VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wauw, dat is wel Echt Koken Peb! Klinkt als lekker dagje.

Ik heb net heel snel op het zicht ge HHP't, niet echt HHP dus juist dan maar goed. Om 13.00 komt een vriend van mijn ouders die binnenhuisarchitect is om ons te helpen en inspireren met tips en ideeen. Wat is je huis dan een bende he, als je weer eens kijkt door andermans ogen. Slk, dat zouden we vaker moeten doen . Nu ziet alles er wel weer redelijk toonbaar uit (speelgoed opruimen scheelt aanzienlijk ). Heb een vrolijk cd-tje aangezet en de tuindeuren staan open. Heerlijk!
Ik denk dat ik ook bij Pebbels ga eten .

Wij ruimen eigenlijk ook vooral op als we visite krijgen. Geluk hebben we regelmatig logees, anders zou het boven nooit wat worden.
Blegh, balen hier. Do avond dus allemaal prima en 's nachts echt opeens naar gevoel. Dacht dat het vermoeidheid was. Vertaalde zich in knallende migraine gister morgen en sindsdien dus dalende lijn. Balen als een stekker want had een hee leuk weekend gepland waronder date met Dropjes. Maar kom snel eterug, ga nu maar weer eens onder wol. Missleijk, hoofdpijn, stijve spieren.

22 maart is een date Drop.
Sinds ik niet zoveel tijd meer heb ruimen we boven eens per week met zijn allen op. En moeten de Pebbeltjes helpen met hun eigen kamer. Mijn slaapkamer ruim ik elke dag wel even op (meer rommel dan kleren heb ik daar niet) en de badkamer is ook altijd opgeruimd. Beneden (kamer, keuken) ruim ik dagelijks op (voor schooltijd) en dat is echt Heel Weinig Werk. Geheim is overal een vaste plek voor hebben en weinig prullaria. En een keuken met weinig op het aanrecht. En bijhouden dus. :-) Weet je wanneer je kamer er heel snel heel opgeruimd uitziet? Als je alleen je eetafel maar leegmaakt. (zelfe geldt voor aanrecht keuken). Maar goed, ik kan echt slecht tegen (te lang) onopgeruimd, dan krijg ik ook chaos in hoofd.

Koken valt wel mee hoor. Rollade staat precies op de verpakking hoe lang te braden (en hoop dus dat het idd gaar is) en stoofperen is vooral veel schillen.

Vooraf hebben we eerst bij de borrel tortillachips met gehakt en kaas uit de overn (hebben vrienden speciaal om gevraagd, past helemaal niet bij de rest). Dan vooraf ragout (uit zak van Unox) met bakjes (alleen even oven). Dan dus rollade, stoofperen, haricots verts in spek gewikkeld, gebakken aardappels en sla. En appelmoes voor kinderen. En toe Dame Blanche.

Mar jullie mogen best een keer komen eten hoor. :-) eetafspraken zijn toch wel de gezelligste afspraken vind ik.
Hoop dat je je snel beter voelt Vrolijk!
Oh, ik zou ook geen problemen hebben met Vrolijke eetdate bij jou Pebbles. Eten klinkt altijd lekker en dan kan ik eens een keer op de fiets :-)

Beterschap voor jou Vrolijk! Klinkt niet fijn.

Oeh Lien, dat vraagt inderdaad om opruimacties. Ben net als Nippo; af en toe mensen over de vloer is opruimtechnisch wel handig. En dan vooral mensen die hier nog nooit eerder zijn geweest en die het hele huis willen zien
Ow Vrolijk, vervelend zeg, migraine en spierpijn! Word je niet vrolijk van. Nogmaals beterschap!

Peb, klinkt idd erg lekker! Eetafspraken zijn erg leuk!

Hier (ook) een bende. Ik ben erg slecht in opruimen. Soms zie ik het licht en erger ik me aan de zooi, maar dat komt niet zo vaak voor.

Iemand interesse in de dvd Harry Potter en de gevangene van Azkaban? Laatst gekocht maar ik kwam er gisteravond achter dat we 'm al hebben.

Wij eten vanavond burrito's met salami, geitenkaas, honing en wat groente, en een salade. Recept dat op de verpakking stond, een klein beetje aangepast. ik ben erg benieuwd.
Lien, Pebblo vroeg vanochtend wanneer jij nu met je meneer komt eten. Daar kunnen we inderdaad ook wel een nieuwe datum voor plannen!

Vriendin zou rond 13-13.30 hier zijn en is er nog niet. Sms-t als ik dit schrijf dat ze er over een kwartiertje is. Gelukkig is dat standaard bij haar, dus weet je het vantevoren. Maar ik blijf het toch gek vinden (ben zelf eigenlijk altijd wel op afgesproken tijd).

Leuk hè, dat ik weer een laptop thuis heb?
Oh, Harry Potter is niet mijn ding. Dus nee, geen DVD voor mij. :-)
Middag.

Vrolijk, wat naar zeg. Veel Beterschap voor jou!!

Lekker eten hoor Pebbles. Wij gaan straks erwtensoep eten bij mijn ouders.

Vanochtend heb ik gewinkeld met mijn moeder en toen vertelde ze dat ze veel te veel soep gemaakt had, of we een beetje wilden. Toen maar gelijk mezelf daar thuis uitgenodigd. Leuke shirts voor Schorrie gekocht, en een trui. En ook al een polo voor de zomer. En een spijkerbroek. Hij kan weer even voort. Mijn moeder een mooi jasje voor als ze binnenkort 60 wordt. En ik dus niks, want zwanger. Zag wel dat er qua mode veel dingen zijn die ik volgens mij gewoon best lang nog zou kunnen dragen. Dus ga een week voordat mijn moeders 60 jarige feest is denk ik gewoon leuke kleren voor mezelf kopen bij de gewone winkel. En dan misschien alleen een positiebroek. Weet ook niet hoe dik ik zal zijn over 3 weken. Dan ben ik 17 weken.

Harrie heeft zijn inkomstenbelastinggedoe en jaaroverzicht van 2006 gekregen vandaag. Kon ik mooi even kijken of we nog extra kinderopvangtoeslag krijgen. Volgens mij, maar het kan zijn dat ik het niet goed gedaan heb, krijgen we nog 123 euro extra per maand! Kan het haast niet geloven. Maandag boekhouder maar even bellen. Wat ook heel leuk is, is dat Harries omzet over 2006 met 102% gestegen is tov 2005. Kosten maar licht gestegen dus hij doet het goed. Ben ik best trots op!

Gisteren uit eten geweest met oud collega's. Gezellig was dat. Maar in combinatie met veel stress op werk afgelopen week wel erg druk. Ben best moe merk ik. Heb ook het gevoel dat het op het werk niet supergoed gaat, komt door drukte, ik heb echt teveel werk. Ik verzand dan een beetje. Moet er maandag maar eens over spreken.

Ik zou trouwens ook niet ruim een uur te laat ergens aankomen. En als het wel zou gebeuren zou ik echt allang gebeld hebben. Ik bel al als ik een kwartier te laat kom. Vind het zelf ook altijd irritant als ik zit te wachten op iemand en later blijkt dat je nog makkelijk wat had kunnen doen. Opruimen bijvoorbeen, ik ruim ook alleen maar op als er visite komt. Als je hier onverwacht komt, is het een ongelooflijke teringzooi.
Als je bij mij onverwacht komt dan ligt er wellicht wel hondenhaar. Want dagelijks stofzuigen lukt me echt niet. Verder is het altijd wel toonbaar, waarbij ik weliswaar opgeruimd ben, maar het ook belangrijk vind dat je ziet dat er in een huis geleefd wordt. Zolderkamer wel bende, maar omdat het een zolder is mag dat dan wel weer.

Vriendin geweest. Kan niet meer over mijn moeder praten zonder tranen. In tegenstelling tot eerste weken, toen ik gewoon heel makkelijk en rustig verslag kon doen. Pebbeltjes vervelend, lopen al heel de dag te vervelen maar willen tegelijkertijd niets. Vermoeiend. En Kefpep ook van slag. Zal Pebblo eens aan de tand voelen die gisteren ziek thuis was, want hond grijpt elke kans aan om naar boven te rennen (mag niet naar boven) en dan op mijn bed te springen (mag zéker niet op mijn bed). Hoop dus niet dat Pebblo gisteren in zijn miser de hond maar mee naar boven heeft genomen... Kan het me ook niet voorstellen, want dan zou ik toch hondenharen moeten vinden.
Cijfers van 2006 nu pas Morrie? Wel leuk dat er vooruitgang in zit.

Pebb, ik zal even checken bij mijn ouders wanneer we koters daar kunnen dumpen, dan gooi ik wat data op de mail, gezellig! En fijn voor ons: laptop weer thuis .

Weer veel nieuwe ideeen voor de zolder, leuk. Ook voor de kamer beneden en verder was hij zeer complimenteus, vond het een mooi huis en vond dat wij als (design)starters al best smaak hadden .

Vrolijk, niet fijn ziek, Rust maar beetje uit.

Morrie, ik heb een erg lief zwangerschapsjurkje, mag je wel lenen als je iets feestelijks hebt, moet je het wel komen halen over een weekje of wat, want ik heb het nu aan en ook nog wel een keertje naar mijn werk als ik deftige afspraak heb .
Ja dit waren echt de cijfers van 2006. Blijkbaar zeuren we niet genoeg bij de boekhouder en doet hij ons als laatste ;). Maar geen probleem, hebben uitgestelde dinges bij belastingdienst dus hoeven ook niet voor 1 april van jaar erop aangifte te doen.

Ik zit ook weleens over een binnenhuisarchitect te denken, maar dan voor ons toilet en badkamer ineen. Weet niet hoe ik het handig en mooi in kan delen namelijk. Begreep laatst van vriendin dat het ook helemaal niet duur is (dat dacht ik).

Lien, jurkje houd ik wel in gedacht want naast dat mijn moeder 60 wordt over paar weken, heb ik in mei nog een bruiloft van vriendin! Vraag me alleen af of ik het pas, jij bent langer en slanker dan ik denk ik?

Wat is Idols goed he!! Ik vind het echt een genot om te zien. Waar ik het vorig jaar niet eens gekeken heb, is het dit jaar mijn favoriete programma. Het is een stuk volwassener geworden en ik hoop dat ze deze lijn volgend jaar doorzetten.
Over een genot om te zien gesproken: de mevrouw die nu rechts staat vind ik dan weer minder.. Dan liever Georgina, of die van twee weken terug desnoods

Morrie, volgens mij is het qua kleding inderdaad wel makkelijk zwanger zijn nu. Mijn zus heeft wat broeken van mij en verder hangen de winkels vol met wijde shirts en tunieken enzo. Ze is trouwens al 36 weken! Gaat echt heel snel..

Hier is het beneden meestal wel toonbaar. Weinig hondenhaar trouwens Peb, die van ons verhaart nooit zo erg. Alleen boven: hoe hoger je komt, hoe meer zooi. Met als letterlijk hoogtepunt Maxi's puinzolder.
Ik vind haar ook niet echt smakelijk om te zien, maar komt ook door het kapsel, dat flatteert niet.

Ik denk dat ik echt een heel eind ga komen met gewone bovenkleding dit keer. Ik hoop het!

Ik wist niet dat jouw zus zwanger was Mille (of ik ben het vergeten...). Spannend, 36 weken, dan komt de bevalling echt dichtbij!
Mag ik met de superlatief komen dat ik het echt een vreselijk hoofd vind, hier rechts? Iedere keer als ik het forum open, heb ik zoiets van 'blegh'.

Ik geniet ook echt van Idols nu! Ik heb het altijd een leuk programma gevonden, maar ik vind het niveau van de top 4 hoger dan in eerdere jaren. Toen had je 1 of 2 toppers (waarbij de echte toppers soms niet eens de top 2 haalden), maar nu vind ik het echt super.

Mag je opscheppen over het eten dat je zelf hebt gekookt? Ik heb echt zo lekker gegeten, vent zat ook helemaal te genieten! Volgende week eters, denk dat ik het dan weer maak.
Dat mag ook hoor Drop, het klonk al zo heerlijk.

Ik zag vanmiddag een topictitel voorbij komen met in de titel iets als 'leuk meisje hier rechts' en dacht toen ook al, leuk? Haar flatteert niet, maar de pose is ook niet leuk ofzo. Kweenie.

Hier ook goed en lekker gegeten. Klein Pebbeltje is al goed eter, maar at nu voor het eerst sla (normaal pikt hij alleen de ei, komkommer en tomaat eruit), heeft veel stoofppertjes op en de haricots-verts met spek ook. Gezond dus. Groot Pebbeltje at alleen de aardappels en vlees, dus samen hebben ze in ieder geval alles gegeten. :-)

Vrienden hadden hond niet mee, dus schade is beperkt gebleven.

Onze Kefpep haart behoorlijk. Maar je ziet het ook gewoon heel erg op onze donkere vloer en donkere bank.

Ga me nu even bij Pebblo voegen op de bank.
Wat een goede eters zeg. Schorrie at ook. Erwtensoep bij mijn ouders en hij doopte heerlijk zijn roggebrood erin en at zo toch een half diep bord. En dat voor iemand die avonden voorbij laat gaan zonder eten.... En het is nog gezond ook, papa en mama ook weer blij.

Zit te twijfelen of ik zal gaan slapen, of toch nog niet.
Hier aten we indiaase kip met koriander en bulgur... het laatste was geen succes .

En nu ga ik lekker douchen en de gauw de (koude tuin) en de zon in. Wat is het toch heerlijk om niet meer in een appartement te wonen!
Jij bent lekker laat Lien, met je douchen om 12 uur! Toen waren wij net terug uit het zwembad. Was wel lekker trouwens en Nano begon heel schattig heel opgewonden diedie en dada te roepen, al wijzend, toen hij het zwembad zag.

Peb, hier ook een donkere vloer, maar ze verhaart gewoon niet zoveel denk ik. Het is wel een stressverhaarder, om er maar eens een raar woord tegenaan te gooien. Als ze meegaat in de auto naar een plek die ze erg leuk of spannend vind dan vliegen de haren ineens om je oren.

Drop, ik dacht, laat ik het eens subtiel brengen

Maar inderdaad, kapsel, pose, manier waarop ze kijkt, kleuren van achtergrond en kleding maken het er allemaal niet echt beter op.

Volgens mij is dat trouwens een topic wat al veel langer loopt Peb, dus dikke kans dat de laatste week de reacties wat minder enthousiast zijn

Zo, nu Maxi overhoren. Vier proefwerken deze week!
Druk hier zeg!
Buut Morrie!
Ik wilde ons even omhooghalen, maar het hoeft al niet meer ;)
Ik vond die foto ook al zo lelijk, was dus niet de enige.

Ik heb gisteravond voor het eerst Idols gezien, vond Nikki wel goed. Maar wat Nathalie deed was ook knap, alleen hadden ze die wel wat minder ordinair kunnen kleden.

Mille, is dat Inad? Of heb jij meer zussen?
Nee, is een andere zus Nippo. Ik barst van de zussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven