Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh maisjes...

Schattige Sam-foto's Zoeb!

Mail naar TL(-tang) is weg.

Het zal mij benieuwen....

En ik zit nog steeds niet goed in mijn vel en ja, ik heb zo'n lamp. Maar het voelt een beetje vreemd om die nu al tevoorschijn te halen.
Oei da's balen MissM.

En alles MOET echt bewaard worden?

Is er geen compromis mogelijk dat ie toch nog wat sorteert en weg doet?
Gold,als zo'n lamp je helpt om beter in je velletje te komen dan haal je hem toch lekker tevoorschijn!

Ik ben ook benieuwd of en wat je te horen krijgt.

MissM,en als jij het nu eens uitzoekt voor hem?Of mag je daar niet aan komen?

Hoe gaat het met de mp verkoop?

Woningbouw zegt dat ze niks meer aan mijn huis doen omdat ik in 2004 het huis zo heb aanvaard...en alle mondelinge afspraken gelden niet,zo werd mij net verteld.

Het enige wat ik nog kan doen is huurcommissie inschakelen en daar heb ik eigenlijk geen zin in.Maar ja,nu moet ik alles zelf betalen.Ik denk er nog even over na..

Ketel op het werk is kapot dus het was echt berekoud daar.Snel mijn spullen gepakt en lekker thuis met de verwarming aan.
Gold,ik moest heel hard lachen om dat topic van die kat...

Jij en een zuur wijf...nou als er iemand niet zuur is ben jij dat wel!
Dat topic van die kat. Toch duidelijk een trol. 't Is gewoon super overdreven.

Gold wat ben jij een zuur wijf zeg. Vond ik al meteen toen ik je voor het eerst ontmoette. Whaha. Grapjuh hoor. Ze zijn niet wijs daar. Wat jij schreef, ik lag dubbel.
Mogguh

Landt na nog een dag lezen (ook op bed) weer op aarde. Lola krijgt net smaak om wat rond te lopen, voor haar is het te hopen dat de jongens even willen afspreken, anders wordt ze weer bang. Echt leuk om nu drie van die langoren rond te hebben lopen, twee buiten, één binnen.

Coe, balen dat ze zo star reageren. Bezuinigingen of staan jullie woningen op een slooplijst of zo?

Goldie, lamp alleen voor kuur gebruiken (en ja, dat kan nu al), ik merk dat 'ie me niet echt helpt bij opstaan als ik hem elke dag gebruik.

Accu leeg dus later verder.
Misschien moet ik mijn lamp toch maar tevoorschijn halen ja...

Komt Lola nu zelf haar hok uit dan? Leuk!

Het bleek toch een troll he, dat topic met die kat.

Hilarisch.

Ik ben een zuur wijf .
Ik vond dat andere topic nog schokkender!Wat een rare mensen zijn er toch!Nu ja,gelukkig worden er maatregelen genomen.

Mamz,vorig jaar is me verteld dat de huizen niet gesloopt zouden worden.Zou wat zijn zeg,ben ik net klaar met alles en dan gaan ze tegen de vlakte..

Nu koken en dan even langs vriendin(of niet,ze was erg moe en had vandaag niet zo'n beste dag)
Als er wordt gesproken over slopen duurt het nog minstens vier jaar voordat er iets gebeurt. In mijn wijk (de oude flats) werden eind 2009 nog een hele hoop asielzoekers geplaatst die vrijwel direct een aankondiging voor sloop in 2013 kregen. Maar goed, het zal bij jou niet (net zoals bij mij, kennelijk een stukje van mijn wijk dat het nog wel een tijd kan lijen).

Lola komt inderdaad zelf haar hok uit. Ze heeft een aantal andere schuilplekjes dus het is niet dat ik haar automatisch zie als ze het hok uit komt. In tegenstelling tot mijn andere konijnen blijft ze wel zitten voor een aai of knuffel
Wat fijn Mamz,dat Lola zo op haar plaats is bij jou!

Ik ga babysnuffelen
Leuk hoor, elke keer een Lola update

Goldman was vroeg thuis dus we hebben vroeg gegeten en nu gaan we even een blokje om.
Ik heb de Mod gemaild dat het denkelijk dezelfde trollen waren. Toen er opeens niet meer op die kat werd gereageerd kwam dat schokkendere topic opeens voor de dag. Ook al een nieuwe forummer. Te doorzichtig. Ik geloofde er al meteen geen snars van. Van allebei niet. Maar dan ben je wel erg ziek in je hoofd als je uit verveling of weet ik wat zo'n topic opent. De kat was er dan nog niks bij.
Klopt Zoeb, ik heb dat andere topic ook gezien.

Je bent echt ziek in je hoofd als je zoiets verzint voor 'de lol'.....

Ommetje was wel lekker, maar oeh wat is het koud buiten!
Het is opeens echt herfst. Kouououd. Brr.

Ik heb de uitslagen van de onderzoeken. Bloed en hart en longen zijn goed. Alleen ik moet een ct-scan van de rechternier.

Was ik al bang voor, omdat ze er tijdens de echo zo lang op bleef hangen. Maar ik denk ook dat het om het bekende probleem gaat.

Maak me er nog niet al te druk om.

Wat ik dan wel bedenkelijk vind is dat ze kleine galsteentjes zagen. had mijn moeder ook en dat is absoluut geen pretje om zo'n aanval te krijgen. Eens kijken of ze voor de problemen weggehaald kunnen worden? Geen idee of ze dat doen. Ik ga er eens op googelen.
Dit even gevonden via google.

Oorzaken van galsteentjes

Snel gewichtsverlies

Veroudering.

Indien galstenen bij toeval worden ontdekt, is op termijn verwijdering eveneens noodzakelijk om problemen te voorkomen.
Ja,het viel mij ook tegen buiten.

Nu lekker met dekentje op de bank.
Jouw post stond er net nog niet Zoeb.

Fijn dat er heel veel wel goed is.:)

Je hebt dus geen last begrijp ik?Misschien zijn ze nog te klein om echt problemen te geven?
Pfff, druk hier. Niet schrikken als ik eens een paar dagen niet reageer. HEt lijkt wel alsof het hier allemaal een stuk langer duurt voor het huishouden gedaan is. Ik kom er nauwelijks aan toe om af en toe aan de pc te zitten. HEb dan ook nog niet bijgelezen, probeer ik morgen te doen!
Zou het zijn dat je nog even je ritme moet vinden in het nieuwe huis?Alles is toch anders.
Moggu..
Mogguh maisjes...
Mogguh

Ik wilde vragen of je iets bekend was van verkoudheid bij Lola, Goldie, maar ze blijkt te snurken Grappig, dat deden die anderen niet. Mevrouw is nu wakker.

Vandaag:

Pfff, opstaan is zo moeilijk. Ik heb de helft van de snoozes van mijn telefoon niet gehoord. Nu zou ik ook het liefst weer in slaap vallen. Maar moet in elk geval:

Kamer onttroepen/vegen

Afwas

Was ophangen en één erin.

Als ik een hele piet ben doe ik daar nog was opvouwen bij.
Mogguh.

Shadow, je moet alles nog zoeken in je nieuwe huis, het komt wel als je helemaal gewend bent. Het duurt even voor je weer een vast ritme hebt.

Ik heb net het ziekenhuis aan de telefoon gehad en ik had in februari al een ct-scan van mijn nieren laten maken. Nu sturen ze die uitslag door naar mijn nieuwe huisarts, die gaat het even bekijken en na 11 uur kan ik bellen of het dan nog steeds nodig is. Ik heb er op mijn werk niets van gezegd. Ik heb er al gezeik genoeg. Vanaf morgen moet ik meteen vier uur gaan werken. Ben benieuwd hoe het gaat met die krampen.

Ik ga denk ik maar eens een paar weken vakantie nemen. Even helemaal geen werk. Heb het er even mee gehad.
Nou Zoeb,vorige week mocht je nog "normale uren"werken.

Wat een rare mensen daar zeg.Maar ja,daar heb jij helemaal niks aan.

Mijn baas is sinds gister terug dus ik ga straks even naar de zaak om alles door te spreken.

Mamz,weet jij waar de Sint aankomt in de stad?

Gold,al iets gehoord op je mail?

Fijne dag lieverds!
Even knippen en plakken. Bah, nou dat weer.

Gaat niet goed hier. Mijn huisarts belde net zelf. Ik moet met spoed naar een uroloog voor die nier. Hij heeft contact gehad met een uroloog en ik wordt er vandaag nog over gebeld. Hij vind het heel raar dat er in het voorjaar geen verdere actie is ondernomen en is erg bezorgd. Wordt er waarschijnlijk ook meteen voor doorgestuurd naar een internist. Weer dat hele medische cirkeltje. Hij vond het ook niet leuk dat ik me er niet druk om maak, want het is wel degelijk zorgelijk. Ct-scan gaat dus door. Begin er nu dus werkelijk ook een beetje zenuwachtig over te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven