Dresscode: Winter chic?
woensdag 9 november 2011 om 21:15
Hi Allemaal
De dress code van het eindejaarsfeest van ons bedrijf is "winter chic".
Verdere aanwijzingen: White and blue, fuzzy and furry, knitted and cozy.
Ik heb dit rokje, dat lijkt me wel een goede start. Maar wat verder?
Het moet wel een beetje feestelijk blijven natuurlijk, en niet te warm. Hele avond dansen op moonboots en in een dikke trui lijkt me ook weer niets! Wie heeft er tips?
De dress code van het eindejaarsfeest van ons bedrijf is "winter chic".
Verdere aanwijzingen: White and blue, fuzzy and furry, knitted and cozy.
Ik heb dit rokje, dat lijkt me wel een goede start. Maar wat verder?
Het moet wel een beetje feestelijk blijven natuurlijk, en niet te warm. Hele avond dansen op moonboots en in een dikke trui lijkt me ook weer niets! Wie heeft er tips?
woensdag 9 november 2011 om 21:46
quote:rebecca78 schreef op 09 november 2011 @ 21:44:
Oh, wat een leuke plaatjes.. ik ga iets van (nep) bont zoeken denk ik zo!http://www.beslist.nl/mode/d0010250147/ ... pbont.html
Oh, wat een leuke plaatjes.. ik ga iets van (nep) bont zoeken denk ik zo!http://www.beslist.nl/mode/d0010250147/ ... pbont.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 november 2011 om 22:13
Leuk rokje. Rendieren zijn het deze winter helemaal, als ik de modebladen mag geloven (en ik ben niet sarcastisch, ik heb zelf ook een trui met rendierenprint).
Hoe dan ook, ik zou gaan voor een simpele blouse (of een vest, maar dat is misschien te warm) en een hoofdband/muts/sjaal/armwarmers van nepbont. Laarzen erbij, klaar.
Of doe iets Russisch en ga helemaal in het bont met naaldhakken en blingbling en veel make-up enzo. En een bontmuts. Ik roep maar wat.
Hoe dan ook, ik zou gaan voor een simpele blouse (of een vest, maar dat is misschien te warm) en een hoofdband/muts/sjaal/armwarmers van nepbont. Laarzen erbij, klaar.
Of doe iets Russisch en ga helemaal in het bont met naaldhakken en blingbling en veel make-up enzo. En een bontmuts. Ik roep maar wat.
woensdag 9 november 2011 om 22:14
quote:gemini2011 schreef op 09 november 2011 @ 21:36:
Nou ik vind t best een leuk rokje. Hij schreeuwt niet 'ik ben een kinglouie'.
De oorwarmers zijn een leuk idee. Verder een leuke winterlaarzen erbij en een basic shirtje.
Echt niet? Dat was juist het eerste wat ik dacht toen ik het rokje zag!
Vind het rokje niet echt feestelijk, maar moet ook zeggen dat ik ook niet zou weten wat ik met zo'n dresscode aan zou moeten...
Nou ik vind t best een leuk rokje. Hij schreeuwt niet 'ik ben een kinglouie'.
De oorwarmers zijn een leuk idee. Verder een leuke winterlaarzen erbij en een basic shirtje.
Echt niet? Dat was juist het eerste wat ik dacht toen ik het rokje zag!
Vind het rokje niet echt feestelijk, maar moet ook zeggen dat ik ook niet zou weten wat ik met zo'n dresscode aan zou moeten...