopen weekend Coe?

Wat denk je van afgelopen week?

Je bent al niet druk geweest joh. Tjeesss...

Ik heb net een mount everwash op staan vouwen.

Verder staat er niet veel op de planning. Stofzuigen natuurlijk, en vanmiddag moeten we naar een optreden van Troela bij de brugklasshow.

Is de I-phone van James ge-update MissM?

En heb je al reacties of biedingen op MP?
Mogguh.

Straks meer, eerst stofzuigen voor de visite binnenvalt.

Al die hondenharen.
Hello, ik zit nog lekker in pyama aan de koffie en heb zomaar ff lekker de tijd om te forummen. Echt fijn dat ik nu van mijn werk wat studietijd heb gekregen, zo'n opliuchting dat ik niet elk vrij minuutje aan het huiswerk hoef! Ga straks wel wat doen hoor maar gisteren heb ik gewoon lekker helemaal vrij gehad.

Was maar goed ook trouwens want ik ging s'ochtends na het douchen tegen de vlakte heb ik zo af en toe als ik net ongesteld ben geworden, heel fijn. Moet eigenlijk binnenkort mn ijzer maar weer eens laten checken.....

Gold, wat stom zeg van je ex-werk ben wel heel benieuwd wat voor reactie je krijgt. Snap wel dat je je er niet helemaal lekker over voelt. Merk je het herfstgevoel al erg trouwens? Had jij niet zo'n lamp?

Omdat het weer nog zo lekker is heb ik er volgens mij nog geen last van (hoewel ik ook zonder herfst niet zo heel goed in mn vel zat/zit )

MissM, fijn dat je bruiloft leuk was, jullie zagen er mooi uit zeg!!

Coetje, doe je rustig aan met al dat geklus?? Geen wonder dat je lijf protesteert.. ff stappie terug doen hoor!

Ik ga even douchen, was ophangen, uurtje aan school werken en dan gaan we lekker op bezoek bij vrienden, heb ik zin in!

Fijne dag allemaal!
Lekker Gelf even rustig aan doen. Het doet je goed zo te horen.

Ga zo door. En dit weer blijft nog even aanhouden dus we kunnen nog even doorgaan met opladen.

Coetje doe jij maar eens rustig aan. Je gaat als een tol door en door. Geen wonder dat je weer last krijgt.

Gold, ben benieuwd hoe ze toch reageren op je mail.

Kun je het al wat plaatsen? Boos blijf je nog wel even.

Mamz hebben jullie de roosjes nog op het graf kunnen zetten.

Wel fijn voor de jongens dat dit kan omdat hij zo dichtbij ligt.

Ik zal vandaag eens de uitgangen van de tv controleren, maar dat zit wel goed, want onze We heeft er ook altijd op aangesloten gezeten. Nog even op zoek naar de afstandsbediening.
Mogguh

Nog maar één maand van het blog van KanjerGuusje gelezen. Wat een impact zeg, die ziekte, en dan nog voor hun vrijwel direct erachteraan de dood.

Verder studieboek gepakt (en een stuk in gelezen), boodschappen en gelummeld. Was wel lekker rustig omdat er twee waren afspreken.
Klinkt als een redelijk relaxed dagje Mamzie?

Had je wel gezellig gezelschap van Lola?

Jij klinkt ook weer een stuk beter Gelfje.

Fijn dat het meer tijd voor studie hebben helpt!

Wij zijn naar de brugklasshow geweest

en ik heb twee wassen weggewerkt en

opgehangen

en zelfmaakpizza gemaakt. (en opgegeten )
Laptop vertoont nog wat kuren,muis doet nog af en toe raar,maar ik ben al lang blij.X-D

Gelf,alvast wat ijzerrijk voedsel eten.Dat even flauwvallen klinkt niet lekker,stel je voor dat je ergens tegenaan valt.

Fijn dat het met studie wel relaxter gaat!!

Vanmiddag lekker in het bos gelopen,ergens wat gedronken en weer naar huis,verder met de was

Ik heb foto's gemaakt van de leiding..

leiding vloer
Coetje de link werkt niet hoor.

Mamz het heeft ook een impact. Maar zo vreselijk dat het zo snel is gegaan. Hoewel. Tsja hoe moet ik daar nu over denken. Wij zijn toch erg gelukkig geweest dat wij Nienke nog zo lang bij ons hebben gehad. En dat ze zoveel plezier had nog.

Ik heb wel een leuke foto. Heb een autostoeltje opnieuw bekleed.

Is best leuk geworden.

Voor heel even een filmpje van Sam.

Haal ik straks weer weg. Even op de foto klikken.
Moggu..

Ik zal zo kijken naar mijn link.

Jammer dat het filmpje van Sam weg is..
Mogguh

Ik zet het filmpje van Sam wel op de BH.

Als dat lukt tenminste.
't Is aan het uploaden, maar het duurt wel even.
Ik ga straks even op de BH kijken.

Ik ben zo blij dat mijn laptop het nog doet,wat een geluk heb ik gehad zeg!

Vandaag:

werken

stofzuigen

paar boodschappen

naar theater met klas middelste

koken

naar vriendin(babysnuffelen)

Fijne dag allemaal!

Zoeb,wat knap gedaan zeg dat autostoeltje
Het filmpje staat op de bh. Het is erg lang en hetzelfde, dus je kunt kijken zolang als je wilt.

Wat een druk programma Coe.

Ik ga mijn klerenkast maar eens opruimen. Voor de zoveelste keer. Alles ligt er weer uit.
Super leuk filmpje Zoeb, wat is het toch een schatje, en zo lekker vrolijk!

Ik wordt gek van de troep bij ons in huis, er lagen nog spullen van James opgeslagen bij familie en dat moet nu weg. Naar onze zolder dus...

Ik ben er helemaal ongelukkig van, hij heeft die spullen drie jaar lang niet gemist, het is lelijke troep, en nu moet het ineens bij mij in de woonkamer/op de zolder. En daar kan ik niet mee leven, ons fijne, ruime huis slibt nu al dicht met zooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven