Vriendenweekend juni 2012
dinsdag 8 november 2011 om 13:16
hallo allemaal,
Dit jaar mag ik met mijn vriend het vriendenweekend van de vriendengroep organiseren. Alleen we komen er niet zo goed uit wat we willen doen. En ik hoopte dat jullie me kunnen helpen.
We komen zelf uit Noord brabant en zouden graag ergens anders in het land een nacht willen overnachten met 13 volwassenen.
Zelf hebben we al gedacht aan volendam, texel, egmond of provincie zeeland. We zouden graag een activiteit op het strand willen doen ( kitesurfen of zo). En verblijf en activiteit mag samen max 100 euro kosten. Heeft iemand leuke tips voor mij???
O ja de leeftijd is tussen de 30 en 35 jaar.
groetjes Annelie
Dit jaar mag ik met mijn vriend het vriendenweekend van de vriendengroep organiseren. Alleen we komen er niet zo goed uit wat we willen doen. En ik hoopte dat jullie me kunnen helpen.
We komen zelf uit Noord brabant en zouden graag ergens anders in het land een nacht willen overnachten met 13 volwassenen.
Zelf hebben we al gedacht aan volendam, texel, egmond of provincie zeeland. We zouden graag een activiteit op het strand willen doen ( kitesurfen of zo). En verblijf en activiteit mag samen max 100 euro kosten. Heeft iemand leuke tips voor mij???
O ja de leeftijd is tussen de 30 en 35 jaar.
groetjes Annelie
dinsdag 8 november 2011 om 13:43
100 euro voor verblijf en activiteit is niet veel.
Kitesurfen kan je vergeten. Voor dat geld heb je net de introductieles waar je met een klein vliegertjes op t strand de wind leert voelen.
Misschien blowkarten oid?Als het volgend jaar net zulk weer is als het dit jaar was kan je best kamperen in juni. Dan houd je lekker wat budget over om wat leuks te gaan doen.
Kitesurfen kan je vergeten. Voor dat geld heb je net de introductieles waar je met een klein vliegertjes op t strand de wind leert voelen.
Misschien blowkarten oid?Als het volgend jaar net zulk weer is als het dit jaar was kan je best kamperen in juni. Dan houd je lekker wat budget over om wat leuks te gaan doen.
dinsdag 8 november 2011 om 14:06
Annelie, ga naar Texel!
Wij hebben daar een paar jaar terug een leuk vriendenweekend gehad.
Wij zaten in een groepshuis in de bossen (de Vakonsieskuur geloof ik dat het heet)
Op loopafstand van het strand en van de kite school op Texel.
In zo'n groepshuis bespaar je veel geld doordat je zelf kunt koken, en ook daar kunt borrellen.
Want als je wilt gaan kiten, uit eten wilt, borrelen wil en ook nog wil slapen dan is 100,- pp erg krap.
Wij hebben daar een paar jaar terug een leuk vriendenweekend gehad.
Wij zaten in een groepshuis in de bossen (de Vakonsieskuur geloof ik dat het heet)
Op loopafstand van het strand en van de kite school op Texel.
In zo'n groepshuis bespaar je veel geld doordat je zelf kunt koken, en ook daar kunt borrellen.
Want als je wilt gaan kiten, uit eten wilt, borrelen wil en ook nog wil slapen dan is 100,- pp erg krap.
dinsdag 8 november 2011 om 14:08
Ik ben bang dat kiten niets gaat worden voor 100,-
Of je moet lekker op het strand willen gaan slapen en zelf je eten willen gaan vangen in de zee?
Introductie les
Gewoon een keer proberen, een dagje lekker buiten zijn en vooral veel lol hebben!
De introductie cursus is voor iedereen die een keer gekitesurft wilt hebben.
De les indeling is alsvolgt:
- Kleine theorie intro
- Basic Kitesetup
- Vliegeroefeningen Op het land
- Vliegeroefeningen in het water
Tijdsduur: 3 uur
Prijs: ¤ 95,-
Of je moet lekker op het strand willen gaan slapen en zelf je eten willen gaan vangen in de zee?
Introductie les
Gewoon een keer proberen, een dagje lekker buiten zijn en vooral veel lol hebben!
De introductie cursus is voor iedereen die een keer gekitesurft wilt hebben.
De les indeling is alsvolgt:
- Kleine theorie intro
- Basic Kitesetup
- Vliegeroefeningen Op het land
- Vliegeroefeningen in het water
Tijdsduur: 3 uur
Prijs: ¤ 95,-
dinsdag 8 november 2011 om 16:18
als je naar een groepsaccomodatie zoekt, kijk dan ook naar locaties voor een kleinere groep (bijv. 10 personen).Scheelt soms veel in prijs met locaties voor bijv 15-20 personen. Eventueel kunnen mensen luchtbed etc meenemen.
Het is wel even zoeken naar een locatie voor die prijs als er ook nog een activiteit van betaald moet worden. Als je in Brabant wil blijven is er een accomodatie bij het kasteel in Mill (voor 10 personen, maar ruim genoeg voor 13 personen). was 500 euro voor een heel weekend (vrijdag tot maandagochtend).
website locatie in Mill
Het is wel even zoeken naar een locatie voor die prijs als er ook nog een activiteit van betaald moet worden. Als je in Brabant wil blijven is er een accomodatie bij het kasteel in Mill (voor 10 personen, maar ruim genoeg voor 13 personen). was 500 euro voor een heel weekend (vrijdag tot maandagochtend).
website locatie in Mill
dinsdag 8 november 2011 om 22:12
Zo kijk al een aantal reacties. Ik mocht vorig jaar voor het eerst mee omdat ik verkering heb met een van de mannen en ja hoor mochten natuurlijk meteen het weekend voor de volgende keer regelen. Een hoop plannen in ons hoofd maar het kost allemaal een hoop geld, dus wordt creatief nadenken en vind het erg leuk dat jullie me een beetje helpen.
Mugske: grappig dat je bij Mill uitkomt, dat is hier 10 minuten vandaan rijden we er mooi via nijmegen naartoe dan lijkt het net heel ver weg!! gaan we gewoon stappen in Haps haha.
ik heb al verschillende dagen op google gezeten maar blijft lastig, maar zoeken nog even verder.
En juni is een optie kan ook oktober zijn!!
alvast bedankt voor de reacties!
Mugske: grappig dat je bij Mill uitkomt, dat is hier 10 minuten vandaan rijden we er mooi via nijmegen naartoe dan lijkt het net heel ver weg!! gaan we gewoon stappen in Haps haha.
ik heb al verschillende dagen op google gezeten maar blijft lastig, maar zoeken nog even verder.
En juni is een optie kan ook oktober zijn!!
alvast bedankt voor de reacties!