Mijn man heeft kanker (2)
vrijdag 8 februari 2008 om 00:38
Dank..
Mimsje zit er een beetje doorheen. Doe mijn best, mijn allerbeste best, maar het gaat even niet zo goed. Schijnt erbij te horen.
Dit weekend ben ik zonder Mops, hopelijk kan ik even bijtanken.
En terwijl ik dit typ, plopt er een mailtje binnen
"stuur ons een foto van jullie samen, en breng Valentijnsdag samen met je geliefde door in een kasteel"
Mmmm, kan ik die belofte zwart op wit krijgen?
Meghan, dikke knuf. Hopelijk heb je heel veel mooie samenherinneringen.
Volgende keer reageer ik meer.
Nu maar slapen.
Hopelijk kom ik Hero tegen in mijn dromen!
Mimsje zit er een beetje doorheen. Doe mijn best, mijn allerbeste best, maar het gaat even niet zo goed. Schijnt erbij te horen.
Dit weekend ben ik zonder Mops, hopelijk kan ik even bijtanken.
En terwijl ik dit typ, plopt er een mailtje binnen
"stuur ons een foto van jullie samen, en breng Valentijnsdag samen met je geliefde door in een kasteel"
Mmmm, kan ik die belofte zwart op wit krijgen?
Meghan, dikke knuf. Hopelijk heb je heel veel mooie samenherinneringen.
Volgende keer reageer ik meer.
Nu maar slapen.
Hopelijk kom ik Hero tegen in mijn dromen!
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 8 februari 2008 om 20:45
Mims, misschien moet je dit weekend dan even niet je best doen, maar juist eraan toegeven dat het allemaal verdomde zwaar en moeilijk is, en misschien is een stevige jankpartij en je schaamteloos laten vertroetelen door vriendinnen handiger dan steeds maar doorgaan?
Ik heb echt mateloos veel bewondering voor hoe je je staande houdt hoor, maar als ik bijvoorbeeld lees dat je ook steeds aan het kwakkelen bent, dan hoop ik dat je jezelf niet aan het voorbijlopen bent. En dat je zo hard bezig bent met geweldige moeder, leuke vriendin, goede werknemer en weet ik wat allemaal te zijn dat je jezelf bijna vergeet.
Maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis, vanachter mijn pc, deze posting alleen maar baserend op berichten van jou
Hoe dan ook: liefs en sterkte!
Ik heb echt mateloos veel bewondering voor hoe je je staande houdt hoor, maar als ik bijvoorbeeld lees dat je ook steeds aan het kwakkelen bent, dan hoop ik dat je jezelf niet aan het voorbijlopen bent. En dat je zo hard bezig bent met geweldige moeder, leuke vriendin, goede werknemer en weet ik wat allemaal te zijn dat je jezelf bijna vergeet.
Maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis, vanachter mijn pc, deze posting alleen maar baserend op berichten van jou
Hoe dan ook: liefs en sterkte!