Na afloop van de seks
maandag 7 november 2011 om 22:17
Lekker samen nagenieten en knuffelen. Daarna plassen en even het ergste 'afdrogen', eventueel speeltjes reinigen (stom karweitje, maar ja, moet toch gebeuren) en weer lekker tegen elkaar aankruipen en daarna in slaap vallen (want ja, kleine kinderen dus het is eigenlijk altijd 's avonds voor het slapengaan...)
dinsdag 8 november 2011 om 15:50
quote:rakim schreef op 07 november 2011 @ 23:18:
Maar goed..Ik vraag of ze nou 6, of 7 keer is klaargekomen en nadat ze 7 heeft gezegd ga ik naar beneden om de Playstation aan te zetten..Of ik zet de Playstation aan en zij gaat naar boven..
Je wordt zo flauw van de sex.
Een snack gaat er dan wel in he?
Maar goed..Ik vraag of ze nou 6, of 7 keer is klaargekomen en nadat ze 7 heeft gezegd ga ik naar beneden om de Playstation aan te zetten..Of ik zet de Playstation aan en zij gaat naar boven..
Je wordt zo flauw van de sex.
Een snack gaat er dan wel in he?
Beter te laat dan over tijd.
dinsdag 8 november 2011 om 19:56
dinsdag 8 november 2011 om 21:02
quote:tzippa schreef op 08 november 2011 @ 20:35:
Ik word zo happy en hyper dat ik ga kletsen... en daarna maak ik eten voor m'n vent.
En ja de doekjes; ik leg ze ertussen, maar heb nu een sexkleed besteld; die gooi je daarna de was in Sexkleed wtf oke nog nooit van gehoord bestaan die echt of houd je ons voor de gek zoja wtf is het
Ik word zo happy en hyper dat ik ga kletsen... en daarna maak ik eten voor m'n vent.
En ja de doekjes; ik leg ze ertussen, maar heb nu een sexkleed besteld; die gooi je daarna de was in Sexkleed wtf oke nog nooit van gehoord bestaan die echt of houd je ons voor de gek zoja wtf is het
woensdag 9 november 2011 om 02:43
Sjee, wat is dat met die doekjeshype bij de vrouwen hier?!
Dat het eruit loopt, natte plek in bed? Heb ik nou werkelijk nooit erg gevonden, meer een fijn gevoel, van 100% iemand liefhebben, waar het ook terechtkwam, verbondenheid, weet ik wat, maar niet dat ik het lastig of viezig vond/vind..
Dat het eruit loopt, natte plek in bed? Heb ik nou werkelijk nooit erg gevonden, meer een fijn gevoel, van 100% iemand liefhebben, waar het ook terechtkwam, verbondenheid, weet ik wat, maar niet dat ik het lastig of viezig vond/vind..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 9 november 2011 om 09:59
Hahaha Suzy...snap er ook niet zoveel van, van die doekjes. Als je de hele nacht met zo'n doekje tussen je benen tegen je flamoes aan ligt...dan moet je dat doekje er de volgende ochtend toch afschrapen...zit toch helemaal vastgeplakt dan ?
Na de sex liggen we nog even lekker tegen elkaar aan en dan ga ik daarna naar de badkamer, even een plas doen, nat washandje er overheen en dan terug het bed in. Werkt prima.
Na de sex liggen we nog even lekker tegen elkaar aan en dan ga ik daarna naar de badkamer, even een plas doen, nat washandje er overheen en dan terug het bed in. Werkt prima.
woensdag 9 november 2011 om 10:36
Het is mij als man opgevallen dat het er niet bij alle vrouwen in gelijke mate weer uitloopt. Sommigen lijken het gewoon binnen te houden? Terwijl bij andere de hele kwak er direct weer uitstroomt als ze gaat zitten/ opstaan. Is daar een verklaring voor? Heeft dit te maken met de anatomie (strak/ minder strak), de zuigwerking van de baarmoedermond (grapje) of iets anders?
woensdag 9 november 2011 om 14:19
Ik kreeg van een ex meestal pas de volgende ochtend het dichtgeknoopte condoom onder de woorden "Hier, je nageslacht." in mijn handen gedrukt. Geen gelazer met natte plekken of nachtelijke leegloperij. En direct na de daad kun je gewoon blijven liggen zoals je ligt. Pas na een tijdje hoef je actie te ondernemen om de gevulde Pippi Vangkous te verwijderen.
Er zitten dus echt meerdere voordelen aan condooms
Er zitten dus echt meerdere voordelen aan condooms