Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff snel: ja, inderdaad weinig tijd want geniet van de zon, nut!

Nala, wil even kwijt dat ik blij voor je ben dat paps weer thuis is. En nu op naar een goed en snel herstel. En ik vind het ontzettend knap dat je ondanks alle tegenslagen zo opgewekt bent hier er komt vaak veel positiviteit van je berichtjes en dat maakt mij dan weer vrolijk! Veel plezier op de beurzen dit weekend.

Madelieve, zo te lezen kun je alles heel goed een plek geven. Je klink heel sterk. Wat een mooi en ozo waar stukje in je dagboek, krijg er tranen van in m'n ogen......

Heey Pullekie!!! Wow alweer 33 weken, dat gaat snel zeg. Fijn dat het allemaal voorspoedig verloopt. Laat je ons meegenieten als de kleine geboren is? Lees: we zijn gewoon nieuwsgierig naar je kleine spruit

Heey joy, fijn dat jullie er ook weer voor gaan. Kan me voorstellen dat je in die drukte en met vermoeidheid even geen puf had om hier te komen beppen. Ik hoop dat je alles een beetje hebt kunnen verwerken. Wat kan dat een tijd en energie kosten hé, geen wonder dat jullie zo moe zijn/waren!

Allemaal een fijn weekend. Hopen dat het weer zo blijft. Knuffel van mij!
Hoi Meiden,

Ondanks dat ik me nog niet super voel gaan we toch op vakantie we hopen dat dat maar goed doet. Ik had weer zoveel kwaaltjes dat ik woensdag nog weer naar de huisarts ben gegaan. Weer een kuur, vocht in de longen en behoorlijke bronchitus. Grrrr baal baal 3 weken terug al kuur gehad, maar na de eerst pil kreeg ik buikkrampen ondragelijk diarree wel 15x tot de andere ochtend. Plassen hoefde ik niet maar pfff ik liep leeg. Donderdagochtend voelde ik me voor het eerst sinds tijden weer lekker. Gisteren om 14uur weer pil genomen en de hel brak weer los gerommel in de buik na een half uur dat ik tablet had genomen. Ik wist me geen raad meer zoals mijn buik lawaai maakte en een of ander gisting in mijn buik aan de gang was.

Apotheek gebeld en die adviseerde dokter te bellen, toch maar weer dokter gebeld moest gelijk stoppen met de kuur.Nu heb ik prednison gekregen. Schrijft longartsen heel vaak voor als vocht in de luchtwegen of longen zit. Grrrr tot vandaag nog hele dag buikkrampen en heel veel lucht in de buik. En vandaag weer zo misselijk had ik van de week ook al en paar keer gebraakt van de week, volgens mij zijn dat nog de hormonen. Vanmiddag gewerkt pffff wat een krampen van al die lucht in mijn darmen. lekker ontsmakelijk sorry hoor, maar dit was echt niet fijn meer. Normaal blijf je echt wel thuis maar morgen gaan we op vakantie dus halfe dag tanden op elkaar.

Wat een drama verhaal, denk jullie zullen wel denken wat een klaaggezang. Ik zou het me voor kunnen stellen.

Nou tot over een week en ik hoop dat ik dan stuk beter ben geestelijk en lichamelijk
Ben op de 9 maanden beurs geweest. Vond het leuk, maar toch ook wel een beetje moeilijk. Ik was met mijn schoonzus en een vriendin van haar. Die vriendin is zwanger, maar liep de hele tijd te klagen. Nee, dat moet je niet doen, die niet gebruiken, dat is niet goed...

Merk wel weer aan mijn maag dat ik er de hele avond mee bezig ben geweest. En dan moet ik nog een week wachten!!!

Caro helaas niet tegen gekomen. (Hannes, wist niet hoe jij eruit ziet) Heb wel continu om mij heen gekeken. (moet toch wat doen he? )

De chocoladefontein deed het alleen niet.

Jullie het naar je zin gehad? En nog leuke dingen gekocht? Ik heb voor mijn petekind iets van Nijntje gekocht.

Hij wordt volgende week gedoopt. (en dan moet ik hem de kerk indragen )

Sjit Marielle, nu ben ik dat programma op NGC vergeten op te nemen. Zag het al staan in de gids. Helaas...

Vanaaf was het trouwens rustig op de beurs. Dat was wel lekker! Zal morgen wel anders zijn op de huishoudbeurs...

Mijn mama gaat trouwens niet mee, blijft thuis bij mijn paps. Dus gaat mijn schoonmama mee.

Taartje, wij hebben op MSN een groep (waar je je eerst voor moet aanmelden) en daar kan je wat meer prive berichtjes kwijt en foto's en zo.

Marianne, voor de eerste echo voor mijn IUI moest ik op dag 3 van mijn cyclus een inwendige echo... Nou, zij zijn daar veel meer gewend dan wij denken hoor. Maar het blijft niet prettig voor jezelf.

Gelukkig was de uitslag verder goed.

Oh, vergeet ik nog bijna wat te vertellen. Kwamen Koert-Jan de Bruin (van GTST) nog tegen op de 9 maanden beurs! Was wel lache. Iedereen giechelen toen die voorbij liep.

Hey wat toevallig dat jullie ook weer om de hoek komen kijken Joy en Pullekie! Gelukkig gaat alles goed met jullie.

Das heftig Veertje, Prednison. Das een behoorlijk paardenmiddel.

Hopenlijk heb je wel een fijne vakantie. (gaan jullie ver weg?)

Veel plezier!

Ik ga slapen, morgen weer vroeg richting de RAI!

Zal nog wel ff de tabel aanpassen, dus allemaal weer ff op F5 drukken!
De tabel staat er alleen weer niet goed op...

Hoop op den duur weer wel...

Ga nu echt slapen.
Nala, ik heb je gezien, bij de Nijntje stand! Ik was wat aan het afrekenen en toen zag ik je, toen kreeg ik geld terug, keek weer je kant op om je wat te zeggen en toen was je alweer weg! Balen!

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je was, al die zwangere meiden. En als je dan soms het volk zag! Ik mag het misschien niet zeggen maar als je soms ziet wie er een kind op de wereld zet! Moest verboden worden, maar ja, dat kan nou eenmaal niet.

Fijn dat alles met je paps goed is gegaan! Nu maar hopen dat het alleen nog maar VOORUIT gaat!

Wat ruzie met man betreft, volgens mij zijn alle mannen hetzelfde, de mijne zegt ook n ooit sorry en negeert me dan ook. Of hij zegt dat ik niet zo'n grote mond moet hebben hahahahahaha, daarna moeten we er altijd om lachen maar op dat moment kan ik hem wel wat doen!

Gelukkig is de ruzie weer over. Jullie hebben elkaar hard genoeg nodig denk ik.

Veertje, beterschap, ik hoop dat je lekker kunt genieten van de vakantie, lekker rustig aan doen!

Madelieve, wat een mooi stukje!

Voor de rest reageer ik morgen even, ik val bijna om!

Truste.

X
Hoi allemaal,

He Nala! Heb gelezen wat je allemaal meemaakt! Veel sterkte!! Ik hoop dat jouw vader snel weer sterker wordt. Knap dat je naar de beurs ging, momenteel wekt bij mij het beeld van zwangeren te veel emotie op. Misschien is dat ook wel een reden dat het me niet lukte om de afgelopen tijd hier te schrtijven. Te confronterend, ook omdat ik zelf geen ruimte had om er weer voor te gaan. Hoop dat het binnerkort voor jou ook raak is!

Ook voor jou Traveler! EnToosje!

Ik zag dat ik niet meer in de tabel sta en stop nu ook definitief met schrijven hier. Heb er omtzettend veel aan gehad en hoop binnenkort jullie tegen te komen op een nieuw topic voor zwangeren!

Kunnen jullie mijn foto's en gegevens uit de groep halen?

Liefs van Joy
hey meiden,

ben nog even van het bijkomen van de negenmaandenbeurs en huishoudbeurs. ik zal wat foto's op de groep zetten dan weten jullie ook hoe ik eruit zie. ik vond het ook wel confronterend, maar ook wel erg leuk. dan zie je weer hoe erg je er naar verlangt. man lief vond het ook wel 'informatief' was wel enthousiast. Heb ook gekeken, maar geen van jullie gezien. vond de sfeer op de negenmaandenbeurs wel gemoedelijker dan op de huishoudbeurs.

ben het stiekem wel met je eens Caro. Wat een volk zeg.... tja.. als je een kind moet adopteren moet je door een strenge selectie en bepalen andere mensen of je wel geschikt bent, maar als je zelf vruchtbaar bent kun je maar aan tobben.

wij hebben deze maand goed ons best gedaan hi hi.. nu maar wachten wat het oplevert over twee weken! de vervelendste weken komen er nu aan vind ik. je moet wachten en verder kun je er niks aan doen... de spanning gaat weer stijgen.

@nala; ben blij voor je dat je vader weer thuis is. dat is toch allemaal wel weer wat gemakkelijker. twee dagen naar de RAI, jij bent wel een diehard!

@madelieve wat heb jij het mooi beschreven zeg! ik heb met 7 weken een miskraam gehad, maar heb het wel even heel moeilijk gehad. nu gaat het eigenlijk heel goed en ben ik positief. als ik zwangere vrouwen zie dan denk ik bij mezelf; mijn tijd komt nog wel! al is dat soms wel moeilijk.

voor alle andere meiden, geniet van het lekkere weer en tot snel!
quote:Marielle1410 schreef op 14 februari 2008 @ 10:12:

Oh en met PJ gaat alles goed! Die schrijft mee op het andere topic!

Pullekie heb ik al heeeeeel lang niks meer van gehoord. Terwijl ik wel erg benieuwd ben hoe het met haar gaat! Famke zullen we hier niet meer zien denk ik. Dat zei ze zelf ook al!

Nou lees ik weer eens even snel de laatste berichten, zie ik mijn naam staan... Hihi. Hier gaat alles erg goed. Mijn kleine mannetje is tevreden en groeit als kool. Ben helemaal gelukkig met mijn drie kleine mensjes.

Maar geen probleem dat ik uit het schema gekiept word hoor. Schrijf toch niet meer mee. Ben ook niet zoveel online. Lees zo nu en dan even hoe het met iedereen gaat, maar er zijn al zoveel nieuwe meiden bijgekomen (helaas voor hun) dat ik het niet goed meer bij kan houden.

Groeten van famke.
tsja.....
hee meiden

wat een overweldigende drukte

ik lees dat er vooral geschreven wordt door meiden die net een mk achter de rug hebben en dat is denk ik ook goed, dat is toch waar dit topic oorspronkelijk voor bedoelt is...

ik zal het dan ook even kort houden met een kleine update over mijn zwangerschap.

het gaat geweldig!

ik ben de hele dag misselijk maar niet zo erg dat ik moet overgeven

ik heb de hele dag zere borsten maar merk het eigenlijk alleen als ik er tegenaan bots

ik ben ontzettend emotioneel maar niet zo erg dat ik de lol er niet meer van in zie of de hele dag loop te janken

en ik ben super moe! maar heb vandaag lekker tot 13:00 geslapen!

kortom; fantastisch... ik ben morgen denk ik 6 weken en het wordt steeds realistischer...

ik lees dat jullie lekker naar de 9 maanden beurs geweest zijn! Leuk! ik wilde eigenlijk ook wel gaan maar aan de andere kant lijkt het me zo druk en voel ik me niet echt eender met het type bezoeker dat ik me daarbij voorstel en waarover jullie ook al wat geschreven hebben...

vandaag is het er ook niet van gekomen dus het zal wel over gaan...

Marielle jouw avatar!!! zo bedoelde ik het niet hoor! ik vond je vorige plaatje juist super cool en lekker rekalcitrant (of hoe je dat schrijft) voor zo'n miepen forum maar je nieuwe plaatje is ook wel erg schattig!

en Puck...jajaaaaa lekker undercover he...nou, we hebben je nu dus mooi door!!! als ik op de sekspijler eens een heel kinky topic lees over het nachtleven van sterre14 lees weten we dus voortaan dat jij het bent!

verders kan ik het echt even niet bijhouden...

oja, nog even..

Nala, wat een pech heb jij (en jouw omgeving) niet normaal echt...hier moet toch ooit een bui in tegen komen?

nou veel sterkte weer, en hopelijk lukt het je om zo positief te blijven als we je inmiddels kennen

famke fijn dat het goed gaat... met jou en je kleintje...leuk je gekent te hebben ennehmmm...vaarwel

nou, ik ben weer moe, ga weer lekker chillen

dikke kus

lagune

ps...mogen we alweer voor iemand gaan duimen?
@lagune, duimen mag altijd natuurlijk voor alle die in afwachting zijn. zo denk ik aan een Nala, Lucia, en en en en als er dan nog tijd over is kun je ook voor mij nog even duimen... moet nog wel twee weken wachten tot ik wat weet hoor!
De Huishoudbeurs ook overleefd. Maar meeeeen, wat was het druk. Niet normaal.

Wel een paar leuke dingen gekocht; luchtje, schoenen, dekbedovertrek, make up en een ketting.

Balen Caro, dat we elkaar net gemist hebben. Heb de hele tijd naar je lopen zoeken... Helaas.

Maar wat je zegt, niet normaal wat daar allemaal rond liep. Vond sommigen er ook zo jong uitzien. (echt nog geen 20 of zo)

Joy, heb je gegevens en foto's ook uit de groep weg gehaald.

Jij ook heel veel succes met alles!

Klopt wel wat je zegt hoor Hannes. Vond het ook gemoedelijker op de 9 maanden beurs. Wilde op de Huishoudbeurs soms wel mensen op hun b*k rammen. Zo irritant af en toe...

Zag nog geen foto's op de groep, klopt dat?

Gaan jullie vanaaf nog wat doen? Ik heb een verjaardag. Maar niet zoveel zin... Ben moeoeoeoeoeoe.
Lagune, wat jij zegt heb ik ook heel erg...er wordt voornamelijk veel geschreven door degene die net een mk hebben gehad en ik wil me daar even zo min mogelijk mee bezig houden, niet lullig bedoeld hoor en t topic is daar tenslotte ook voor...ben nog steeds zo onzeker als de pest en zou daar elke dag wel een hele pagina mee vol kunnen schrijven, maar ik denk niet dat er iemand op zit te wachten....hou me dus maar een beetje afzijdig Lees wel elke dag braaf mee hoor, dus Caro, je bent niet de enige op het meeleesbankje!

Denk dat ik volgende week de gyn ga bellen....vandaag doen mijn borsten ineens helemaal geen pijn meer Zit dus meteen weer van alles in mn hoofd te halen....zucht. Wil nou gewoon weten of het goed is of niet!!! Mocht van de gyn elke week komen voor een echo en als het nodig was zelfs 4 keer per week zei ze :-D Daar ga ik haar maar eens aan houden dan, haha!

Nala, trek je de spanning voor het wachten nog een beetje??? Ik ben nog steeds aan t duimen voor je hoor!! Fijn van je paps trouwens! Op naar nog veel meer goed nieuws!

Lagune, fijn dat je je zo lekker zwanger voelt, ben jaloers op je, haha! Geniet ervan meis, je bent alweer op de helft van de 12 weken!

Hannes, lekker aan de klus geweest dus....en nou maar wachten!

XXX en een fijn weekend allemaal, ik ga ff lekker languit op de bank....vanmiddag de hele middag in de stad geweest en echt belachelijk veel geld uitgegeven
anoniem_56093 wijzigde dit bericht op 16-02-2008 17:56
Reden: smileys doen t niet!!
% gewijzigd
Nou, ik trek de spanning niet echt meer Riz. Wordt nu al helemaal gek van mezelf en blijf de dagen aftellen... Moet nog ff geduld hebben.

Gaan nu naar die verjaardag.
Nala meis, ik kan het me volledig voorstellen....wachten wachten en nog eens wachten...het lijkt soms wel of dat alles is wat je in je leven doet...bah!

Ik hoop dat het wachten het gewoon allemaal waard gaat zijn, nee, ik zeg het verkeerd....ik ga er vanuit! Positiviteit!

"Fijne" verjaardag, hoop dat het toch wel een beetje gezellig wordt!
Hello,

nou ik heb respect voor je hoor Nala; 2 dagen naar een beurs!!

Begint nu toch al op te schieten voor je Ajb?

Mijn duimen draaien zich drie slagen in de rondte hoor!

En voor jou ook Hannes, nog "maar" 2 weken.... wachten duurt altijd zoooooo lang!

Riz; hoop dat je snel een echo kan krijgen, zo dat je onzekerheden wat minder worden en je kan gaan genieten.

Puck; hoe is het? Heb je de lolly's al op?

Ben hier lekker aan het rondlummelen thuis, vriend en hond zijn vanochtend vroeg naar een waddeneiland gegaan om te gaan wandelen. Dus lekker uitgeslapen!

Ondanks dat ik zwanger ben en meeschrijf op een topic wat gaat over miskramen vind ik het hier wel hartstikke gezellig, soms wat verdrietig, maar ja dat is overal zo. Dus als we teveel praten over het zwanger zijn graag wel ff melden, dan kunnen we daar meer rekening meehouden.

Voor iedereen fijne zondag!!
he meiden!

met mij gaat het inmiddels weer zijn spreekwoordelijke gangetje... het wordt steeds makkelijker om mee om te gaan, vooral ook doordat we inmiddels iedereen wel weer een keer gezien hebben na het slechte nieuws... iedereen wil toch nog even iets zeggen, want niets zeggen is ook niet goed, maar daardoor word je wel even 3 weken in de tijd teruggegooid.... maar dat is nu volgens mij zo goed als achter de rug...

aan alle zwangeren: ik stoor me absoluut niet aan jullie verhalen hoor! ik ben juist blij om te merken dat er weer een tijd gaat komen, waarin alles beter wordt.....
Was wel een gezellige verjaardag gisteravond. Maar had weer zo'n last van mijn maag. (klote zenuwen... )

Maar toch nog wel ff volgehouden.

Vandaag heerlijk dagje. Idols gekeken, geoefend voor examen en strakkies met paar vrienden ff wat eten hier in de buurt.

Heb tot nu toe de hele week nog geen invalwerk (wel paar nagelklantjes), dus kan ik mooi veel oefenen voor het examen!

Gaat nu wel rustig aan opschieten Nut. Zit op dag 9. Nog 5 te gaan...

Mag eigenlijk pas zaterdag testen, maar ga het denk vrijdag alvast proberen. Wie weet zie ik al een dun blauw streepje...
Spannend Nala, ik duim echt heel hard met je mee.
Wat een rust hier zeg...

Etentje gister was erg gezellig.

Ik ga ff wat doen hiero.
Voel de hele ochtend al krampjes in mijn buik. Ben dan weer bang om al ongi te worden. Vanmorgen op de wc een grote boodschap gedaan en met het afvegen een beetje roze "bloed" verlies. Alle radertjes gaan dan gelijk weer draaien...

Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken met de nagelstudio. Echt druk heb ik het niet met klantjes en heb er al behoorlijk wat geld in gestoken...

Soms denk ik wel eens, wrom doe ik eigenlijk examen? Maar heb er al voor betaald, dus is zonde om niet te gaan...

Maar zie het ff niet meer zo zitten.

Geef mezelf nog tot het nieuwe huis en anders heb ik het geprobeerd en is het klaar.
Nala, beetje roze bloedverlies kan ook juist een heel goed teken zijn he!!! Je moet je nu nog niet gek laten maken hoor! Echt waar, het komt allemaal goed! En is het deze keer niet zo, dan een volgende keer wel! Weet zeker dat jullie ook zo'n lief klein frummelig kindje krijgen.

Een vriendin van mij bheeft ook een nagelstudio. Dat ging ook niet zo denderend en toen heeft ze er nog wat andere dingen bijgedaan. Liep meteen storm! Schrijf wel even een stukkie op de groep.

Hier gaat alles wederom supergoed! Voel me heerlijk! Moet zo naar de verloskundige, hou jullie op de hoogte!

XX

ahhh Nala, het zit je ook allemaal niet mee...ik herken het wel, als er iets tegen zit dat het dan gelijk lijkt of alles mis loopt...maar lieverd, zo is het natuurlijk niet! je maakt prachtige nagels! en een bedrijfje duurt altijd lang voordag het loopt! niet zo treurig, je hebt hartstikke veel in je mars...

snap wel dat je baalt van dat bloedverlies...het is toch schrikken, maar geen voorbarige conclusies trekken hoor! je weet gewoon nog niet wat het is!

nou nala, kom op hee, en anders gewoon effe lekkr balen, dat mag ook zo nu en dan! ik blijf voor je hopen!

(f)

x

Lagune
Lieve Nala, lijkt erop alsof de zenuwen en het lange wachten zijn tol beginnen te eisen. Ruzie met manlief (die gelukkig weer bijgelegd is), pijn in je maag en dan ook nog die grote twijfels over de nagelstudio. Kop op meid, het komt vast allemaal goed. Straks in jullie nieuwe huis zijn de klantjes gewoon niet meer aan te slepen en heb je zelfs geen tijd meer voor ons

Maar gelukkig ook goed nieuws. Je vader is weer thuis. Beter kan natuurlijk niet. Hoe gaat het nu met hem? Begint de wond al wat dicht te gaan?

Wat een die hard ben je trouwens om twee dagen naar de RAI te gaan. Echt chapeau hoor! Zou het je niet nadoen. Maar zo te lezen was het wel gezellig.

Madelieve, wat mooi geschreven zeg. Momenteel ben ik echt een emotionele muts, dus zat met tranen in mijn ogen. Zo herkenbaar. Het klinkt alsof je vrede hebt met de situatie en dat geeft je ook weer ruimte om verder te kijken. Fijn voor je.

Veertje, waarschijnlijk ben je al op vakantie als ik dit schrijf, maar ik wilde je toch nog even laten weten dat ik hoop dat je een beetje tot rust zult komen en dat je je wat beter gaat voelen. Het lijkt wel alsof alles nu tegelijk op je pad komt qua ziekte. Geniet ervan en hopelijk kom je straks als herboren terug.

Lagune, gun het je natuurlijk niet, maar klinkt alsof we aardig in hetzelfde schuitje zitten qua kwaaltjes. Altijd fijn gedeelde smart.

En wat betreft mijn secret nickname die ik gebruik op de sekspijler...daar zul je me de komende tijd echt niet vinden. Ben blij dat ik elke dag doorkom, laat staan dat ik ook maar in de verste verte zin heb in seks Echt sneu voor man en mijzelf, maar kan het echt niet opbrengen (als ik uberhaupt nog wakker ben na 8 uur 's avonds).

Riz, dat je onzeker bent lijkt me niet meer dan logisch. Ondanks mijn enorme lijst kwaaltjes vraag ik me ook nog regelmatig af of het wel goed is allemaal. Zo irritant. Ik zou gewoon lekker de gyn bellen, dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid wanneer je terecht kunt en je eerste echo kan krijgen. Dat lijkt mij nu zo'n mijlpaal.

Vanavond komt de VK voor de 1e afspraak. Ben erg benieuwd, omdat ik haar dus helemaal niet ken. Ik ben nooit zo goed in veranderingen, dus hoop maar dat het een aardig mens is. Na die horror verhalen van Caro doemen er allerlei nare scenario's op in mijn hoofd.

Moet het maar afwachten.

Verder helemaal geen fijn weekend gehad. Ben zo ziek geweest dat ik nauwelijks de deur uit ben geweest. Gelukkig heeft man van alles gedaan met de kids, dus kon ik mooi even slapen. Was zo graag ook even lekker naar buiten gegaan, maar helaas...Merk dat het me erg zwaar valt deze keer. Kan al niet goed voor mezelf zorgen, laat staan voor de kids. Gelukkig begrijpt dochter wel dat ik me niet lekker voel, maar de arme schat is pas 5 en moet dan eigenlijk helemaal mama niet helpen met van alles. Voel me er ook best schuldig over en verdrietig.

Op zulk soort momenten mis ik mijn achterban in het Westen wel heel erg en vind ik mezelf behoorlijk zielig dat ik hier zit. Gelukkig weet ik dat de wereld er over een paar weken weer heel anders uit kan zien. Kan niet wachten.

Liefs,

Puck
Leuk om weer even van wat "oud gedienden" te lezen. Dan besef je je ook weer wat de tijd eigenljik snel gaat.

Nala, shit, ik kan me echt zo goed voorstellen dat je je op bepaalde momenten rot en misschien wanhopig voelt. Je hebt zoveel te verwerken en zoveel aan je hoofd de laatste tijd. Dat bloedverlies is gewoon horror, zo ervaar ik dat zelf ook en ik schrik er hier ook van als het bij anderen voorkomt. Wat je zelf al zegt; je hebt betaald voor het examen dus gaan. Maar belangrijker: je vind het leuk en je hebt hier zo hard voor gewerkt. Dus nogmaals: gaan.

Puck, wat ben je toch een schat. Je schrijft altijd zulke lieve en fijne stukjes, krijg er altijd een goed gevoel bij! Lijkt me heel zwaar om met twee jonge kindjes om je heen de zwangerschapsmoeheid en kwaaltjes te hebben. Kan me voorstellen dat de sexpijler het laatste is waar je op dit moment mee bezig bent Goed om voor ogen te houden dat het beter wordt: zelfs geweldig....over ruim 6 maanden een derde kindje erbij. Alhoewel me dat ook errug druk lijkt dus die moeheid houden we erin

Marielle, fijn om te horen dat alles goed gaat. Zag ook weer foto's voorbij komen, je ziet er ook erg goed uit. Hele mooie buik! Dit zijn al echt de laatste loodjes hé.

Ring, hoe gaat het met jou? Ook al zo lang bezig eigenlijk.....

Moet zeggen dat ik er ook niet zo'n moeite heb met de verhalen van de wel zwangeren hier. Het ligt vaak ook een beetje aan m'n bui. Als ik ergens geen zin in heb dan laat ik de pc gewoon even links liggen (is héél moeilijk ). De ene keer ben ik er meer mee bezig dan de andere keer. Vind het allang fijn om hier en op groep af en toe heel ego mijn "shit" te kunnen dumpen, want in omgeving is daar niet altijd ruimte voor. En ik heb ook niet altijd zin om mensen "lastig te vallen" met mijn gedoe. Ik merk dat meiden die zelf bepaalde dingen hebben meegemaakt meer open staan voor verdriet van anderen dan meiden bij wie alles altijd redelijk soepel verloopt. Ik heb in mijn omgeving (soms uit onverwachte hoek) wel een aantal lieve begripvolle mensen om me heen en ook daar zitten zwangeren of moeders bij, vind het ook fijn om te horen en zien dat het ook goed en leuk kan gaan.

Weer een heel zwetsverhaal...maar daar schijnt het forum voor te zijn....

Kus van mij!
Thx meiden, voor jullie lieve woorden. Moest mijn tranen wegslikken. (zat met mijn paps te pokeren via internet en te bellen via Skype. Is dan een beetje gek als je gaat zitten janken)

Zie het soms gewoon allemaal ff niet meer zitten. Vriendin zei het al, dat de 2e week nog erger ging worden. Daar kom ik nu wel achter en dat pas na 1 dag!

Puck, met mijn papa gaat het steeds beter! Het wondje (is maar heel klein) gaat goed dicht en hij voelt zich met de dag steeds lekkerder.

Heeft ook meer uithoudingsvermogen. Gelukkig maar!

Wel sjit dat jij je zo rot voelt. Hoop dat dat snel veranderd.

Ik ga zo sporten.

Vanaaf een nagelklantje en morgen plotseling toch een dagje werken.

Daarna door naar die crematie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven