Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
dinsdag 8 november 2011 om 21:10
Zenuwachtig ben ik best wel over wat ik te horen krijg. Hoewel ik me eerder druk heb gemaakt over het onderzoek. Doe ik dat nu dus niet meer. Hoe eerder hoe beter. Beter te weten dan die onzekerheid. Maar wat zit je dan opeens in een mallemolen van gevoelens. Ik ben als een gek gaan opruimen. Gedachten ergens anders en net heb ik alle zeven pietenpakken voor de dag gehaald en kwam erachter dat er twee nog in een zak gepropt zaten, die nog uitgewassen moesten worden. Vorig jaar met die pols is het er me helemaal doorheen geschoten. Normaal hang ik ze schoon weg. Maar goed dat ik nu kijk. Want die wil ik wel klaar hebben.
Afleiding is wel goed. Morgenmiddag werken gelukkig. Hoewel ik tegen de vier uur op zie. Maar ik zie wel. Alles beter dan nu thuis zitten. En ik heb morgen geen auto dus ik moet fietsen. Weer een goede afleiding.
Donderdagochtend om 9.40u het onderzoek. Dus echt wel met spoed. Ben erg benieuwd wat eruit komt.
Dan denk ik weer dat het niets is, anders hadden ze toch wel alarm geslagen, aan de andere kant denk ik dan weer, maar wat als...... wat als ze iets over het hoofd hebben gezien.
Het is k*t, kl*te, g*dverd*mme. Waarom weer hier.
Afleiding is wel goed. Morgenmiddag werken gelukkig. Hoewel ik tegen de vier uur op zie. Maar ik zie wel. Alles beter dan nu thuis zitten. En ik heb morgen geen auto dus ik moet fietsen. Weer een goede afleiding.
Donderdagochtend om 9.40u het onderzoek. Dus echt wel met spoed. Ben erg benieuwd wat eruit komt.
Dan denk ik weer dat het niets is, anders hadden ze toch wel alarm geslagen, aan de andere kant denk ik dan weer, maar wat als...... wat als ze iets over het hoofd hebben gezien.
Het is k*t, kl*te, g*dverd*mme. Waarom weer hier.
dinsdag 8 november 2011 om 21:38
Ging dat om die biopsie Mamz? Denk het wel, maar dat was helemaal goed. en mijn vorige ha was een man van, niet aanstellen het is niets dus doorgaan. Ben toen wel bij hem geweest nadat ik al zes kilo was afgevallen, Blijkbaar was dat niet genoeg. Ben toen inderdaad weggewuifd.
Gelukkig heb ik nu een andere en erg goede huisarts.
Het zal je maar gebeuren. Heb je een nieuwe patiënt en dan krijg je dit.
Gelukkig heb ik nu een andere en erg goede huisarts.
Het zal je maar gebeuren. Heb je een nieuwe patiënt en dan krijg je dit.
woensdag 9 november 2011 om 07:34
Heb je een beetje kunnen slapen Zoebie?
Vandaag moest je werken he,misschien wel fijn dat je dan afleiding hebt,des te sneller is het morgen..
Vandaag zijn middelste en Uk vrij dus wij gaan op lampenjacht.
Volgens mijn broertje,die van alle ellende,ben ik geen moeder,voed ik mijn kinderen niet op en denk ik alleen maar aan mezelf.Heeft ie fijn met mijn moeder bekokstoofd,dus ik ben er voorlopig klaar mee.
Vandaag moest je werken he,misschien wel fijn dat je dan afleiding hebt,des te sneller is het morgen..
Vandaag zijn middelste en Uk vrij dus wij gaan op lampenjacht.
Volgens mijn broertje,die van alle ellende,ben ik geen moeder,voed ik mijn kinderen niet op en denk ik alleen maar aan mezelf.Heeft ie fijn met mijn moeder bekokstoofd,dus ik ben er voorlopig klaar mee.
woensdag 9 november 2011 om 08:07
Hé bah Coe, jou broertje moet eerst maar eens zijn hand in eigen boezem steken voor hij over een ander begint. Het lijkt me dat die toch wel genoeg heeft aan zichzelf. En jij een slechte moeder. Hoe komen ze erop. Jij, die altijd zo vol liefde over je kinderen praat. Maar het moet heel naar zijn als je moeder en je broer zo over je denken. Belachelijk gewoon.
Weet je, wat Bo gisteren schreef in haar topic is een waarheid als een koe. " De dag dat je medemens het onderwerp van gesprek is, betekent dat je verder weinig andere, echte problemen hebt".
meis. Het moet niet leuk zijn dit te horen. Maar het is NIET waar. Als je dat maar even weet.
Ik heb niet geslapen. Alleen maar liggen malen en heel veel vragen erbij gekregen. Morgen, nog één dag en dan weet ik meer. Getver nog een dag. Ik wil mijn huisarts bellen, maar ben bang dat ik dan nog dieper in de put ga zitten. Dus ik doe het niet. Nog maar een dag onwetend. Misschien is het niets en heb ik er morgen spijt van, maar ik wil niet nog meer rotnieuws horen vandaag. Ik ga straks op de koffie bij mijn vriendin. Afleiding moet ik vandaag hebben. En met haar kan ik over van alles praten en niet alleen over dit. Ik moet om twee uur gaan werken. Blugh. Ik baal zo verschrikkelijk van alles.
Weet je, wat Bo gisteren schreef in haar topic is een waarheid als een koe. " De dag dat je medemens het onderwerp van gesprek is, betekent dat je verder weinig andere, echte problemen hebt".
meis. Het moet niet leuk zijn dit te horen. Maar het is NIET waar. Als je dat maar even weet.
Ik heb niet geslapen. Alleen maar liggen malen en heel veel vragen erbij gekregen. Morgen, nog één dag en dan weet ik meer. Getver nog een dag. Ik wil mijn huisarts bellen, maar ben bang dat ik dan nog dieper in de put ga zitten. Dus ik doe het niet. Nog maar een dag onwetend. Misschien is het niets en heb ik er morgen spijt van, maar ik wil niet nog meer rotnieuws horen vandaag. Ik ga straks op de koffie bij mijn vriendin. Afleiding moet ik vandaag hebben. En met haar kan ik over van alles praten en niet alleen over dit. Ik moet om twee uur gaan werken. Blugh. Ik baal zo verschrikkelijk van alles.
woensdag 9 november 2011 om 08:29
Lieve Zoeb
Net als Fuss weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik dacht aan je toen ik in slaap viel en ik dacht aan je toen ik weer wakker werd.
Probeer je zinnen te verzetten vandaag, dan is het hopelijk heel snel morgen.
Ik laat een kaarsje voor je branden.
Ook voor Coetje een
Is dat broertje van jouw nou helemaal gek geworden?
Ik speel vandaag taxi voor een lief tennisvriendinnetje van 73 en daarna ga ik bij Vriendin langs.
Net als Fuss weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik dacht aan je toen ik in slaap viel en ik dacht aan je toen ik weer wakker werd.
Probeer je zinnen te verzetten vandaag, dan is het hopelijk heel snel morgen.
Ik laat een kaarsje voor je branden.
Ook voor Coetje een
Is dat broertje van jouw nou helemaal gek geworden?
Ik speel vandaag taxi voor een lief tennisvriendinnetje van 73 en daarna ga ik bij Vriendin langs.
woensdag 9 november 2011 om 08:42
Het is heel dubbel he Zoebie,aan de ene kant wil je nu graag weten wat er aan de hand is,aan de andere kant..als je niks weet hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.(al doe je dat natuurlijk wel)De onwetendheid lijkt me killing!!
Fijn dat je vandaag met je vriendin kunt praten,gedeelde smart is halve smart.
Vriend zei het ook al,hoe kan iemand die zelf niks presteert zulke opmerkingen maken.
En ik moet me er niks van aantrekken maar het is alsof ze met een mes in mijn hart staken.
Wat een mooie opmerking van Bo,die ga ik onthouden!
(ik heb hem op mijn hyves gezet zelfs)
Gold,wat klinkt dat grappig,een tennisvriendinnetje van 73
Maak er een mooie dag van vandaag!
Fijn dat je vandaag met je vriendin kunt praten,gedeelde smart is halve smart.
Vriend zei het ook al,hoe kan iemand die zelf niks presteert zulke opmerkingen maken.
En ik moet me er niks van aantrekken maar het is alsof ze met een mes in mijn hart staken.
Wat een mooie opmerking van Bo,die ga ik onthouden!
(ik heb hem op mijn hyves gezet zelfs)
Gold,wat klinkt dat grappig,een tennisvriendinnetje van 73
Maak er een mooie dag van vandaag!
woensdag 9 november 2011 om 08:49
Ja die onwetendheid is moordend. Maar ik denk dat mijn huisarts die ook niet weg kan nemen. Ik ben zelfs bang dat ik me dan nog meer zorgen ga maken. Ben een beetje laf misschien, maar ik wil nu even niet nog meer slecht nieuws horen.
Ik ga douchen en aankleden en met de fiets naar de markt en naar vriendin.
Ik vond het ook zo'n mooie uitspraak van Bo.
Was het maar vast morgen en twee uur verder.
Ik ga douchen en aankleden en met de fiets naar de markt en naar vriendin.
Ik vond het ook zo'n mooie uitspraak van Bo.
Was het maar vast morgen en twee uur verder.
woensdag 9 november 2011 om 08:55
woensdag 9 november 2011 om 09:54
Lieve Zoeb, je was het eerste waar ik aan dacht toen ik vanmorgen wakker werd.. Kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt vannacht, zelfs tot donderdag is nu te lang om te wachten. Fijn dat je naar je vriendin gaat even van je af kletsen. Je krijgt ook liefs van een van de poesjes.. hij geeft al de hele tijd de laptop kopjes en wil ook iets typen..
Lieve Coe, luister naar Zoeb, dit is zo NIET waar!! Je bent zo liefdevol naar/met/over je kinderen en als er iemand is die juist NIET veel aan zichzelf maar juist aan anderen denkt ben jij het wel. Zijn ze nou helemaal knetter? Je bent een kanjer, nooit vergeten hoor!! Anders helpen wij je wel herinneren
Lieve Coe, luister naar Zoeb, dit is zo NIET waar!! Je bent zo liefdevol naar/met/over je kinderen en als er iemand is die juist NIET veel aan zichzelf maar juist aan anderen denkt ben jij het wel. Zijn ze nou helemaal knetter? Je bent een kanjer, nooit vergeten hoor!! Anders helpen wij je wel herinneren
woensdag 9 november 2011 om 10:22
Zo Coetje, die van je forumvriendinnen kun je in je zak steken.
Zijn ze bij jou thuis nou helemaal belatafeld zeg. Ik ben er zelfs boos om. hoor. Lijkt me ondanks onze steunbetuigingen wel erg moeilijk.
Het spookt hier. Ben nog met de Pietenpakken bezig geweest. Ik heb alles. In de koffer zit ook nog alles wat ik nodig heb voor zeven pietenpakken. Spelden, veren, pruiken, handschoenen, kragen, collen, maillots, keukenrol, spiegel, gewoon alles..... Maarrrrrrr ik mis de schmink. Ik snap er de jota niet van. En het gekke is dat dit al het derde jaar op rij is dat ik mijn doos kwijt ben. Ik heb de vorige twee jaar al alles nieuw moeten kopen. Die schmink hoort er gewoon bij te zitten. In de koffer, ik dacht dat ik gek werd. Heb mijn hele zolder nagezocht, waar ze eventueel zou kunnen liggen. Maar nee hoor. Weg foetsie, kwijt, verdwenen. Ik heb een kast waar alles in staat. Inclusief de koffers. Ik vind het zo raar.
Nou ja, het verzet wel even mijn gedachten.
Zijn ze bij jou thuis nou helemaal belatafeld zeg. Ik ben er zelfs boos om. hoor. Lijkt me ondanks onze steunbetuigingen wel erg moeilijk.
Het spookt hier. Ben nog met de Pietenpakken bezig geweest. Ik heb alles. In de koffer zit ook nog alles wat ik nodig heb voor zeven pietenpakken. Spelden, veren, pruiken, handschoenen, kragen, collen, maillots, keukenrol, spiegel, gewoon alles..... Maarrrrrrr ik mis de schmink. Ik snap er de jota niet van. En het gekke is dat dit al het derde jaar op rij is dat ik mijn doos kwijt ben. Ik heb de vorige twee jaar al alles nieuw moeten kopen. Die schmink hoort er gewoon bij te zitten. In de koffer, ik dacht dat ik gek werd. Heb mijn hele zolder nagezocht, waar ze eventueel zou kunnen liggen. Maar nee hoor. Weg foetsie, kwijt, verdwenen. Ik heb een kast waar alles in staat. Inclusief de koffers. Ik vind het zo raar.
Nou ja, het verzet wel even mijn gedachten.
woensdag 9 november 2011 om 10:24
Oh Gelf een poes op je laptop. Zo handig hé.
Siep doet dat ook. Nadat ik hem twee keer op de grond heb gezet gaat ze gewoon bovenop mijn muis liggen. En al gooi ik haar er tien keer vanaf, hoeps op de stoel dan naar de tafel en met een sprong weer op mijn bureau en bovenop mijn hand. Maf beest. Wil dan ook gewoon even aandacht en ook op dat moment.
Siep doet dat ook. Nadat ik hem twee keer op de grond heb gezet gaat ze gewoon bovenop mijn muis liggen. En al gooi ik haar er tien keer vanaf, hoeps op de stoel dan naar de tafel en met een sprong weer op mijn bureau en bovenop mijn hand. Maf beest. Wil dan ook gewoon even aandacht en ook op dat moment.
woensdag 9 november 2011 om 12:09
Fysio belde net. Mijn therapeute is voorlopig uitgevallen en ik krijg een andere. Jammer, het was zo'n fijne meid. Nou ja, hij klinkt aardig door de telefoon, dus ik hoop maar op het beste. Maandag de 1e afspraak met hem.
Ik ga op de fiets naar het werk en begin drie kwartier eerder. Ik ga heel flauw dus echt ieder half uur een kwartier pauze pakken.
Tot vanavond.
Ik ga op de fiets naar het werk en begin drie kwartier eerder. Ik ga heel flauw dus echt ieder half uur een kwartier pauze pakken.
Tot vanavond.
woensdag 9 november 2011 om 16:32
Mamz,beetje uit je moeras kunnen komen vandaag?
We moeten snel afspreken voor een bakkie en lekker kletsen!Daar knapt een mens van op
Wij gaan bij een vriend in de cafetaria eten en daarna even langs vriendin om met de baby te kroelen.Uk heeft haar maar even snel gezien vanwege de jeukerds en die wilde ook kroelen.
Zoeb,hoe was het op je werk?Kon je het volhouden die 4 uur?
Tot vanavond lieverds!
We moeten snel afspreken voor een bakkie en lekker kletsen!Daar knapt een mens van op
Wij gaan bij een vriend in de cafetaria eten en daarna even langs vriendin om met de baby te kroelen.Uk heeft haar maar even snel gezien vanwege de jeukerds en die wilde ook kroelen.
Zoeb,hoe was het op je werk?Kon je het volhouden die 4 uur?
Tot vanavond lieverds!
woensdag 9 november 2011 om 17:44
Hello maisjes.
Vandaag de hele dag de hort op geweest:
Taxi gespeeld voor tennisvriendinnetje van 73 (ja, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Bij Vriendin op de koffie en
Met Vriendin naar Ikea geweest. (Nee Mamzie, niet bij jou in de buurt maar over de grens.)
Zoeb fijn dat je je bezig hebt kunnen houden.
Wel balen dat je schmink weer foetsie is.
Zoeb, nu ben ik benieuwd waarom je vader je heeft gebeld vandaag.
Mamzie, (een beetje) uit het moeras geklommen?
Vandaag de hele dag de hort op geweest:
Taxi gespeeld voor tennisvriendinnetje van 73 (ja, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Bij Vriendin op de koffie en
Met Vriendin naar Ikea geweest. (Nee Mamzie, niet bij jou in de buurt maar over de grens.)
Zoeb fijn dat je je bezig hebt kunnen houden.
Wel balen dat je schmink weer foetsie is.
Zoeb, nu ben ik benieuwd waarom je vader je heeft gebeld vandaag.
Mamzie, (een beetje) uit het moeras geklommen?
woensdag 9 november 2011 om 18:58
Zoebie, er zijn Pietenspullen in een kastje geweest dat je een keer fotografeerde en hier neerzette (voor Coe?) Zou daar de schmink in gezeten hebben, en heb je dan een idee waar je die spullen hebt gelaten?
Balen he? Ik moet ook kijken of mijn schminkpotje nog genoeg schmink bevat. Ik moet eigenlijk ook bellen of Middelste Piet mag zijn maar ben er vrees ik te laat mee. Straks maar eens even doen.
Vandaag het moeras laten liggen, na gesprek was ik redelijk moe, en had 's middags een afspraak bij de gemeente. ID kaarten gekocht voor de kinderen (moet voor 31 december , in het nieuwe jaar wordt dat schoftig duur en bijschrijven in de paspoorten is vanaf volgende zomer niet meer geldig kielegatters). Ben daarna lekker met kinderen en een vriendje gaan bowlen
En nu spijbelen de oudsten van de harmonie. Mooi, kunnen ze ook eens een keer op tijd naar bed.
Coe, is inderdaad leuk, een keer afspreken. En dan ook echt doen Ik ben er niet goed in, er zijn nog twee vriendinnen die snakken naar mijn bezoek ik vind het zelf ook leuk als ik er eenmaal ben.
Balen he? Ik moet ook kijken of mijn schminkpotje nog genoeg schmink bevat. Ik moet eigenlijk ook bellen of Middelste Piet mag zijn maar ben er vrees ik te laat mee. Straks maar eens even doen.
Vandaag het moeras laten liggen, na gesprek was ik redelijk moe, en had 's middags een afspraak bij de gemeente. ID kaarten gekocht voor de kinderen (moet voor 31 december , in het nieuwe jaar wordt dat schoftig duur en bijschrijven in de paspoorten is vanaf volgende zomer niet meer geldig kielegatters). Ben daarna lekker met kinderen en een vriendje gaan bowlen
En nu spijbelen de oudsten van de harmonie. Mooi, kunnen ze ook eens een keer op tijd naar bed.
Coe, is inderdaad leuk, een keer afspreken. En dan ook echt doen Ik ben er niet goed in, er zijn nog twee vriendinnen die snakken naar mijn bezoek ik vind het zelf ook leuk als ik er eenmaal ben.
woensdag 9 november 2011 om 19:55
Ik ben sinds vanmiddag TLbalkloos. Het is geëscaleerd. Niet mijn schuld gelukkig. Maar wat ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen, daar lusten de honden geen droog brood van.
Dat mens is werkelijk volledig gestoord. Bovendien is ze flink buiten haar boekje gegaan, want wij mochten geen gesprekken hebben zonder iemand erbij. Ik dacht dat het over mijn rooster van maandag zou gaan, dus ik loop heel netjes achter haar aan naar een leeg kantoor, maar toen we samen zaten barstte bij haar de bom. Ik manipuleer, lieg, weet iedereen naar mijn hand te zetten en ik draai alles zo dat het precies in mijn straatje past. Ik heb werkelijk even met open mond gezeten. Op mijn vraag waar ik dat dan doe en wanneer, gaf ze geen antwoord en ze herhaalde het hele riedeltje nog een keer. Ze wil me niet meer in haar team. Toen stond ze radicaal op dus het gesprek was beëindigd. Nog geen drie minuten. Ik heb nog wel gezegd, dat ze de hand maar eens in eigen boezem moet steken en dat ik blij ben dat ik niet meer bij haar zit. Maar ik ben er behoorlijk vanaf geweest vanmiddag. Heb er gewoon mee zitten janken en mijn collega's gevraagd of ik echt zo ben. Ik zou nog gaan twijfelen zeg. Gelukkig herkennen zij me niet in deze dingen. Maar, maar wat een heftig dagje.
Dat mens is werkelijk volledig gestoord. Bovendien is ze flink buiten haar boekje gegaan, want wij mochten geen gesprekken hebben zonder iemand erbij. Ik dacht dat het over mijn rooster van maandag zou gaan, dus ik loop heel netjes achter haar aan naar een leeg kantoor, maar toen we samen zaten barstte bij haar de bom. Ik manipuleer, lieg, weet iedereen naar mijn hand te zetten en ik draai alles zo dat het precies in mijn straatje past. Ik heb werkelijk even met open mond gezeten. Op mijn vraag waar ik dat dan doe en wanneer, gaf ze geen antwoord en ze herhaalde het hele riedeltje nog een keer. Ze wil me niet meer in haar team. Toen stond ze radicaal op dus het gesprek was beëindigd. Nog geen drie minuten. Ik heb nog wel gezegd, dat ze de hand maar eens in eigen boezem moet steken en dat ik blij ben dat ik niet meer bij haar zit. Maar ik ben er behoorlijk vanaf geweest vanmiddag. Heb er gewoon mee zitten janken en mijn collega's gevraagd of ik echt zo ben. Ik zou nog gaan twijfelen zeg. Gelukkig herkennen zij me niet in deze dingen. Maar, maar wat een heftig dagje.
woensdag 9 november 2011 om 20:00
En ook fijne collegaloos. Ken je de collega's waar je voortaan bij gaat werken? Weet je al bij wie je voortaan gaat werken?
Het leuke is dat het zichzelf bewijst of jij een manipulator enz. bent of niet. Als jij straks een fijne werkrelatie hebt met je collega's en nieuwe teamleider blijkt wel anders En dat kan jij dan mooi in je zak steken.
Pff, en zo moet je dan de nacht in, of je nog niet genoeg aan je koppie had. Is Jan een beetje lief voor je?
Het leuke is dat het zichzelf bewijst of jij een manipulator enz. bent of niet. Als jij straks een fijne werkrelatie hebt met je collega's en nieuwe teamleider blijkt wel anders En dat kan jij dan mooi in je zak steken.
Pff, en zo moet je dan de nacht in, of je nog niet genoeg aan je koppie had. Is Jan een beetje lief voor je?
woensdag 9 november 2011 om 20:27
woensdag 9 november 2011 om 21:06
Dat tjonge jonge was ook het eerste wat in me opkwam.
Hoe komt zo iemand erbij?Wat een afgunstig gedrag zeg!Zou het kunnen zijn dat ze op haar falie heeft gehad en dat nu zo op jouw afreageert...
Nou lieve Zoeb,als er iemand is die niet liegt,bedriegt of manipuleert ben jij het wel!Zullen we samen een potje janken
Wat een rare wereld met veel rare mensen...
Weet je,ik zou dan zo graag eens langs willen komen he en die mensen eens even de waarheid zeggen.Maar ja dat kun je niet maken.
Ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.
Gold,je bedoelde mijn vader denk ik...
Ik heb gister best een bom bij mijn ouders binnen gegooid natuurlijk,door te zeggen dat ik voorlopig geen contact wil en ook niet met broertje(dat was al minimaal de laatste tijd)
Alles wat er het laatste jaar gebeurt is en wat mij dwars zat heb ik eruit gegooid.
Mijn vader belde om te vragen of ik wilde komen praten en om excuses te maken.
Ik wil best praten met mijn ouders maar ik hoef mijn broer echt niet te zien.Ik ben in staat om hem aan te vliegen.
Maar ik wil dit eerst even laten bezinken en de dingen voor mezelf goed op een rijtje zetten waar ik al langer mee bezig was.
Hoe komt zo iemand erbij?Wat een afgunstig gedrag zeg!Zou het kunnen zijn dat ze op haar falie heeft gehad en dat nu zo op jouw afreageert...
Nou lieve Zoeb,als er iemand is die niet liegt,bedriegt of manipuleert ben jij het wel!Zullen we samen een potje janken
Wat een rare wereld met veel rare mensen...
Weet je,ik zou dan zo graag eens langs willen komen he en die mensen eens even de waarheid zeggen.Maar ja dat kun je niet maken.
Ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.
Gold,je bedoelde mijn vader denk ik...
Ik heb gister best een bom bij mijn ouders binnen gegooid natuurlijk,door te zeggen dat ik voorlopig geen contact wil en ook niet met broertje(dat was al minimaal de laatste tijd)
Alles wat er het laatste jaar gebeurt is en wat mij dwars zat heb ik eruit gegooid.
Mijn vader belde om te vragen of ik wilde komen praten en om excuses te maken.
Ik wil best praten met mijn ouders maar ik hoef mijn broer echt niet te zien.Ik ben in staat om hem aan te vliegen.
Maar ik wil dit eerst even laten bezinken en de dingen voor mezelf goed op een rijtje zetten waar ik al langer mee bezig was.