sicilie in april?

10-11-2011 11:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet uit ervaring hoe de temperatuur is in april op Sicilie?

We kunnen door omstandigheden alleen vroeg in het seizoen op vakantie, en een beetje lekkere temperaturen zouden fijn zijn. Zwemmen in de zee zal wellicht nog te koud zijn?
Ik was er vorig jaar april, toen was het heerlijk overdag en 's avonds met een truitje ook prima te doen. Heb ook in de zee gezwommen. Was niet eens zo heel erg koud.
Volgens mijn Siciliaanse vriend is Sicilie in april/mei geweldig. De moioste periode om het eiland te bezoeken. Alles is dan nog mooi groen en het is niet te warm. Maar je kan er rustig met korte mouwen rond lopen...

Waar willen jullie precies heen gaan?
quote:italiagirl schreef op 11 november 2011 @ 17:10:

Volgens mijn Siciliaanse vriend is Sicilie in april/mei geweldig. De moioste periode om het eiland te bezoeken. Alles is dan nog mooi groen en het is niet te warm. Maar je kan er rustig met korte mouwen rond lopen...

Waar willen jullie precies heen gaan?Ik was 2 jaar geleden op Sicilië in die periode en heb toch regelmatig een jas aangehad. Ook dagen in t-shirt uiteraard. Je moet het net treffen. Mijn ervaring is dat het aan de oostkant beter toeven is dan aan de westkant.
quote:italiagirl schreef op 11 november 2011 @ 17:10:

Waar willen jullie precies heen gaan?We dachten zelf aan castellemaro del golfo of in die omgeving en dan van daaruit met de auto wat dagtrips maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven