De Mooiste Brief Ooit...!!!
woensdag 9 november 2011 om 08:35
laat maar zitten, want mensen hier op deze site zijn niet gevoelig, want de brief schreef ik vanuit het diepst van mijn hart, maar mensen hier zijn gevoelloos schijnbaar..want deze brief vond iedereen heel mooi, behalve dan op deze site, schijnbaar is deze site niet de juiste plek voor gevoelige brieven.....mensen nmoeten wel een hart hebben om dit aan te kunnen voelen.
woensdag 9 november 2011 om 08:40
woensdag 9 november 2011 om 08:41
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2011 @ 08:37:
Zit er ergens een steekje los bij je?Hij schrijft:quote:
Ik functioneer op een zwakbegaafd intelligentieniveau, en mijn IQ is 84.
Ik heb autistische kenmerken waarbij er ook sprake is van geestelijke/ verstandelijke achterstand in gedrag en beleving van de wereld om mij heen.
Ik zie en beleef alles door de ogen van een kind, ik ben eigenlijk een 12/13 jarig kind in een volgroeide lichaam.
Zit er ergens een steekje los bij je?Hij schrijft:quote:
Ik functioneer op een zwakbegaafd intelligentieniveau, en mijn IQ is 84.
Ik heb autistische kenmerken waarbij er ook sprake is van geestelijke/ verstandelijke achterstand in gedrag en beleving van de wereld om mij heen.
Ik zie en beleef alles door de ogen van een kind, ik ben eigenlijk een 12/13 jarig kind in een volgroeide lichaam.
Wat eten we vanavond?
woensdag 9 november 2011 om 08:51
Je houdt duidelijk van je vrienden, Marcel, en dat is mooi. Ik heb je brief niet helemaal gelezen, want hij is heel lang, maar ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Wel denk ik dat het verstandig is als je hem hier weg laten halen door de mensen die het forum bijhouden. Je bent wel erg herkenbaar zo en dat is niet altijd goed op internet.
Wel denk ik dat het verstandig is als je hem hier weg laten halen door de mensen die het forum bijhouden. Je bent wel erg herkenbaar zo en dat is niet altijd goed op internet.
woensdag 9 november 2011 om 08:54
woensdag 9 november 2011 om 09:11
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2011 @ 08:37:
Zit er ergens een steekje los bij je?
Mag ik zeggen dat ik vind dat je vaak lullige reacties geeft, terwijl je in je eigen topics al in een crisis schoot als mensen eerlijke feedback gaven?
Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.
Zit er ergens een steekje los bij je?
Mag ik zeggen dat ik vind dat je vaak lullige reacties geeft, terwijl je in je eigen topics al in een crisis schoot als mensen eerlijke feedback gaven?
Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.
woensdag 9 november 2011 om 09:21
quote:pandorab schreef op 09 november 2011 @ 09:11:
Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.Laatst las ik iets moois over wat mensen zeggen voor het woordje "maar". Even denken waar dat ook al weer was.
Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.Laatst las ik iets moois over wat mensen zeggen voor het woordje "maar". Even denken waar dat ook al weer was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven