High tea Overijssel?

07-11-2011 14:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuk adresje om te high tea-en ergens in Overijssel. Ik weet dat ik ook kan Google-en, maar vind het leuker om (gezellige en lekkere) adresjes van mensen te horen die er zelf zijn geweest

Bedankt alvast!
Ben laatst bij Tea Rose in de Walstraat in Deventer geweest. Je kunt even op google kijken. Daar kun je de menu kaart ook vinden. Erg leuke lokatie, met een zeer uitgebreid assortiment.
Ik vind Theehuis Dennenoord in Nutter een aanrader. Ze hebben ook nog een theehuis iets dichter bij Enschede geloof ik. Ik ben er nu 3 keer geweest en het is altijd goed. Daarom ook (zeker in het weekend) altijd even reserveren.

'T is dat het voor mij zeker 1,5 uur rijden is.......
Teatime in Zuidwolde

www.teatime.nl

heerlijk!!
Ligt Zuidwolde in Overijssel? Ik dacht altijd dat dat in Drente lag.
De enige die ik ken is ook Dennenoord in Nutter... twee keer geweest en erg goed bevallen! Vooral heel gezellig en een leuk winkeltje erbij.
quote:Leoloco schreef op 07 november 2011 @ 15:04:

De enige die ik ken is ook Dennenoord in Nutter... twee keer geweest en erg goed bevallen! Vooral heel gezellig en een leuk winkeltje erbij. http://tea-time.theehuisdennenoord.nl/Tea-Time/Welkom

Ben er vorige week nog geweest. Absolute aanrader.
quote:turkwaas schreef op 07 november 2011 @ 15:03:

Ligt Zuidwolde in Overijssel? Ik dacht altijd dat dat in Drente lag.

oops je hebt gelijk.

een paar honderd meter over de provinciegrens.
Zuidwolde ligt in Drenthe, maar afhankelijk van waar in O. je zit, is het goed te doen, en teatime was toen ik er voor het laatst was, 7 jaar geleden aan te raden.
Ga hier even mee kijken.

Vind het een leuk idee voor kerst.....kerst high tea.

Voor een tijdje terug heb een een high tea gehad in Apeldoorn.

Als ik het tentje nog teurg kan vinden op internet, laat

ik het nog even weten......was heeel lekker en gezellig daar.
quote:turkwaas schreef op 07 november 2011 @ 15:00:

Ben laatst bij Tea Rose in de Walstraat in Deventer geweest. Je kunt even op google kijken. Daar kun je de menu kaart ook vinden. Erg leuke lokatie, met een zeer uitgebreid assortiment.The Wallstreet Tea Rose is idd erg leuk.

http://www.tearose.nl/
In Giethoorn kan je ook wel high-teaën

http://www.poppiesrestaurant.nl/
Teatime in Zuidwolde is een aanrader. Erg leuk aangekleed en een ruime keuze. Vond ik zelf lekkerder dan de high tea bij Dennenoord. Het andere "filiaal" van Dennenoord zijn wij ook eens geweest. Wat ze serveren is eigenlijk hetzelfde maar de locatie is wel heel leuk. Inimini theekoepeltje in een parkje in een klein dorpje. Kan alleen even niet op de naam komen maar die is vast te vinden.

Bij de Tearose in Deventer ben ik ook meerdere malen geweest en die is ook erg goed. Vooral met mooi weer leuk want dan kan je er lekker buiten zitten.
Bedankt voor de tips!

Ik zag dat de Douwe Egberts koffiecafé's ook high tea's aanbieden. Ik vraag me alleen af of dat wel echte high-tea's zijn? Iemand hier ervaring mee?
De handschoen in zwolle
quote:kaetje schreef op 07 november 2011 @ 16:17:

Het andere "filiaal" van Dennenoord zijn wij ook eens geweest. Wat ze serveren is eigenlijk hetzelfde maar de locatie is wel heel leuk. Inimini theekoepeltje in een parkje in een klein dorpje. Kan alleen even niet op de naam komen maar die is vast te vinden.

Dat is Engels' Tuin in Ootmarsum, inderdaad een heel leuk klein theehuis middenin een parkje. Je loopt van daaruit zo het stadje Ootmarsum in, ook erg leuk om eens doorheen te wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven